مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جشنواره ملی برند محبوب چیست و چگونه انتخاب می کند؟

مخابرات ما- شش سال است برند محبوب مصرف کنندگان معرفی می شود.امسال نیز نتایج آن اعلام شده.

 

تندیس برند محبوب ایرانی یعنی چه؟

بهمین دلیل ابتدا می خواهیم بدانیم (برند محبوب مصرف کنندگان) چیست و چه کاری انجام می دهد. به سایت این مجموعه مراجعه کردیم که در این آدرس بود.در بخشی از معرفی خود نوشته اند:

درهمین راستا قصد داریم تا با برگزاری گسترده ترین نظرسنجی مردمی در سراسر کشور در قالب جشنواره ملی برند محبوب، زمینه انتخاب برندها را با توجه به شاخص محبوبیت برندها، توسط خود مردم فراهم آوریم. در این جشنواره، مصرف کنندگان به عنوان مهمترین تصمیم گیران و داوران انتخاب برندهای محبوب مشارکت خواهند داشت. بدیهی است شناسایی برندهای محبوب مصرف کنندگان، می تواند زمینه اطلاع رسانی و آشنایی بیشتر مردم با برندهای محبوب را فراهم کرده و کمک شایانی در خریدهای بهتر برای مصرف کنندگان را ایجاد نماید.

بنابراین می توان گفت این مجموعه با نظرسنجی های بزرگ و پر تعداد، برند های محبوب و مورد علاقه مردم را هر سال معرفی می کند.

 

اما نحوه عمل آنان چگونه است؟

در همین سایت در مورد نحوه انتخاب برند محبوب نوشته شده است:

در این جشنواره، از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروههای کالا و خدمات استفاده خواهد شد ….  در این جشنواره به منظور تقدیر از تلاش صنعتگران ایرانی، برند ایرانی دارای بالاترین رای به عنوان محبوب ترین برند ایرانی حائز تندیس زرین برند محبوب ایرانی خواهد شد و به شرط حضور حداقل ۵ برند ایرانی در گروه،…  و کسب حداقل آرا در هر گروه که ۱۰۰۰ رای می باشد.

بنابراین حداقل باید ۵ برند در نظر سنجی شرکت کرده باشند و برند محبوب حداقل ۱۰۰۰ رای آورده باشد.

 

گزارش ششمین دوره نظرسنجی ملی برند محبوب

برگزار کنندگان جشنواره در مورد سال جاری چنین توضیح می دهند:

ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب از تاریخ ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ برگزار گردید، در این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروههای کالا و خدمات استفاده شد تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروههای مختلف کالا و خدمات به دست آید. در این جشنواره به منظور تقدیر از تلاش صنعتگران ایرانی، برند ایرانی دارای بالاترین رای به عنوان محبوب ترین برند ایرانی حائز تندیس زرین برند محبوب ایرانی و به شرط حضور حداقل ۵ برند ایرانی در گروه، برند ایرانی دوم گروه، حائز تندیس سیمین برند محبوب ایرانی شد. علاوه بر این در نتایج نهایی در گروه هایی که یک برند خارجی بیشترین رای را کسب کرده بود، برند مورد نظر به عنوان برند محبوب گروه اعلام شده است.

 

نتایج ششمین دوره نظرسنجی ملی برند محبوب

در ده گروه اصلی و حدود ۱۰۰ زیر گروه شرکت کنندگان به نظرسنجی گذاشته شده اند که نتایج آن را باید از صفحه اصلی سایت آنان ملاحظه کنید.

مشاهده نتایج جشنواره در سال ۱۳۹۸

آنچه برای ما مهم است.

در نتایج اعلامی این جشنواره موردی که برای مخابراتی ها می تواند مهم باشد بخش خدمات دیجیتال آن است.همانطوری که در تصویر زیر می بینید شرکت مخابرات ایران درگروه خدمات اینترنت ADSL رتبه اول را بدست آورده است.

در این باره خبرهای دیگری هم خواهیم داشت.

 

1118740cookie-checkجشنواره ملی برند محبوب چیست و چگونه انتخاب می کند؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.