مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جلسه اصلی کمیته نظام پیشنهادات اردبیل

جلسه اصلی کمیته نظام پیشنهادات برگزار شد.

مخابرات ما

جلسه اصلی کمیته نظام پیشنهادات با حضور دکتر اسمعیل زاده مدیر مخابرات منطقه اردبیل روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ و سایر اعضای کمیته اصلی نظام پیشنهادات به منظور بررسی پیشنهادات موثر همکاران تشکیل و تعدادی از این پیشنهادات مورد تائید و تصویب قرار گرفتند.

شایان ذکر است به پیشنهادات برتر و موثر پاداش نیز در نظر گرفته میشود

 

1132080cookie-checkجلسه اصلی کمیته نظام پیشنهادات اردبیل

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. آرتاویل می گوید

    با سلام و ضمن احترام به نظر همکار محترم ارومیه
    بعنوان یک کارمند در مخابرات منطقه اردبیل ، باستحضار این همکار و سایر همکاران محترم در استان آذربایجان غربی می رساند که دکتر اسمعیل پور در مخابرات ا ستان اردبیل محبوب قلوب همه کارکنان است . به کارنامه ایشان در ارومیه و آذربایجان غربی کاری ندارم چون اطلاع ندارم ، اما در اردبیل کارکنان این استان از عملکرد این مدیر در طی این مدتی که مدیر منطقه بوده اند راضی و خشنود می باشند و روز بروز این ارتباط دو طرفه بیشتر می شود.
    بنده نه مدیر دفتر ایشان هستم و نه مسئول ستاد انتخاباتی و تبلیغ ایشان و نه فامیل و طرفدارشان با توجه به اینکه چندین بار است درسایت مخابرات ما می بینم همکاران ارومیه نظر منفی نسبت به ایشان دارند و شاید در زمان مدیریت ایشان در ارومیه عملکرد ایده آلی نداشتند و حق با کارکنان ارومیه باشد ، اما الحق و الانصاف ، دکتر اسمعیل پور در اردبیل رتبه و شاخص این استان را بسیار چشمگیر افزایش داده است واستان مارا در بسیاری از امورات به پیش بردند و در واقع موهبت و نعمتی ایده آلی برای استان اردبیل است همچنین تواضع خاصی در رفتار و کردار دارند که همه را شیفته خودشان کرده است و همگان از ایشان راضی هستند و ما هم دعاگوی ایشان هستیم .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      از ابراز نظر شما تشکر میکنم
      بالاخره هر کدوم از ما وقتی ده سال یه جا کار کنیم صاحب کارنامه میشیم.عده ای مخالف میشن عده ای موافق
      ولی وقتی جای جدیدی میریم شناسنامه جدیدی پیدا می کنیم دیگه باید از کار جدید و فعالیت جدیدش حرف بزنیم

    2. ارومیه می گوید

      سلام برسردبیرمحترم اینکه من میگفتم با آن آقافرق دارچون اونی درارومیه بوداسمعیل زاده بوداین که شمانوشته ای اسمعیل پورخیلی فرق دارمن به شخصه ازآقای اسمعیل پورعذرخواهی میکنم چون ماارومیه ای هاهمچین کسی راقبلا ندیدیم.

      1. آرتاویل می گوید

        با سلام
        اشتباه تایپی بود، منظورم همان دکتر اسمعیل زاده ومدیرعامل قبلی منطقه آذربایجان غربی است.

  2. ارومیه می گوید

    سلام برسردبیرمحترم میگم این مدیرمنطقه قبلا درارومیه کارکنان رادرسالن آمفی تئاترجمع می کردتمام رسمی وشرکتی ها باهم و یک مراسم قرعه کشی انجام میداد بچه ها می گفتندچراشماحق و حقوق ماراکامل نمیدی ولی ازاین طرف میای درسالن شاباش پخش میکنی فکرمیکنم تواردبیل هم همین کاررا می کندفقط اسمش را عوض کرده گذاشته نظام پیشنهادات .آخه الان تواین وضعیت وموقعیت چه نظامی چه پیشنهادی الان یه دورزمانه ای شده که اگرمدیرگفت ماست سیاه همه میگن درست است.

نظرات بسته شده است.