مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برتری همراه اول نسبت به ایرانسل در طرح ترابرد تا به امروز!

مخابرات ما- طرح ترابردپذیری چند سالی است که در اپراتورهای کشورمان اجرایی می‌شود و کاربران تلفن همراه با استفاده از این طرح جدید، اقدام به استفاده از خدمات دیگر اپراتورهای کشورمان می‌کنند. آمارهای اعلام شده از این طرح نشان می‌دهد که از میزان تقاضای اولیه برای آن کاسته شده و حالا یک روند صعودی را به خود گرفته است.
مخابرات ما

به گزارش آی‌تی‌رسان، طرح ترابردپذیری از سال ۹۵ توسط وزارت ارتباطات برای اپراتورها الزامی شد و طی آن، بستری برای کاربران فراهم می‌شد که امکان تغییر اپراتور میزبان خدمات بدون تغییر شماره همراه را می‌داد. در ابتدای فعال‌سازی این طرح، استقبال قابل توجهی برای آن شکل گرفت و تقاضای زیادی به ثبت رسید ولی رفته رفته از این تقاضا کاسته شده و حالا به ارقام پایینی رسیده است.

البته بسیاری از تقاضاهای ترابرد در اپراتورهای مختلف به دلایلی همانند تطابق نداشتن مشخصات اعلام‌شده با مشخصات دارنده شماره، رعایت نکردن ترابرد نظیر به‌ نظیر مانند درخواست ترابرد سیم‌کارت دایمی به اعتباری و برعکس، فعال نبودن سیم‌کارت، فعال‌بودن کمتر از سه ماه سیم‌کارت شماره مورد درخواست برای ترابرد و پرداخت نکردن به موقع صورتحساب اولیه صادرشده از اپراتور فرستنده توسط مشترک در سیم‌کارت‌های دائمی مورد قبول واقع نشده و تعداد این بخش از درخواست‌های مردود نیز بسیار زیاد بوده است.

1163420cookie-checkبرتری همراه اول نسبت به ایرانسل در طرح ترابرد تا به امروز!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.