مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

“بجنوردشهر هوشمند، تاب آور و زیست پذیر”

در دیدار مدیر مخابرات خراسان شمالی و شهردارمرکز استان مطرح شد: “بجنوردشهر هوشمند، تاب آور و زیست پذیر”
مخابرات ما

در دیدار مدیر مخابرات خراسان شمالی با شهردار مرکز استان، شعار پیشنهادی مخابرات منطقه برای شهر بجنورد با عنوان ” شهر هوشمند تاب آور زیست پذیر” به شهرداری، ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی : صبح امروز، مهندس هاشمی مدیر مخابرات منطقه به همراه جمعی از سایر مدیران این شرکت با حضور در دفتر مهندس زارع، شهردار بجنورد، ضمن قدردانی از همکاری شهرداری در راستای توسعه زیر ساختهای ارتباطی و مخابراتی، به ارائه گزارشی از وضعیت فیبر کشی درمرکز استان و فراهم سازی بسترهای لازم مخابراتی جهت ارائه سرویسهای جدید به شهروندان، پرداخت .

مهندس هاشمی همچنین اظهار داشت : مخابرات منطقه آماده هرگونه همکاری با شهرداری بجنورد در جهت ارائه خدمات ارتباطی مورد نیاز در این مجموعه می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مدیریت شهری در ترویج محیط زیست اجتماعی، اقتصادی، پایداری شهرها، مناطق و پیشبرد زیست شهروندان، شعار “شهر هوشمند تاب آور زیست پذیر”برای شهر بجنورد را به شهرداری پیشنهاد داد.

بنا به این گزارش: مهندس زارع شهردار بجنورد نیز با اشاره به فعالیتهای مناسب انجام شده توسط مخابرات، از راه اندازی شهر الکترونیک در مرکز استان طی یک ماه آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: اجرای طرح شهر الکترونیک دارای خدمات قابل توجهی برای شهروندان بوده و اجرای این طرح، نیازمند بسترهای مناسب مخابراتی می باشد.

مهندس زارع، همچنین با اشاره به لزوم هماهنگی کامل بین مجموعه مخابرات و شهرداری در زمینه توسعه زیرساختهای مخابراتی و طرحهای ارتباط شهری ، اظهار امیدواری کرد: با همکاری سازمانها و ارگانهای مختلف از جمله مخابرات، شاهد  رشد و توسعه هرچه بیشتر شهر باشیم.

1131820cookie-check“بجنوردشهر هوشمند، تاب آور و زیست پذیر”

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.