مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رئیس هیئت مدیره، یک نمره مثبت ، یک نمره منفی!

مخابرات ما- اینکه رئیس هیئت مدیره حداقل به دیدار مدیران می رود و ساعت ها با آنان حرف میزند کار خوبی است! اما اینکه فقط خودش حرف میز ند امتیاز منفی دارد!

 

مخابرات ما- رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران دکتر صفری است.مردی که سالها سیاست، مذاکره و گفتگو را توی جیبش گذاشته است. به همین دلیل از او انتظاراتی داریم که از دیگران نداریم.

دو سفر دکتر صفری را زیر ذره بین برده ایم.سفرش به مشهد و زاهدان. در سفر به مشهد فرصتی دو ساعته برای صحبت کردن داشت اما در زاهدان و سیستان و بلوچستان هر آنچه در دل داشت طی ساعت ها، به زبان آورد.

.

آنچه گفت مهم است اما چون در یک جلسه داخلی و مخابراتی است اجازه انتشارش را به خود نمی دهیم اما برمیگردیم سر حرف اول خودمان! مردی که سیاست را در جیب چپش گذاشته و با دست راستش در گفتگو و مذاکره شعبده می کند باید بداند طی ساعتها نباید متکلم وحده باشد! باید بپذیرد  آنها که روبرویش نشسته اند مثل خودش مردان خاک خورده این سرزمین و این شرکت هستند!

حرف های دیگری هم هست که اگر دکتر صفری فرصتی داد به خودش خواهیم گفت.اگر هم  نشد در مطالب بعدی مخابرات ما خواهیم نوشت.

 

1126870cookie-checkرئیس هیئت مدیره، یک نمره مثبت ، یک نمره منفی!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام
    آیا آخر آذرماه ۱۳۹۸ معوقات رفاهیات از سال ۱۳۸۹ تاکنون واجرای بند ۶ تصویب نامه هیئت وزیران مصوب سال ۱۳۸۵ (هرآنچه زمان دولتی میگرفتیم )از سال ۱۳۸۹ تا کنون اجرا میگردد ومعوقات به شاغلین رسمی وباز نشستگان پرداخت میگردد یا باید به انتظار دی ماه ۱۳۹۸ باشیم ؟؟؟؟؟؟

  2. ناشناس می گوید

    به نام خدا
    سلام
    آقای دکتر صفری ریاست محترم هیئت مدیره
    به خداچهارمحال بختیاری نه ویروس نداره نه کزاز میتونی بیایی

نظرات بسته شده است.