مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

معاون مالی شرکت مخابرات ایران، تکلیف کارکنان خراسان رضوی را با اخطاریه های بانکی مشخص کند.

مخابرات ما- در ادامه خبرهای قبلی مبنی بر عدم پرداخت کسورات اقساط بانکی -کسر شده از حساب کارکنان- به بانک ملی ، توسط معاونت مالی شرکت مخابرات ایران امروز برای تمام کارکنان مجددا اخطاریه پیامک شده است.

.

چند ماهی است که اقساط بانکی از حساب کارکنان استان خراسان رضوی کسر می شود ولی با تاخیر سه چهار ماهه به بانک می رسد لذا بانک برای وام گیرنده و ضامن پیامک های اخطاری ارسال می کند تا به پرداخت اقساط خود اقدام کنند.از آنجا که ضامنین بیرون از سیستم مخابرات هستند هرگز هیچ توجیهی را از کارمند نمی پذیرند لذا کارکنان مجبور به پرداخت دوباره قسط می شوند.

پست بانک و بانک ملی دو نمونه از این موارد است.

البته اینها تنها مشکلات مالی کارکنان با معاونت مالی مخابرات ایران نیست برای اطلاعات بیشتر به این مطلب مراجعه کنید.

از زمانی که حسابهای بانکی در مخابرات ایران متمرکز شده است و پرداختها نیز مشخصا با تعیین و دستور معاونت مالی مخابرات ایران معین می شوند استانها اختیاری در پرداخت آیتم های حقوقی و تنظیم پرداخت کسورات به بانک ها و بیمه ندارند.

 

1158880cookie-checkمعاون مالی شرکت مخابرات ایران، تکلیف کارکنان خراسان رضوی را با اخطاریه های بانکی مشخص کند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    لطفا اضافه کنید که: علاوه بر موارد فوق مشکل تمدید و یا صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی نیز در استانها معضل دیگری است که پیش روی کارمندان استان کردستان است. ظاهرا حق بیمه ماه های مهر، آبان و آذر ، علی رغم کسر از حقوق بحساب تامین اجتماعی واریز نشده است. دو هفته پیش با مراجعه به دفاتر کارگزاران بیمه، بدلیل عدم پرداخت حق بیمه دفترچه جدید صادر نشد. البته هفته پیش ، با پرداخت حق بیمه دیماه دفترچه جدید صادر شد.
    متاسفانه امروز شرکت مخابرات شبیه گالسکه ای است که توسط چند اسب کور در جاده ای پر پیچ و خم هدایت می شوند.

  2. ناشناس می گوید

    مخابرات اصفهان …کارمندان نابود شدن چه همکار چه بازنشسته از بانک ملی ….دیر کرد هم باید بدیم

  3. کارمند دزد زده می گوید

    سلام در استان زنجان هیچ یک از ارقام کسورات اعم از بیمه قسط وامها صندوق ۶ درصد تعاون بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی با تاخیر چند ماهه پرداخت میشود

  4. منتظر گفتگو می گوید

    باسلام خدمت سردبیر محترم
    استان زنجان را هم به لیست اضافه کنید چون ۴ ماه بیشتره هرروز پیامک بانک مبنی بر عدم واریز اقساط و نیز مشکلات وام گرفتن و استعلامات بدهی دار را هم در نظر بگیرید. اینها همه تقصیر مخابرات ایرانه. چون هر گونه وصولی بلافاصله به حساب تهران واریز می شه و موقع بودجه دادن قطره چکانی واریز می کنند. دست مناطق را بستن ولی هر روز خدا نامه در پی نامه از معاونت کسب و کار آقای خلیلی مبنی بر رفع خرابی‌ها از ترس جریمه شدن. این چه مدیریتی که به اداره برق و آب و گاز و اقساط بانکی کارمندان و پیمانکاران در مانده و مطالبات کارکنان بدهکاره. مدیریت یعنی بیشترین بازدهی با کمترین هزینه. ولی اینجا با بیشترین هزینه با کمترین سود دیده می شه.

  5. کیوان می گوید

    سلام لطفا این پیام واسه آقای صدری بفرستید شاید فرجی بشه والا خیلی زشته آبرو مون بره پیش دوست وهمکار

  6. ناشناس می گوید

    سلام تهران -البرز و…

  7. ناشناس می گوید

    سردبیر جان.. این مشکل فقط مختص خراسانیهای عزیز نیست کل مناطق مخابراتی درگیر این قضیه هستن

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      گزارشش به من نرسیده.
      یه هفته است این گزارش ها میاد روی سایت ولی هیچکی نگفت ….
      میشه استان خودتون رو بگین؟

      1. ناشناس می گوید

        از اصفهان هستم که متاسفانه الان چندین ماهه که این مشکل بوجود امده و مخابرات نه فقط اقساط بانکها بلکه حتی اقساط صندوقهای داخلی را هم پرداخت نمیکند.ضمن اینکه الان کلی هزینه دیرکرد هم اضافه شده من خودم شخصا اون روز که رفتم نقدی اقساطم رو پرداخت کردم مجبور شدم ۷۵۰۰۰ تومان دیرکرد پرداخت کنم

نظرات بسته شده است.