مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نامه شورای اسلامی کار نیروهای شرکتی در استان فارس برای ستاد اجرائی.

مخابرات ما- شورای اسلامی کار شرکت خدمات اول مخابرات استان فارس در نامه ای به ستاد اجرائی درخواست کرده به درخواست آنان رسیدگی شود.

 

مخابرات ما- در رسانه ها نامه ای از شورای اسلامی کار شرکت خدمات اول مخابرات استان فارس منتشر شده است که در آن از ستاد اجرائی پیگیری فرمان حضرت امام(ره) دارنده بخشی از سهام مدیریتی شرکت مخابرات ایران درخواست شده به وضعیت آنان رسیدگی و مشکلات آنان در مورد اجرای طرح طبقه بندی حل گردد.

در این نامه که خطاب به رئیس ستاد اجرائی نوشته شده است آمده است  پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران حاضر نشده طرح طبقه بندی مشاغل را برای نیروهای شرکتی اجرا کند همانگونه که برای نیروهای رسمی اجرا کرده.

در بخشی از این نامه آمده است که علیرغم پیگیری های قبلی توسط نیروهای شرکتی، شرکت مخابرات ایران به دلیل مشکلات مالی زیر بار اجرای این قانون نمی رود لاجرم نوک پیکان این بی عدالتی به سمت سهامداران شرکت نشانه می رود.

شورای اسلامی کار شرکت خدمات اول مخابرات استان فارس در ادامه خطاب به رئیس ستاد اجرائی می نویسد در این شرایط معیشتی سخت و دشوار که همه را به ستوه آورده پیگیری و برگزاری تجمع را حق قانونی خود می داند لذا توصیه کرده پیش از ایجاد هر نوع تشنج ضمن برگزاری جلسه ای با حضور نمایندگان نیروهای شرکتی به درخواست آنان رسیدگی شود.

 

 

 

1133900cookie-checkنامه شورای اسلامی کار نیروهای شرکتی در استان فارس برای ستاد اجرائی.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. همکار شرکتی می گوید

    پس کی کی میخواد این طرح طبقه بندی اجرایی شود!!!؟؟؟؟؟
    فکر کنم باز با اجرای مصوبه اخیر که گفتن برای نیروهای رسمی و قراردادی و بازنشتگان انجام شود دیگه سهامداران مخابرات بگن اجرای طرح طبقه بندی برا نیروهای شرکتی بار مالیشون بیشتر میشه و دیگه به همون وعده و وعید مثل سال های قبل بسنده کنند..
    خدا مگه خودش به دااااااااااد ما برسد.

  2. ناشناس می گوید

    آقایان هیئت مدیره ومدیر عامل مخابرات ایران
    ۳/۴ خدمت سربازی مابازنشستگان راپرداخت کنید تا زنده هستیم بتوانیم استفاده کنیم این جبهه سربازی جای دیگر که بدرد مانخورد حداقل مبلغ ایثارگری آن را بدهید دو سال است بخشنامه مخابرات میگذرد تاکی صبر کنیم اگر صبر ایوب هم میداشتی الان دیگر به پایان رسیده است ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    همینکه بازنشستگان وشاغلین رفتند کاری بکنند بخش خصوصی هم وسط افتاد ما هم هستیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. مریم می گوید

    به خدا اونقدر دوست دارم صدری و ببینم بهش بگم بابا جان چی شد که گفته بودی مهر اجرا میکنی ؟؟؟از کجا در اوردی؟؟

  5. شرکتی خراسان شمالی می گوید

    خیلی عالیه
    این برای استان فارس هست سردبیر جان راهنمایی میکنید توی هر استانی تیم شورای اسلامی کار شرکت خدمات اول چطور باید تشکیل بشه؟؟؟ اعضای اون چه کسانی هستند؟؟نفر اولش باید چه کسی باشد؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      قبلا هم اینا رو توضیح دادم
      فرمی رو از امور اداری خودتون/ اگر ندادن از اداره کار شهرتون بگیرین.
      مشخصات واقعی ده نفر بعنوان مسئولان برگزاری انتخابات رو در اون بنویسید و امضا کنن.
      اونو به اداره کار ببرین.
      یادتون باشه حتما باید با عنوان (نیروهای شرکتی شرکت خدمات اول در استان ….) این مجوز رو بگیرید.
      اونا خودشون راهنمایی میکنن

    2. ناشناس می گوید

      سلام بر همکار گرامی خراسان شمالی عضو گروه خدمات اول کشوری شوید اونجا ادمین ها دقیقاً راهنمایی می کنند چطور در استان خودتان تشکل داشته باشید ، از همکاران شما حتما تو این گروه حضور دارند ، ارتباط بگیرید و به جمع همکاران تان بپیوندید ، موفق باشید

  6. Hamed می گوید

    سلام سردبیر جان چرا یک روز شمار برای اجرای طرح طبقه بندی نیروهای شرکتی در انتهای سایت راه اندازی نمیکنید یا شایدم … بی خیال

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      چرا اینقدر اذیت می کنی؟
      بارها پرسیده اید من جواب داده ام ولی باز هم جواب را نخوانده سوال می کنید.
      خیالتان راحت، همان شایدم … خیالت راحت شد؟!
      دردتون درمان شد؟ رسمی شدین؟
      با گیر دادن به من کاری درست نمیشه برادر من!
      روزشمار برای کاری میذارن که یک روز یک ماه یک سال دیر بشه. نه چیزی که ………… اذیت نکن دیگه! دلم خونه!

  7. ناشناس می گوید

    آخ که این نیروهای بخش خصوصی فقط و فقط موی دماغ رسمی ها هستند . آخه عزیزانی که با پارتی بازی یک شبه شدید کارمند . شما کارمند شرکت تی سی تی ۱ ، یعنی شرکتی غیر از مخابرات که پیمانکار مخابرات است هستید ونه کارمن رسمی شرکت مخابرات . پس لطفاً نوشم نئی نیشم نباش

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      حالا وقت این حرفهاست؟
      ایا در مقابل هم قرار گرفتن نتیجه داره؟
      حالا افراد وارد شده اند سالها زندگی کرده اند با حقوقی زیر خط فقر زندگی کرده اند
      اگر در جهنم هم این همه سال کار میکردند زندگیشان تامین بود
      به هر دلیلی که افراد آمده اند …. آمده اند. حالا هستند و جزو خانواده مخابراتن.
      ول کنید این حرفها را
      هیچکس جای دیگری را تنگ نکرده
      هیچکس به تنهایی نم یتواند کار کند هیچکس

      1. ناشناس می گوید

        البته چوب خداست
        چه بسا جوانان مستعدی که هم سن اینان هستند و هنوز جویای کار چون پارتی نداشتند .
        اگه مخابرات آزمون عادلانه برگزار میکرد و با گزینش و مصاحبه علمی و ….نیروی رسمی و یا قراردادی می گرفت الان این اوضاع نابسامان نبود . و…

    2. شرکتی فارس می گوید

      سلام همکار رسمی گرامی
      ما هیچ وقت در برابر شما نبوده و نیستیم .خواسته ما شرکتی ها فقط و فقط اجرای طرح طبقه بندی مشاغل مصوب شرکت مخابرات ایران برای همه است . ربطی هم به دماغ شما و پارتی دار بودن ما ندارد! آخه اگه ما پارتی داشتیم که تا الان یا طبقه بندی برایمان اجرا شده بود یا رسمی شده بودیم! شرکت پیمانکار (TCT1) هم غیر مخابراتی نیست سهامدارش خود مخابرات است پس طرف مقابل ما مدیران ارشد مخابرات هستند. والسلام

  8. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر گرامی خیلی وقت هست درباره اکثر نیروهای شاغل مخابرات دست به قلم نشده بودید ، اما ممنون باز هم لطف تون شامل ما همکاران شرکتی و یا بهتر بگوییم طیف وسیعی از زحمت کشان بی ادعا شد ، همکاران و ادمین های ما در گروه خدمات اول کشوری زحمت های زیادی کشیدن و دارند می کشند برای احقاق حق پایمال شده ما ، چون ابتدا همه فکر کردیم شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات متشکل از کلیه نیروهای شاغل در مخابرات هست و همه نیروها را به یک چشم می نگرد ، اما متوجه شدیم آقای پایست فقط همکاران ما را برای اهداف عده قلیلی از نیروها دور خود جمع کرده ، ما در گروه تشکل ها هم هستیم ، در گروه بازنشستگان هم ، اما آنقدر از گروه تشکل ها بی مهری دیده ایم ، از گروه بازنشستگان ندیده ایم ، پس تصمیم گرفتیم بدون وابستگی به همکاران به ظاهر دلسوز برای احقاق حق پایمال شده خود تلاش کنیم ، فقط استان فارس دارای تشکل نیست استان های دیگر هم دارای تشکل هستند و روز به روز به این استان ها اضافه می شوند و بی شک بعد از این مرحله قویترین تشکل خواهیم بود ، امیدوارم مطلب من را انتشار دهید ، اما دو سه شب پیش از همکاران گروه شرکتی – مخابرات ما به جمع ما پیوستند بی شک این مطلب از طریق همان همکاران به این صفحه رسیده است ، چون از زمان تشکیل گروه خیلی حرفها زده شده بود ، حتی خود مهندس صدری با همکاران حرف زده بودند اما به این صفحه و سایت نرسیده بود ، اما امیدواریم همکاران ما که جدیدا به جمع ما اضافه شدند و اتفاقا از همکاران مشهد هستند تا قطعی نشدن چیزی اطلاعات را رسانه ای نکنند ، آرزو ما رسیدن همه همکاران خدمات اول و شسکام به حق قانونی و پایمال شده است ، موفق و پیروز باشید ادمین ها و تلاشگران گروه خدمات اول که صادقانه در حال تلاش هستید ، باز هم آرزو میکنم متن من منتشر شود ، ممنون سردبیر گرامی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      مواضع سردبیر کاملا روشن و شفاف است.چه حرف بزند چه حرف نزند.
      ضمن اینکه هر یک هفته حداقل -حداقل – یکی دو مطلب در مورد شرکتی ها هست.
      تا این لحظه من بعنوان سردبیر از فعالیت های شما بی خبر بودم.چیزی بدستم نرسیده است.اما کسانی که در مخابرات ما با من کار می کنند بسیاری شان شرکتی هستند. ادمین گروه مخابرات ما-شرکتی و ادمین هایش همه شرکتی هستند.
      هر کدامشان هم در گروه هماهنگی مخابرات ما درست بعنوان یک مدیر حضور دارند.
      این دوستان نامه شما را بمن رساندند.
      از هر کانالی بدستم می رسید منتشر می کردم برایم فرقی نمی کرد.
      تاکید میکنم.اینجا یک رسانه است.از آ«جا که خبرنگاران استانی نداریم خود شما هر خبری می شود باید برای من ارسال کنید.منتظر نباشید خودمان آن را پیدا کنیم.
      ما اینجا صفحه ای داریم برای ارسال خبر. در منوها هست.
      یادتان باشد ممکن است برخی چیزها را من ببینم ولی شما نخواهید منتشر شود. من از کجا بدانم؟ اینها را خودتان باید بگویید.
      یک شماره تماس برایم ارسال کنید.همان نفر را راهنمایی میکنم چطوری خبر بفرستد.
      اگر این اتفاق نیفتد من مجبورم از کانالهای دیگری خبر را بگیرم که خبرهایش قطعی نباشد.
      اما موضوعی که از این هم مهمتر است
      از روز اول گفته ام.هر تشکیلاتی برای خودش می تواند کار کند.ضمن اینکه باید وکالت داشته باشد الان شما از شرکتی های استان خودتان وکالت دارید.پس اگر تصمیمی بگیرید باید قبول کنند.
      اما شورا و تشکیلات رسمی ها این وکالت را ندارند.
      در داخل جلسه، فرض کنید شورای رسمی ها از شرکتی ها حرفی بزند. و نحوه اجرای طبقه بندی مورد توافق قرار بگیرد.آیا شما آن را می پذیرید؟ ایا شرکتی ها می پذیرند؟ آیا آنجا به شورای رسمیها نمی گویید شما به چه حقی بجای من تصمیم گرفته ای؟
      لذا همانطور که در گذشته نوشته ام، قطعا باید خودتان شورای ثبت شده داشته باشید و از حقوق خودتان دفاع کنید
      افرادی که در خارج از تشکل ها تاکنون نشان داده اند قدرتمند هستند باید به داخل این شوراها تزریق شوند تا از کار انفرادی خودداری شود.
      اینها همه صرفا یک دیدگاه و یک نظر است. هیچ دلیلی ندارد با آن موافق باشید.
      اگر با آن مخالف باشید دلیلی ندارد به صاحب عقیده توهین کنید.
      حالا دیگر شما یک سازمان ثبت شده اید پس درست باید مثل یک شورا و بقول قدیمی ها مثل یک جنتلمن رفتار کنید.حرف حساب شده بزنید از احساس پرهیز کنید و …
      برایتان آرزوی موفقیت دارم.

      1. ناشناس می گوید

        سلام ممنون از انتشار مطلب
        ما نگفتیم رسمی ها برای خواسته های ما بجنگند یا تصمیمی بگیرند ، ما در گروه تشکل ها باید نماینده می داشتیم ، با اینکه همکاران ما درخواست خود را برای تشکل، ارسال کرده بودند جهت عضو شدند ، آقای پایست اظهار بی اطلاعی کردند از وجود درخواست همکاران و رئیس های تشکل های استانی ما ، پس سردبیر گرامی ما خیلی تلاش کردیم که در کنار شما و دیگر همکاران باشیم ، خواسته ما خواسته شما و خواسته شما خواسته ما باشد، اما بعضی دوستان اینطور نخواستند و مهمتر اینکه آقای پایست در مستحکم کردن این روابط قدمی بر نداشت و همیشه نماینده تشکل های استان های ما را نادیده گرفت در جلسات و تصمیمات مهم ، بعد از آن با هم فکری به این نتیجه رسیدیم که دیگه بازیچه دست یک عده نباشیم و خود به احیای حق خود بپردازیم ، امیدوارم همکاران پر تلاش من که قدم در این راه گذاشتند روز به روز به هدف مهم جمع نزدیکتر بشوند ، که بی شک غیر این نخواهد بود ، دیدار با وزیر و دو بار جلسه ویدیو کنفرانس با مدیر عامل شرکت و یکی از اعضای هئیت مدیره بی شک تلاش ستودنی خواهد بود و خسته نباشی خودم و دیگر همکارانم را به این همکاران پر تلاشم ابلاغ می کنم ، اما سردبیر تا خودمون به این باور نرسیم که همه ما عضو یک خانواده هستیم مشکلی از این شرکت کم نخواهد شد چون همه ما زنجیر وار بهم متصل هستیم و نمی توان گروهی( رسمی ) ، گروهی دیگر( شرکتی ) را انکار کند، به امید روزی که نا عدالتی ها در این شرکت غروب کند

نظرات بسته شده است.