مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات و خراسان رضوی به تعطیلی دو روزه رفت

مخابرات ما- ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی، شامل مخابرات منطقه خراسان رضوی  ۱۵ و ۱۷ اسفندماه تعطیل شد

 

مخابرات ما – ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، در راستای اقدامات پیشگیرانه به منظور   کاهش ترددهای درون شهری، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی به استثناء مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی را در روزهای پنجشنبه ۱۵ و شنبه ۱۷ اسفندماه تعطیل کرد.

این تصمیم بنا به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان متولی حوزه بهداشت و سلامت استان و با تایید استاندار خراسان رضوی اتخاذ شده است.

در تماس به مهندس اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی اعلام شد مخابرات استان نیز از این تصمیم تبعیت می کند تا همگام با تصمیم گیران سلامت جامعه عمل کرده باشد.

بدنبال این تصمیم روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی  به همکاران مخابراتی توصیه کرده است از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و مسافرت، جدا خودداری و برای حفظ سلامتی خود در منزل استراحت کنند.

 

 

1167560cookie-checkمخابرات و خراسان رضوی به تعطیلی دو روزه رفت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. رضا - مشهد می گوید

    از جناب اروجی مدیر منطقه بسیار سپاسگزاریم که جهت پیشگیری از شیوع ویروس اقدام نموده اند

    اما از ایشان درخواست میکنیم پیگیر پرداخت معوقات فیش ومطالبات وعیدی هم باشند تا با ارامش بیشتر در خانه بمانیم واین کرونای ناخوانده زا شکست دهیم

    بامید سلامتی همه همکاران خصوصا همکاران فنی وشیفتی که باتلاش شبانه روزی ارتباطات سیار وثابت را پشتیبانی مینمایند وبامید شفای همه بیماران عزیز ان شالله

نظرات بسته شده است.