مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

به مانسبت هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل (۸ الی ۱۴ آبان ماه)حضور مخابرات منطقه سمنان و ایجاد پوشش ارتباطی و مخابراتی مناسب در مانور امدادرسانی گاز در سمنان

حضور مخابرات منطقه سمنان و ایجاد پوشش ارتباطی و مخابراتی مناسب در مانور امدادرسانی گاز در سمنان
مخابرات ما

کیپ امداد و نجات مخابرات منطقه سمنان در مانور سطح A شرکت گاز که با حضور کارشناسان ۸ استان کشور در سمنان و مهدی‌شهر برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش روابط‌عمومی مخابرات منطقه سمنان، در این مانور که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با حضور کارشناسان سمنان، تهران، قم، یزد، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و اصفهان برگزار شد، مخابرات منطقه سمنان همگام با دیگر سازمان‌ها، با حضور به موقع آمادگی کامل خود را برای ارائه خدمات ارتباطی مطلوب در حوزه پدافند غیرعامل به معرض نمایش گذاشت.

اکیپ امداد و نجات مخابرات استان، با آمادگی مطلوب نیروهای انسانی و تجهیز منابع ارتباطی و مخابراتی، در راستای اجرای الزامات وضعیت اضطراری و سنجش میزان آمادگی و تشخیص نقاط قوت و ضعف در برخورد با شرایط فوق‌العاده، پوشش ارتباط مخابراتی منطقه مانور را فراهم نمود.

شایان ذکر است این مانور به منظور شناخت نقاط ضعف و قوت و افزایش آمادگی دستگاه‌های امدادی در برابر حوادث با حضور ۸ استان معین استان سمنان در مواقع بحران برگزار شد.

1122000cookie-checkبه مانسبت هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل (۸ الی ۱۴ آبان ماه)حضور مخابرات منطقه سمنان و ایجاد پوشش ارتباطی و مخابراتی مناسب در مانور امدادرسانی گاز در سمنان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.