مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

عیادت از همکاران بازنشسته مخابرات منطقه آذربایجان غربی

رئیس اداره روابط عمومی و جمعی از اعضای کانون های بازنشستگان مخابرات منطقه آذربایجان غربی با حضور در منزل تعدادی از همکاران بازنشسته، از آن ها عیادت کردند

مخابرات ما

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مخابرات منطقه آذربایجان غربی، رئیس اداره روابط عمومی و جمعی از اعضای کانون های بازنشستگان مخابرات منطقه آذربایجان غربی بعد از ظهر روز دوشنبه( ۱۸ آذر) با حضور در منزل تعدادی از بازنشستگان مخابرات آذربایجان غربی از آنها عیادت کردند.

در جریان این دیدار، از خدمات ارزنده “محمد وحید وحدت طلب” و “یعقوب اصولی ” که از بازنشستگان دهه هفتاد مخابرات منطقه آذربایجان غربی هستند، تقدیر و تجلیل شد.

علی محمد علی نژاد، رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تاکید بر سیاست های مخابرات ایران و همچنین تاکیدات سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی مبنی بر تکریم بازنشستگان این شرکت گفت: امروز مخابرات منطقه آذربایجان غربی وارث تلاش ها و زحمات بی بدیل همکاران عزیز بازنشسته در سال ها و دهه های گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت و گستره خدمات کم نظیر مخابرات آذربایجان غربی مدیون تلاش های نیروی انسانی توانمند در همه سال های گذشته است.

پیش تر مهندس چنگیز نوری، سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان مخابرات منطقه آذربایجان غربی بر لزوم بررسی و اقدام جدی نسبت به تکریم بازنشستگان مخابرات آذربایجان غربی تاکید کرده بود.

1133540cookie-checkعیادت از همکاران بازنشسته مخابرات منطقه آذربایجان غربی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.