مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اجرای پروژه های ارتباطی شهرستان نهبندان

پروژه های ارتباطی شهرستان نهبندان اجرا می شود…

مخابرات ما- با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان پروژه های ارتباطی شهرستان نهبندان اجرا می شود. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در فرمانداری نهبندان گفت: جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح شهرستان نهبندان چندین پروژه ارتباطی در حوزه های توسعه فیبر نوری، برقراری پوشش همراه و ارائه اینترنت پرسرعت روستایی اجرا می شود.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی نشست شورای مدیران واحدهای تابعه وزارت با حضور مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان و مجید بیکی، فرماندار شهرستان نهبندان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بهی در این جلسه با اشاره به پروژه های اجرا شده در سطح شهرستان نهبندان تصریح کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح کشور برنامه های گسترده ای را در دستور کار قرار داده است که شامل توسعه شبکه فیبر نوری روستایی، شبکه تلفن همراه روستایی و اینترنت پرسرعت روستایی می شود.

وی افزود: اجرای ۴۳٫۵ کیلومتر فیبر نوری روستایی جهت تقویت زیرساخت های ارتباطی، اجرای ۹ سایت برقراری پوشش همراه روستایی و سه سایت ارائه اینترنت پرسرعت روستایی از برنامه های این وزارت در سطح شهرستان نهبندان است که با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان تا پایان سال جاری اجرا و به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه جلسه از فرماندار شهرستان نهبندان خواست جهت تسریع اجرای پروژه های ارتباطی، هماهنگی و تعامل ادارات شهرستان با پیمانکاران پروژه های ارتباطی افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، مدیران واحدهای زیرمجموعه وزارت در این جلسه گزارشی از عملکرد واحدهای تحت مدیریت خود در شهرستان نهبندان ارائه دادند.

1148960cookie-checkاجرای پروژه های ارتباطی شهرستان نهبندان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.