مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افتتاح پروژه های مخابراتی در یزد با حضور رییس جمهور

۳۷۴ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد ریال روز گذشته با حضور رییس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان یزد به بهره برداری رسید.
مخابرات ما

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در پی سفر دکتر روحانی، رییس جمهور به استان یزد، تعداد ۳۷۴ پروژه مخابراتی با اعتبار بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد ریال با حضور ایشان و مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمع از مسوولان کشوری و لشکری به بهره برداری رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این آیین به تکلیف حوزه ارتباطات و مخابرات در برنامه ششم توسعه دولت اشاره کرد و اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه، دولت مکلف است ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور را به شبکه ملی اطلاعات متصل کند که خوشبختانه در استان یزد این امر به صورت صد در صد محقق شده است.

بر اساس این گزارش ،اجرای ۳۵۴ پروژه تانوما، فیبر نوری و تجهیزات فیبر نوری، افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت و نصب روتر، افزایش اینترنت پرسرعت خانگی، ایجاد نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۰ کیلووات و اجرای سیل بند در مسیر فیبرنوری، از پروژهای افتتاح شده توسط وزیر ارتباطات است.

آذری جهرمی در این سفر که به صورت ویدیو کنفرانس با رییس جمهور در ارتباط بود، ۷۵ سایت ۲G، ۳G، ۴G را نیز افتتاح کرد.

در این برنامه، پروژه راه اندازی ارائه خدمات الکترونیک در ۵۱ روستای استان یزد و توسعه پوشش همراه روستایی در ۷۱ روستا از پروژه های خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات نیز به بهره برداری رسید.

همچنین، طرح توسعه ظرفیت شبکه انتقال توسط شرکت ارتباطات زیرساخت به میزان ۵ گیگابیت برثانیه از دیگر پروژه های افتتاح شده است.

1125040cookie-checkافتتاح پروژه های مخابراتی در یزد با حضور رییس جمهور

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.