مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همراه اول خواهد توانست خاطرات فاز ۷ و صدوقی را زنده کند؟

مخابرات ما- رونمایی از فاز ۸ در همراه اول و ثبت یک خاطره با مهندس صدوقی.

 

مخابرات ما- درست در پایان فاز ۷ از پروژه های همراه اول، مهندس صدوقی مدیر عامل وقت همراه اول در سفری به مشهد آمد.گفتگوی ویژه مخابرات ما با مهندس صدوقی را خوانده اید هدف از این یادآوری زدن کانالی به خاطرات فاز ۷ بود بویژه در زمانی که پروژه فاز ۸ همراه اول کلید خورده است.

.

مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح فاز ۸ گفته است که   به منظور نهایی سازی این عملیات گسترده و تاثیرگذار، از حدود ۲ هزار سایت جدید و ۱۹ هزار تکنولوژی جدید و مختلف ، استفاده می شود که انقلابی در دسترسی مشتریان به نسل های پیشرفته ارتباطات سیار ایجاد خواهد کرد.

فاز ۷ باعث شد ۴g در بخش های مختلف کشور عمومی شود.حالا لا فاز ۸ انتظار داریم بواقع انقلابی دیگر در صنعت ارتباطات رخ دهد.

آنچه باعث می شود فاز ۷ و مهندس صدوقی را عنوان کنیم یادآوری یک نکته است، در نظر گرفتن عنصر زمان در پروژه. هزینه اصلی و نادیده ما در پروژه های کشوری است.معمولا بدلیل مشکلات فراوان، زمان از دست ما در می رود و باعث می شود قیمت تمام شده ما در یک پروژه بسیار و بسیار بیش از هزینه پیش بینی شده باشد.افزایش قیمت ها با گذشت زمان ما را زمین گیر می کند.

افزایش زمان فقط هزینه مالی را افزایش نمی دهد.ضرر اصلی آن از دست رفتن تکنولوژی قبلی است.برای اینکه مثال واضحی طرح کنیم به تکنولوژی های ۲g / 3g/ 4g اشاره می کنیم.وقتی پروژه های ما با ۲g به پایان می رسد در دنیا ۳g  رونق می یابد.وقتی ۴g پیاده می کنیم ۵g رونق دارد.یعنی همیشه از پروژه ها و تکنولوژی های مرده استفاده می کنیم در حالی که هزینه تکنولوژی های بالاتر را می پردازیم.

.

مخابرات ایران در بخش ثابت و استانها و شرکت ناک  قطعا    بازوهای اجرائی همراه اول هستند.اینها تجربه فاز موفق ۷ را دارند.مدیران همراه اول هم سر جای خودشان هستند.پس می توانیم انتظار داشته باشیم فاز ۸ اثر موفق دیگری باشد در مخابرات ایران و همراه اول.

قطعا از آثار خوب این پروژه ها، مردم منتفع خواهند شد و همانها برنده اصلی این فعالیت ها هستند.مردمی که مشتریان خدمات مخابرات و همراه اول هستند.

 

1125400cookie-checkهمراه اول خواهد توانست خاطرات فاز ۷ و صدوقی را زنده کند؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.