مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گفتگوی نمایشگاهی مخابرات ما با مهندس اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی(بخش دوم) + صوتی

مخابرات ما- بخش اول گفتگوی ما را با مهندس حسن اروجی مدیر منطقه خراسان رضوی در مطلب قبلی هم خواندید و هم شنیدید. حالا نوبت سوالات دیگر ماست که او صبورانه پاسخ می دهد.

 

سوال چهارم مخابرات ما بخاطر خوانندگان و شنوندگانی بود که اصولا بطور مستقیم مخابراتی نیستند.این گروه خانواده مخابراتی دارند بهمین دلیل به جمع دوستان مخابرات ما اضافه شده اند.ما از مهندس اروجی پرسیدیم شما در مخابرات این منطقه چه سرویس هایی به مردم می دهید؟ محصول شما چیست؟

مهندس اروجی یک به یک محصولات مخابرات را بر می شمارد.تلفن ثابت، Adsl ، فیبر و Ftth . بقیه محصولات در جمع اینها دسته بندی می شوند.پاسخ ایشان را بشنوید. 

 

سوال پنجم مخابرات ما به نمایندگی از کاربران مخابرات پرسیده شد.کم بودن سرعت adsl و البته قطع و وصل آن چه دلیلی دارد؟

مهندس اروجی مدیر منطقه خراسان رضوی در این گفتگوی نمایشگاهی می گوید مشکل سرعت وچود ندارد بلکه نیاز مردم به سرعتهای بالاتر پیشرفت داشته است.بدلیل همین نیاز باید مشتریان به سمت محصول دیگر ما بنام فیبرنوری حرکت کنند.

مهندس اروجی می گوید adsl  تا سرعت محدودی -مثلا ۱۶ مگا بیت در ثانیه- جواب می دهد.بیش از آن با vdsl و ftth  تامین می شود که ما داریم زیرساختش را تامین می کنیم مردم نیز باید به سمت آن حرکت کنند وگرنه سیم مسی بیش از این جواب نخواهد داد.-

 

سوال ششم، سوالی بنیادی است.برخی می گویند دیگر مردم به مخابرات اعتماد ندارند و به سمت برندهای دیگر رفته اند.برای روشن شدن این موضوع خیلی صریح و روشن از مدیر منطقه خراسان رضوی پرسیدیم: آیا کماکان مورد اعتماد مردم هستید؟

مهندس اروجی با اطمینان می گوید هنوز هم مردم به ما یعنی مخابرات در سراسر کشور اعتماد دارند.من این را بارها دیده ام. مثال هایش را در این بخش از فایل صوتی می شنوید.

 

سوال هفتم ما به شهر مشهد برمی گردد. سوالی که عموما مدیران از شنیدنش خوشحال نمی شوند. در اینجا پرسیده ایم که “در کدام منطقه از شهر مشهد به اهداف خود نرسیده اید و کماکان مشکلاتی دارید.”

مهندس اروجی می گوید بر اساس قوانین سازمان تنظیم مقررات در هر جا لازم بوده سرویس داده ایم اما در منطقه الهیه باید طرحی تازه بیندازیم.

سوال هشتم به مخابرات ما برمی گردد. از او پرسیده ایم نظرش در مورد مخابرات ما چیست.رسانه هایی که در دل سیستم موجود به سختی کار می کنند و روی پای خود ایستاده اند.

اینجا را باید گوش کنید. هر توضیحی از ما شاید شبهه ایجاد کند.مهندس اروجی در پاسخ گفت:

 

سوال نهم و سوال آخر ما یک آرزوست.

از مدیر منطقه خراسان رضوی پرسیده ایم در این لحظه و در این ساعت، چه آرزویی دارد!

مهندس اروجی انگار از پیش آرزوهایش را ردیف کرده! بدون تامل گفت: آرزو می کنم به هر خانه یک فیبر بدهیم….

 

نمایشگاه تعطیل می شد و چراغ هایش را یکی یکی خاموش می کردند پس باید ما هم می رفتیم.با تشکر، از مهندس اروجی جدا شدیم.

ولی هنوز هم به سوالات و پاسخ آنها فکر می کنم.

هرگز کسی فکر نکند این سوالات بدون دلیل مطرح شده است.نجات مخابرات،از مسیر اجرائی شدن این سوال و جواب عبور می کند.

 

۱- کارکنان مخابرات ما در نمایشگاه مرا همراهی کردند. کاتب؛ رصدگر و نرم افزار من پایگاه خبری مخابرات ما، سردبیر را همراهی کردند از آنها سپاسگزارم.
۲- از مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی عیسی حسن پور  برای هماهنگی های این گفتگو بسیار تشکر می کنم.

 

 

 

1151870cookie-checkگفتگوی نمایشگاهی مخابرات ما با مهندس اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی(بخش دوم) + صوتی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. شرکتی می گوید

    ایشون برای بچه های خدمات اول سبزوار که ۹۰ درصد ماموریتهای دوره ای(pm) و خرابی بر عهدشون هست فقط سی روز در ماه سهمیه ماموریت در نظر گرفتن اونهم با بیش از ۲۵۰ مرکز شهری و روستایی و ۴ شهرستان زیر مجموعه سبزوار و کاری کردن که در عمل مدیریت سبزوار مجبور بشه نیروهاش رو ماموریت نفرسته و عملا نگهداری رو تعطیل فرمودن.با این مدیران آینده مخابرات هر روز تاریکتر میشه

  2. ناشناس می گوید

    چه خوب بود یک سوال هم از مشکلات پرسنل شاغل وبازنشسته مخابرات می شد.چون پیشرفت هر سازمان وشرکت مدیون کارکنان آن مجموعه است.

نظرات بسته شده است.