مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بازنشستگان باید از مزایای مناطق جنگی برخوردار باشند

مخابرات ما – نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: مطابق قانون برنامه ششم توسعه، بازنشستگان نیز باید از مزایای مناطق جنگی برخوردار باشند.

مخابرات ما (محمد – خانه ملت) – سید قاسم جاسمی دبیر هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص لزوم بهره‌مندی بازنشستگان از مزایای مناطق جنگی، اظهار داشت: بازنشستگانی که در زمان جنگ تحمیلی، جان و مال خود را در راه مقاومت و دفاع همه جانبه قرار داده‌اند، اکنون به لحاظ عدم برخورداری از مزایای مناطق جنگی گلایه‌هایی دارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به دنبال استفساریه‌ای در مجلس شورای اسلامی هستیم تا براساس آن، بازنشستگان نیز مشمول مزایای مناطق جنگی یعنی بند “ج” ماده۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه شوند.

وی در این زمینه گلایه‌هایی خطاب به ستاد کل نیروهای مسلح و دولت داشت و افزود: در نامه دکترلاریجانی به رئیس جمهور بر این موضوع به صورت قانونی تاکید شد که باید مزایای مناطق جنگی به بازنشستگان نیز تعلق گیرد.

جاسمی گفت: اگر این عزم در دولت و ستاد کل نیروهای مسلح شکل نگیرد، بار دیگر به همراه اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، به مسئولین مربوطه تذکر می‌دهیم تا هرچه سریع تر نسبت به اجرای این ماده قانونی اقدام لازم به عمل آورند./

***

1147780cookie-checkبازنشستگان باید از مزایای مناطق جنگی برخوردار باشند

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.