مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز امروز- یک صفرش افتاد!

مخابرات ما ( زبون دراز)- در شنیده های مخابرات ما داشتیم:

-مبلغ ۱۱ میلیون تومان بعنوان کمک هزینه رفاهیات به کارکنان شرکت ارتباطات سیار پرداخت می شود!

بعدش در میان کامنت ها داشتیم که:

-مبلغ ۱۱ میلیون ریال بابت کمک هزینه رفاهیات به کارکنان شرکت ارتباطات سیار پرداخت شد!

بنظر شما حالا زبون ما کوتاه شد؟!

بنظر شما شنیده ما اشتباه بود؟!
آن را که نمی شود نظر داد اما  شاید  برای اینکه زبون دراز ما کوتاه شود فعلا به ریال پرداخت شده! اما جالب است به این کامنت رسیده از سوی منبع شنیده ها توجه کنید!

-ای آقا! این مبلغ به یک حسابشون واریز شده! شرکت سیار چندین و چند حساب مختلف برای کارکنانش باز کرده که پول های واریزی رو به این حسابها تقسیم می کنه!

جالب است نه؟!

اینها فقط شنیده هاست! می توانید باور نکنید!

 

 

 

1157090cookie-checkطنز امروز- یک صفرش افتاد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    رقمش کم بود ، در برابر حمله سایبری مقاومت نکردن ، ظاهرا هکرها حملات پی در پی دارنند

  2. عبدا.. می گوید

    سردبیر جان سلام وخسته نباشی خدا قوت .مقرر شده بود تا ۲۲بهمن معوقه های سال ۹۷پرداخت بشه!خبری نشد .یاد شعر افتادم …از صدا افتاده تار وکمونچه. در مخابرات ایران مرده میبرن کوچه به کوچه.دیگه انتظار فرج را نه از نیمه خرداد ونه از نیمه بهمن نکشیم .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عینا فرستادم به جایی که باید!

      1. مهدوی از ایلام می گوید

        جناب سردبیر من نمیدونم اگر منظور جنابعالی کامنت اینحانب(مهدوی از ایلام )بود وهر جا که فرستادی دیگه به من ارتباطی ندارد حتی سطل……باشد اما اجازه بدهید از سر زبون درازی پاسخ ندهم بلکه از زبون به حلقوم رفته پاسخ بدهم:از وقتیکه زبون همه دراز بود علنی با تلفتهای ثابتون تماس میگرفتیم و ازصفحه مانیتور کامپیوتر خونه که معمولا برای کلاس گذاشتن در پذیرایی می گذاشتند وضع درامد وبه تبع ان هرماه چند پرداختی داشتیم (لطفا بیشتر به حافظه تون….)خیلی خوب بود ولی از وقتی این تلفن همراه از هرنوع اپراتورش امد زبونا رفتن توحلقوم و سر از نک انگشتها و چشمها دراورد ،بلی اینجوری درامد مارا همراه اول برد و……

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          مهدوی عزیزم
          برادر خوبم
          من گفتم خوندم چیزی نفهمیدم.اگر سطل زباله -خدای نکرده گوش شیطون کر- مینداختم که شما نمیدیدیش عزیز دل من.
          این نوشته رو خوندم و فهمیدم.
          دلخور شدین از ما؟

  3. مهدوی از ایلام می گوید

    سردبیر جان بیایید همگی فکر بکری نماییم،من پیشنهاد میدم شما عمل کنید ،حتما همه اطلاع دارند که از وقتی این تلفن همراه …..امد ما بیچاره شدیم میدونی چرا؟عرض میکنم :تمامی مکالماتی که قبلا از طریق تلفن ثابت انحام میگرفت با امدن همراه مکالمات تلفنی بیشتر شدچون سری ومحرمانه شد، ونتیجه ان بدبختی و بدهکاری نصیب ماشد وبعدش ADSL امد فکر کردیم خوبه حداقل از امکانات فوق درامد کسب میکنیم ،تا چشم بهم زدیم اینترنت را هم از ما گرفتند وتبدیل شد به خرید بسته های …..همراه چرا ؟چون بسته های اینترنتی در بستر گوشی همراه بازهم سری ومحرمانه شد(خودمونیم ها وجدانا حتی ما پدرای پیره مرد بازنشسته …..حاضریم جلو چشم خانواده ودر مانیتور کامپیوتر خانواده در اینترنت چرخی بزنیم )چون بیچاره شدیم پس مجبوریم قبول کنیم ولی حداقل میتونیم تمام امکاناتشون ودرامد حاصله ازان را در بستر تلفن ثابت را قطع بکنیم تا دیگه مجبور نباشند همینجوری از تعداد صفرها کم کنند.نتیجه گیری :درامد ما را بردند و همه چی از ما گرفتند حداقل از درامد حاصله از بسته های اینترنتی و بخشی از در امد مکالمات نصیب ما میشود وما هم قول می دهیم صفر کم نکنیم.باتشکر مهدوی از ایلام(فامیلی واقعی هست )

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      راستش متوجه نشدم.سه بار هم خوندم. مال پیری ماست یا شما!

  4. ناشناس می گوید

    از جلسه امروز وعده و وعید ،…صلوات!

  5. ناشناس می گوید

    انتخابات دوم اسفند تمام شود نه خبری از مصوبه ۱۷ آذر است نه خبری از رفاهیات سال ۱۳۸۹ تاکنون ؟؟؟؟

  6. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    از جلسه امروز جه خبر ؟

    1. ناشناس می گوید

      کدوم جلسه!؟ البته مقصر این بی‌اطلاعی شما نیستید و از مخابرات ما انتظار میره همونطور که وجود جلسه پایانی روز در شنبه ۱۹ ام رو اعلام می‌کنه و حتی براش تحلیل میگذاره، لغو شدن به سبب جراحی ازپیش تعیین نشده!!! رئیس هیئت مدیره و پیشامد ناگهانی!!!! ۲۲ بهمن رو، حتی بدون تحلیل، حداقل اعلام کنه، و اگر سردبیر عزیز به هر دلیلی نمیتونند سایت رو آپدیت کنند سایر نویسندگان عزیز این زحمت رو متقبل بشن.

  7. راننده می گوید

    سلام
    دارندگی و برازندگی
    فقط از همگرایی ثایت و سیار چه خبر؟؟؟؟

نظرات بسته شده است.