مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دیدار نماینده مردم جهرم با مدیر منطقه فارس

دیدار دکتر رضایی نماینده مردم شریف شهرستان جهرم با مهندس ایزدی مدیر منطقه فارس

مخابرات ما

روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۹/۹۸ دکتر رضایی، نماینده مردم شریف شهرستان جهرم ، اعضای شورای اداری سیمکان، اعضای شورای  شهر درزه ودهیاران و معتمدین بخش سیمکان با حضور در مخابرات منطقه فارس با مهندس ایزدی مدیر منطقه درخصوص مسائل و مشکلات ارتباطی منطقه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی، ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از پیگیری های بعمل آمده  در خصوص توسعه فیبر نوری در منطقه سیمکان، اظهار  داشت:   این پروژه یکی از بزرگ ترین پروژه های اجرا شده در مخابرات منطقه فارس می باشد، بخش سیمکان از سمت شهرستان میمند به پروژه سراسری فیبر نوری استان وصل شد.

وی افزود: در اجرای طرح فیبر نوری منطقه سیمکان تا پنجاه سال آیند ه پیش بینی و ظرفیت ارتباطی آن نزدیک به صد برابر شده است  و یک سرمایه گذاری طولانی مدت می باشد که به امید خدا تا نسل های بعد نیز پاسخگو خواهد بود. از امتیازات اجرای فیبر نوری این است که، در صورت نیاز به توسعه، تجهیزات تعویض خواهد شد و فیبر تا سالهای زیاد حوزه های ثابت و همراه را پوشش خواهد داد.

مدیر مخابرات منطقه فارس بیان نمود:  تاسیسات قبلی در منطقه سیمکان به رادیو متصل بود و به معنای واقعی عملکرد فیبر نوری را نداشت اما در حال حاضر با اجرای پروژه فیبر نوری در منطقه از تمام مزایا و برتر ی های فیبر نوری بهرمند خواهند شد،

در ادامه جلسه دکتر رضایی ضمن پیگیری مشکلات ارتباطی در حوزه توسعه تلفن ثابت ، تلفن همراه  و دیتا از عملکرد مخابرات منطقه فارس در بخش سیمکان تقدیر و تشکر نمود.

1138890cookie-checkدیدار نماینده مردم جهرم با مدیر منطقه فارس

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.