مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تشکل های کارگری مخابرات جلسات اعتراضی هفتگی خود را تا اطلاع ثانوی برگزار نمی کنند.

مخابرات ما – تشکل های کارگری مخابرات ایران در استانها، روزهای شنبه برای اعتراض یک جا جمع می شدند.این جلسات فعلا برگزار نمی شود.

 

مخابرات ما- تشکل های کارگری مخابرات در استانهای مختلف از جمله آذربایجان شرقی ، پیش از این قرار گذاشته بودند روزهای شنبه هر هفته در اعتراض به عدم پیگیری مطالبات کارکنان توسط شرکت مخابرات ایران  یک جا جمع شوند.

این تشکل ها در اطلاعیه ای خبر داده اند که بدلیل شرایط فعلی کشور و حمایت از مقام معظم رهبری تا اطلاع ثانوی این تجمعات برگزار نمی شود. اطلاعیه آنان بدستمان برسد منتشر میکنیم.

 

 

1126890cookie-checkتشکل های کارگری مخابرات جلسات اعتراضی هفتگی خود را تا اطلاع ثانوی برگزار نمی کنند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام به همه
    خدا رو شکر کشور آرام شد و راهپیمایی ها حمایت از رهبری و ولایت نیز انجام گردید.

    بهرحال الان زمان برنامه ریزی کردن برای گرفتن حق خود از شرکت مخابرات رسیده ، لازم است تا شورای تشکل های کارگری با هماهنگی لازم بین تمامی مناطق به صورت سراسری در کشور اقدامی انجام دهد تا بتوانیم در سایه قانون و آرامش به حق خود برسیم آنچه مشخص است مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران تصمیمی به پرداخت حق و حقوق ما ندارند و هر سال نیز چیزی از آن می زنند و به نظر می رسد جناب صدری هم تصمیمی ندارد کاری انجام دهد و حتی نمی خواهد پاداش ۶ ماهه دوم سال قبل را بدهد ( اینگونه که پیداست در سکوت ما این پاداش هم به سرنوشت مابقی رفاهیات دچار خواهد شد)

    1. فنی نگهداری می گوید

      تشکل‌ها نمیدونم گوششون رو از جایی پیچوندن ک دیگه حرف نمیزنن یا خودشون بی میل شدن دیگه حرکتی نمیکنن همه چی داره به ضرر کارکنان تمام میشه صندوق ما رو تهران خالی کرده دریغ از یک ریال برگشت اخه پولی که مال ماست رو چرا برمیداری پدرآمرزیده حق ما رو چطور میخوری از خدا بترس

  2. حمید می گوید

    سلام میشه همکاران لطف کنن بگن بهره وری رادادن یانه باحقوق آذرچون به حساب بنده واریزنشده ومیگن به هیچکس ندا ن آیا دزست است یا دروغ تشکراز شما

  3. ناشناس می گوید

    تفاوت بن خواربار بازنشستگان که مربوط به سال ۱۳۹۷ میباشد کی پرداخت میشود (مبلغ دومیلیون وپانصد هزار تومان )
    همچنین معوقه رفاهیات از سال ۱۳۸۹ تا کنون کی پرداخت میشود ؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قابل توجه معاونت محترم مالی

  4. ناشناس می گوید

    با سلام
    اتفاقاً موقعیت بسیار خوبی هست تا حق خود را مطالبه نماییم .
    اخیراً هم مقام عظمای ولایت فرمودند که از اصل ۴۴ سوء استفاده شده و خیلی جاها ناقص اجراء شده و باید اصلاح گردد . پس درنگ جایز نیست و آتش به اختیار

  5. ناشناس می گوید

    با سلام
    آیا آخر آذرماه ۱۳۹۸ معوقات رفاهیات از سال ۱۳۸۹ تاکنون واجرای بند ۶ تصویب نامه هیئت وزیران مصوب سال ۱۳۸۵ (هرآنچه زمان دولتی میگرفتیم )از سال ۱۳۸۹ تا کنون اجرا میگردد ومعوقات به شاغلین رسمی وباز نشستگان پرداخت میگردد یا باید به انتظار دی ماه ۱۳۹۸ باشیم ؟؟؟؟؟؟

    1. فنی می گوید

      با سکوت چیزی به ما نمیدن باید اعتراض کرد

نظرات بسته شده است.