مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نوشته همکاران گیلانی در اینستاگرام مدیر عامل مخابرات ایران

مخابرات ما- مهندس صدری در اینستاگرامش متن جالبی به مناسبت روز مهندس منتشر کرده است.در زیر این پیام یکی از کارکنان مخابرات گیلان متنی نوشته است که برای توجه بیشتر بخش هایی از آن را باز انتشار می دهیم.

ایشان در مورد وضعیت استان  گیلان توجه داده و از نگرانی های خود نوشته است.

او شمن اینکه از شیوع آنفولانزا حاد و کرونا می نویسد تذکر می دهد که همکاران به خصوص در برندشاپها و پاسخگویی های حضوری شدیدا در معرض خطرند.

البته در گیلان هم مثل بقیه استانها امکانات بهداشتی و درمانی بسیار محدود است لذا او از مهندس صدری خواسته است دستور دهد کادر اداری تا مدتی تعطیل و کادر فنی و نگهداری با کمک پیمانکاران بصورت شیفتی آماده خدمت باشند.

نگرانی ها در بین مردم بیشتر شده است.توجه کمتر مدیران استانی به موارد مهم بهداشتی این نگرانی را بیشتر کرده است.از طرفی استان گیلان پس از برف اخیر، بسته شدن راهها و سرماخوردگی های پس از برف نیاز به توجه بیشتری دارد.

 

1163810cookie-checkنوشته همکاران گیلانی در اینستاگرام مدیر عامل مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. شرکتی گیلانی می گوید

    با وجود این استاندار و مسـئولان که نیم متر برف رو نتونستن مدیریت کنن الان میخوان کرونا رو کنترل کنن الان مشخص نمیشه بی تدبیری اینا ۲ هفته دیگه تعداد تلفات رو ببینید اینجا هیچ آمادگی برای مقابله با کرونا وجود نداره آخرش میان میگن مردم خودشان باید مراقب باشند ربطی به دولت ندارد در صورتی که این مردم بیچاره از دسترسی به مواد ضدعفونی ماسک و … محرومند و فعلا منتظر هستند آقای نمکی میخواد تویه بازار ماسک بریزه

  2. ناشناس می گوید

    سلام مدیران منطقه کرونا را فقط در حدجلسه ونصب چند بسته دستکش به دیوار راهروها می بینند عزیزان الان ایمنی همکاران در محیط کار به تصمیمات عاجل شما در عمل بستگی دارد چرا ازاختیارات خود استفاده نمی کنید چرا کنترل درجه حرارت در ورددی های ساختمان هایی که ارباب رجوع دارند وجود ندارد چرا همکاران را در حد مقدورات شیفتی نمی کنید و درحال حاضر به نظر اختیارات خود را در این موارد به رده های مدیریتی پایین تر واگذار کنید در همراه اول همکاران را به دور کاری و شیفتی شدن هدایت کرده اند

  3. امین می گوید

    با سلام
    و با تشکراز زحمات شما سردبیر گرامی
    امروز حراست مخابرات منطقه اردبیل نسبت به ثبت وقایع تردد همکاران مخابرات منطقه در ساختمان مرکزی بصورت کتبی اقدام کرده و انگشت نگاری تردد را ممنوع کرده است تا همکاران از ویروس در امان باشند ، چند مامور نگهبانی در حین ورود و خروج همکاران این وقایع را بصورت کتبی در فرم های مخصوص با رویت کارکنان ثبت و سپس توسط مسئول مربوطه در HR اعمال می گردید. این روش در واقع مصون ترین حالت ممکن می باشد و کارکنان از چرخه لمس یا ارتباط با دستگاه انگشت نگاری تردد و آلوده شدن به کرونا در امان می باشند . ما از مدیریت محترم مخابرات منطقه اردبیل و مخابرات ایران بابت این طرح سپاسگزاریم .

    اما اصل مطلب این بود که یکی از همکاران فنی اردبیل ، پیشنهاد جالبی دادند که جای تامل دارد و آن این است که با توجه به اینکه روش های جایگزین نظیر استفاده از تصاویر همکاران در ثبت وقایع تردد هزینه گزافی در سطح کشور را می طلبد و ممکن است تامین تجهیزات هم قطعا نیاز به زمان خواهد داشت و روش های سنتی موجود هم تعدادی از نیروهای انسانی را به همراه خطای انسانی درگیر میکند در این مقطع و بصورت سریع می توان از سیستم HR جهت ثبت وقایع تردد استفاده گردد.

    اگر امکان ایجاد آیکنی در سامانه منابع انسانی توسط مخابرات ایران در بخش ثبت وقایع تردد فراهم گردد که بنظر می رسد این امکان ممکن باشد و اگر احیانا توسعه نرم افزاری مشکلی داشته باشد با توجه به نظر این همکار محترم می توان از بخش ثبت ورود و خروج فراموشی موجود HR استفاده کرد بشرط اینکه محدودیت دفعات آن برداشته شود .
    این روش باعث می شود تا تجهیزات فیزیکی و انسانی از چرخه خارج و کارکنان بصورت مستقیم و با کامپیوتر اختصاصی بعد از ورود به سازمان یا در حین خروج وقایع تردد خویش را در سامانه منابع انسانی وارد کنند .

    امکان سو استفاده این روش نیز منتفی است چرا که بدیهی است که با توجه به بحرانی بودن وضعیت موجود با کمی نگرش مثبت و همچنین توجه به اینکه تایید نهایی این عملیات به تایید مستقیم مسئول کارکنان نیاز خواهد داشت پس بحث سو استفاده منتفی می شود .
    اگر اجازه این کار بصورت نرم افزاری صادر و اجرای آن نیز بصورت بخشنامه به مناطق کشور اعلام کنند کارکنان مخابرات کشور از یک احتمال آلودگی مصون خواهند بود و مزیت دیگر این طرح این است که با توجه به تحت وب بودن سامانه منابع انسانی کارکنان بیمار و کسانی که از لحاظ پزشکی مشکل عدم حضور دارند و مدیریت هم آنها را مجاز نموده که در منزل امورات اداری را انجام دهند می توانند از محل سکونت خویش زمان تردد خویش را اعمال کنند و بعد از تایید مسئول مربوطه در سامانه ثبت گردد.
    در خاتمه اینکه این همکار محترم با اصرار ما پیشنهاد خودش را در سیستم ثبت کرد و اگر نیاز به توضیح باشد خودش بهتر پاسخگو خواهد بود.
    با احترام

نظرات بسته شده است.