مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سود هرسهم ۳۴۰ریال اعلام شد

مخابرات ما – شرکت مخابرات ایران صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را اعلام کرد.

مخابرات ما ( محمد – بازار سرمایه) –  شرکت مخابرات ایران در صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه سود هرسهم را ۳۴۰ریال اعلام کرد. این رقم در حالی اعلام شده است که سود هرسهم در شرکت اصلی ۶ریال است.

این شرکت در دوره مورد گزارش سود عملیاتی ۲۳هزار و ۳۲میلیارد ریال، سود خالص را ۲۰هزار و ۴۲۷میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را ۳۸هزار و ۵۰۲میلیارد ریال اعلام کرد.

«اخابر» در صورت های مالی میان دوره ای شرکت اصلی اعلام کرد که سود عملیاتی شرکت به ۶۴۷میلیارد ریال، سود خالص به ۳۴۱میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره به ۳۴۱میلیارد ریال  رسیده است.

از سوی دیگر این شرکت در صورت های مالی تلفیقی ۳ماهه توانسته بود سود ۱۱۰ریالی برای هرسهم محقق سازد. همچنین سود عملیاتی آن به ۹هزار و ۵۱۶میلیارد ریال، سود خالص به ۷هزار و ۴۶۴میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی به ۲۲هزار و ۹۴۲میلیارد ریال بالغ شده بود

 

 

1125310cookie-checkسود هرسهم ۳۴۰ریال اعلام شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان (حق ایثارگری سربازان در جبهه خدمت نموده ) کدام مرحله رسیده است دو سال از ابلاغ بخشنامه شرکت مخابرات به استانها میگذرد تاکی باید در انتظار بمانیم ؟

  2. ناشناس می گوید

    فکر کنم این سود سهم ها در واقع مطالبات کارکنان محابرات که پرداخت نکرده اند میباشد حق وحقوق کارکنان بیچاره را پرداخت نکرده اند تا شرکت سود دهد

نظرات بسته شده است.