مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی: آینده ارتباطات از مسیر فیبر و موبایل می گذرد.

مخابرات ما- در روز سوم نمایشگاه بین المللی مشهد – شهر هوشمند و الکامپ- با مهندس اروجی مدیر منطقه خراسان رضوی به گفتگو نشستیم.این مطلب، یک نکته است از دل آن هزاران، که در مصاحبه آمد ….

 

مخابرات ما – در گفتگوی ویژه مخابرات ما با مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی مشهد -شهر هوشمند و الکامپ – فرصتی شد تا از مخابرات و آینده آن صحبت کنیم.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در بخشی از این گفتگو گفت مسیر آینده  ارتباطات و شرکت مخابرات ایران از مسیر فیبر و موبایل می گذرد.او اشاره کرد وقتی در حال حرکت هستید موبایل یا اصطلاحا تلفن همراه کار می کند لذا به ۳g- 4g و یا ۵g  نیاز داریم اما وقتی در محل کار و یا منزل خود ساکن هستید باید با فیبرنوری سرویس بگیرید وگرنه روش های معمولی مانند سیم مسی پاسخگو نخواهد بود.

مهندس اروجی به سردبیر مخابرات ما می گوید سرمایه گذاری روی فیبر هزینه بسیاری می برد اما راهی جز عبور از مسیر فیبرنوری نداریم. این موضوع برای او بسیار مهم است و گویی بخش مهمی از ذهنش را اشغال کرده است.بهمین دلیل وقتی در پایان گفتگو  از او خواستیم بدون فکر، همین الان یک آرزوی مخابراتی داشته باشد او گفت: آرزو می کنم بتوانیم به هر خانه در این شهر یک رشته فیبر نوری ببریم.

 

1152100cookie-checkمدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی: آینده ارتباطات از مسیر فیبر و موبایل می گذرد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.