مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تاکید مهندس صدری بر حضور حداکثری کارکنان شرکت مخابرات ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اهمیت حضور همه جانبه آحاد جامعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه،  از تمام مجموعه بزرگ مخابرات  در سراسر کشور و خانواده های ایشان  برای حضور در این فریضه دینی و ملی دعوت به عمل آورد.

مخابرات ما ( محمد – اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران) – مهندس سیدمجید صدری در پیامی به تمام  مدیران و کارکنان ستادی و مناطق مخابراتی در سراسر کشور، همه تلاشگران عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به حضوری گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی فرا خواند.

بر اساس این گزارش، متن پیام مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به شرح زیر است:

نظر به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تکلیف شرعی حضور آحاد مردم در این انتخابات، و با توجه به سوابق ارزشمند شرکت مخابرات ایران در وفاداری به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین، لازم است:

-همه همکاران، با اهتمام کامل به اهمیت انتخابات، در این امر مهم و سرنوشت ساز، حضور حداکثری داشته باشند.

-همچنین، تمام پیش بینی ها و اقدامات لازم برای پایداری شبکه مخابراتی و ارتباطی کشور، در حدود وظایف و ماموریت های محوله، به منظور خدمت رسانی به مجموعه برگزارکننده انتخابات و همه مردم شریف ایران انجام شود تا نقش مهم شرکت مخابرات در برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد عظیم ملی و دینی، به نحو احسن به منصه ظهور برسد.

***

1162940cookie-checkتاکید مهندس صدری بر حضور حداکثری کارکنان شرکت مخابرات ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. sssss می گوید

    با سلام ؛
    جناب آقای صدری ایکاش یک لحظه چشماتون رو می بستید و یک لحظه خودتون رو جای ما پرسنل بخش خصوصی می گذاشتی ایکاش می فهمیدی سرخم کردن جلوی فرزند و همسر چقدر سخت و خجالت آوره ایکاش هر روز وعده فردا رو به خانواده دادن رو تجربه می کردی ما پرسنل بخش خصوصی با همه توان در خدمت اداره هستیم اما در این دوره خدمت صادقانه فقط هر روز خوار شدن و کوچک شدن نادیده قرار گرفتن رو تجربه کردیم کاش انصاف داشتید و لااقل کمترین کاری که می تونستید بکنید این بود که با وعده های دروغگین این دنیا رو زشت تر نکنیدمن بعد از ۱۸ سال امید واهی تغییر وضعیت مخابرات را پست ترین نقطه برای همکاری می دونم امیدوارم این همه ناعدالتی ریاکاری و تزویر روزی از این ارگان رخت بربنده…….

  2. بازنشسته اخیر می گوید

    سردبیر جان کامنت منو سانسور کردی مگه فحش یا بدو بیراه گفته بودم من فقط گفتم حرفای این آقا یه چیزیه و عملش پیروی از شیطان .کسی که ریا می کنه و به عهد خود پایبند نیست و از همه مهمتر حق الناس رو پایمال می کنه مگه می شه پیرو شیطان نباشه.اگه فکر می کنی غیر اینه فقط یه دلیل بیار.

    1. رصدگر می گوید

      عزیز من خودت این بالا نوشتی که چی توی کامنت نوشتی دیگه! از خودت می پرسم یک به تو بگه ریاکار فرقه شیطان کامنت خوبی برای انتشاره؟؟؟

  3. همکار بازنشسته۹۷ می گوید

    اقای سید صدری واقعا تکلیف فقط برای ما جامعه مخابرات است وشما که این حرف را میزنید ایا به تکلیفتان در قبال پرسنل مخابرات عمل میکنید.؟

  4. رضا می گوید

    سلام
    در حال حاضر کمر بچه های شرکتی زیر بار مشکلات داره خورد میشه وجالب اینکه گویابیشترین افراد مخابراتی هم رای دادن همین بچه ها بودن .
    ای کاش آقای صدری به مسایل شرعی که بر گردن ایشان وسایر مسئولین مخابراتی هستش در خصوص بچه های شرکتی توجه کنن .
    بقول شاعر : آنقدر گرمست بازار مکافات عمل دیده گر بینا شود هر روز روزمحشر است

    1. حبیب الشعراء می گوید

      بد مکن از گردش دوران بترس
      دور مکافات کند ز آن بترس

      هر که در این مزرعه شد دانه کار
      آرد از آن دانه همان دانه بار

      مار که آزار کسان کار اوست
      هر که بود بر سر آزار اوست

      شیوهٔ آزار مکن اختیار
      ور نه ز بیخت بکند روزگار

  5. ناشناس می گوید

    اقای صدری شرکت در انتخابات دستوری نیست که شما دستور میدهید و تاکید میکنید ولی ایکاش تاکید میکردید که مطالبات ده ساله کارکنان پرداخت شود چون حق الناسه وحق الناس یه روز خیلی ها رو میگیره

  6. ناشناس می گوید

    آقای صدری به پرداخت حداکثری مطالبات به حق همکاران تاکیید نکردند ؟ چرا روسا فقط یه طرف رو می بینن و بقیه رو فراموش می کنن ؟

  7. همکار بازنشسته می گوید

    اینم از اون توصیه ها بودا!!!!!!!!!))))))

  8. با بصیرت می گوید

    بسمه تعالی
    «الَّذینَ یُوفُونَ بِعَهْدِ اللّهِ وَ لا یَنْقُضُونَ الْمیثاقَ» (رعد: ۲۰)
    آنها کسانی هستند که به عهد الهی وفا می کنند و پیمان را نمی شکنند.

    از پرسنل شرکت مخابرات ایران
    به مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران

    با سلام
    نظر به اینکه جنابعالی خود را از سربازان ولایت و رهبر معظم انقلاب می دانید و سید بزرگوار و مسلمان هستید و همچنین نظر به اینکه ناقص و گزینشی عمل کردن به فرامین اسلام عزیز و فرمایشات مقام معظم رهبری ، شبهات فراوانی ایجاد نموده است و متضمن هزینه های دینی و بعضا خسارات اعتقادی فراوان برای این پرسنل گردیده است ، بنا به فرمایشات بزرگان دین و بخصوص در این زمان ، فرمایشات مقام معظم رهبری ، فصل الخطاب را مر قانون قرار دهید تا شاهد این خسارات شدید معنوی نباشیم .
    شارع مقدس و بزرگان دین و قانون کشور جمهوری اسلامی ایران ، اجرای عدالت و متعهد بودن به عهد و پیمان و احقاق حق را منصوب العین خود قرار داده اند و مسلما از تمام آحاد ملت و مدیران محترم کشور اسلامی اجرای تمام و کمال این منویات انتظار رفته و الزامی است .

    «الَّذِینَ آمَنُواْ وَ تَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِکْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ * الَّذِینَ آمَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ طُوبَى لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ» (الرعد، ۲۸)
    همان کسانى که ایمان آورده‏اند و دل‌هایشان به یاد خدا آرام مى ‏گیرد آگاه باش که با یاد خدا دلها آرامش مى ‏یابد * کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده ‏اند خوشا به حالشان و خوش سرانجامى دارند.

    و من الله توفیق

  9. ناشناس می گوید

    با سلام سردبیر فکر میکنی کسی برای آقای صدری تره هم خورد میکنه !

نظرات بسته شده است.