مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جوانان مخابراتی در برف های راهگیر و سخت، به کار خود ادامه می دهند.

مخابرات ما- اینجا یکی از روستاهای شهر مرزی تایباد است در خراسان رضوی.اتومبیل پیمانکار در برف گیر کرده ….

 

مخابرات ما- در حالی که بسیاری از ما پیرمردها در خانه و در کنار بخاری سردمان شده است گروهی از نیروهای مخابرات در شدیدترین شرایط و در میان برف های متری راه خود را پیدا می کنند تا مخابرات از برنامه عقب نماند.

.

همراه اول با استانها برنامه زمان بندی دارد.این برنامه زمان بندی در همه استانها از جمله خراسان رضوی اجرائی می شود.اما گاهی شرایط سخت جغرافیایی و جوی کار را دشوار می کنذ.

بطور نمونه این عکس را در گروه مدیران خراسان رضوی دیدم.

تایباد یکی از شهرهای مرزی خراسان رضوی است.بدلیل بارش های اخیر بسیاری از جاده ها بسته بود چه برسد به راه های روستایی و جاده های کوهستانی.تایباد هم همین شرایط را داشت.

در عکس اول می بینید که اتومبیل پیمانکار مخابرات منطقه خراسان رضوی در حالی که تجهیزات بی تی اس را حمل می کرده است در برف و یخ گیر می کند.

تلاش ها برای بیرون بردن اتومبیل از برف و یخ نتیجه ندارد.هنوز تا محل بی تی اس و دکل راه زیادی است.

جوانان پیمانکار راه دیگری برای بردن تجهیزات پیدا می کنند.به این عکس توجه کنید.

باور کنید این جوانان شایسته تقدیرند.هیچ چیزی آنان را به این تلاش وادار نمی کند جز احساس وظیفه و عمل به تعهدشان در نصب تجهیزات.

حالا یک سوال مطرح می کنم! برای نصب تجهیزات باید از دکل بالا رفت! …. در این سرما ….. بگذریم! از طرح سوال صرف نظر کردم.هیچیک از ما نمی تواند از دکل بالا برود!

با ذکر نام پیمانکار، از مدیران استان خراسان رضوی می خواهم به هر ترتیبی می توانند این عزیزان را تشویق کنند.

ما به سهم خود به آنان افتخار می کنیم.

نام شرکت پیمانکاری: نوین پایدار( با مدیریت مهندس شرافت نیا)

شما هم عکس های خود را برای ما ارسال کنید. نحوه ارسال آن را در مطلب بعدی توضیح میدهیم.

 

1151250cookie-checkجوانان مخابراتی در برف های راهگیر و سخت، به کار خود ادامه می دهند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    احسنت به این غیورمردان جاداره از انان تشکر شود انوقت تعدادی در شهرستانها پای شوفاژ نشستند وحتی حاضر نیستند جواب ارباب رجوعان را بدهند هرلحظه هم پای اینترنت نشستند ویکسره غرغر می کنند واراجیف می گند

  2. ناشناس می گوید

    سلام.اشتباه میکنید اینا که مخابراتی نیستن.اینا نیروی پیمانکار هستن.به قول مدیر منطقه ی ما در جواب نیروهای زحمتکش شرکتی که درخواست کوچکی داشتن گفته همین که از برند مخابرات استفاده میکنید برید خدا رو شکر کنید
    سردبیر جان شما هم ماها رو مخابراتی خطاب نکن چون این مدیران قبول ندارن

  3. مجتبی می گوید

    خدا قوت خسته نباشید .

  4. کارمند فریب خورده می گوید

    باسلام البته نباید از زحمات این عزیزان به سادگی گذشت ولی باید مدال بی برنامه ترین شرکت ، اپراتور را به همراه اول اختصاص داد که حداقل ۶ماه کاری با آب و هوای مناسب را در پیچ و خم مناسبات اداریش از بین میبرد وبا ایجاد واسطه ها ( مانند ناک)بقول فوتبالیها وقت کشی کرده وانجام پروژه ها را به فصول سرد و پر از بارندگی موکول میکند البته تقصیر هم ندارند چون خودشان در برج سیار در سایه عافیتی که نمیدانم از ژن خوب نصیبشان شده در حال معاملات بورسی هستند و خیلی هم به خودشان زحمت بدهند یک بازدیدی انجام بدهند یا نه( البته از طریق ویدئو کنفرانس) در اینجا لازم هست این مورد را گوشزد کنم که این روند انجام پروژه ها یک امر مسری است که در کلیه دوایر و شرکتهای دولتی به وفور دیده میشود و ساری و جاریست .اما این سوال در اذهان پدیدار میشود که آیا پس از گذشت ده سال از خصوصی شدن چرا بازهم سبک و سیاق دولتی از اذهان مدیران پاک نمیشود!!!!!!!!!

نظرات بسته شده است.