مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ایران پاداش تمامی بازنشسته های ۹۷ را پرداخت کرده است.

مخابرات ما- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران می گوید در حال حاضر پاداش کلیه بازنشستگان ۹۷ پرداخت شده است.

 

مخابرات ما – آخرین نفرات بازنشسته سال ۹۷ نیز پاداش تشویقی و سنواتی خود را دریافت کرده اند. به گفته مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران  در حال حاضر پاداش کلیه بازنشستگان پرداخت شده و هیچکدام بابت  پاداش سنواتی و تشویقی خود طلبی ندارند.

شرکت مخابرات ایران در اواخر سال ۱۳۹۷ ضمن اعلام طرح بازنشستگی تشویقی  ذکر کرده بود که پاداش متقاضیان بازنشستگی  تا خرداد ۹۸ پرداخت خواهد شد اما در ماههای ابتدای سال این امر ممکن نشد.

حدود ۲ ماه پیش مخابرات با دریافت وام پاداش بخش اعظم کارکنان – بیش از ۳۰۰۰ نفر –  را پرداخت کرد.حدود ۴۰۰ نفر باقی مانده بودند که شرکت مخابرات هر روز تعدادی از آنان را در ردیف پرداخت قرار می داد تا اینکه اینک مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است پاداش کلیه بازنشستگان سال ۹۷ تسویه شده است.

 

1116720cookie-checkمخابرات ایران پاداش تمامی بازنشسته های ۹۷ را پرداخت کرده است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
27 نظرات
  1. بازنشسته ۹۷ می گوید

    سردبیر جان سلام. من بازنشسته ۹۷ هستم .فیش حقوق (خواروبار) مهر صادر شده اما تا الان که ساعت ۲۰ چهارم آبانه هیچ پولی به حسابم واریز نشده .نمیدانم فقط برای من این اتفاق افتاده یا این موضوع برای همه بازنشسته ها صدق می کنه.اگه برات ممکنه در این خصوص اطلاع رسانی کن .ممنونتم.

  2. همکار بازنشسته می گوید

    صندوق پس انداز شش درصد و وام ان برای ۴۰۰۰ نفر بازنشسته ۹۷هنوز پرداخت نشده و طلب کارکنان بازنشسته ۹۷ هست..جناب صدری در باره آن توضیح نداده اند.

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    به اطلاع بازنشستگان میرساند مبلغ ۲۱۸۸۰۲۰ ریال معادل دویست هجده هزار وهشتصد ودو تومان درتاریخ چهارم آبان ۱۳۹۸ ساعت پنج ونیم بعداز ظهر واریز گردید این مبلغ بابت چیست که مخابرات واریز نموده است ؟؟ به گمانم حق سکوت نیست ؟!!!!!!!!!!!!
    پس چیست ؟؟

  4. ناشناس می گوید

    سلام همکاران گرامی
    این همه بدونید که اینها همه دستورات را از ستاد اجرایی میگیرند واز خودشان اختیاری ندارند پس اینها ….. فقط لب خونی می کنند؟!!!!!

  5. nkhz می گوید

    سردبیر جان آخر هفته نشد؟ مساله اصلا ۲۰۰ تومن صدقه ای که با توهین قرار بود بدن نیست .. مساله اینه که واقعا خجالت نمیکشن سر حرفشون واینمیسن؟ که اینقدر بی حرمتی میکنن .. ۱۷ فرودینم که نشده هنوز .. حقوق مهرم ندادن که طبقه بندی اجرا بشه .. باور کنید بیشتر از مساله مالی این بی احترامی و مسخره کردن کارمنداست که اعصاب آدمو خورد میکنه ..

    1. مریم می گوید

      سردبیر ازت خواهش میکنم با تیتر بزرگ توی سایت بزن مهنددددددس صدرررررری پاداش شش ماهه دوم ۹۷ و شش ماهه اول ۹۸ را پرداخت کن. مخابرات بایست با صدای بلند اعلام کند که به آیین نامه ۸۹ پایبند نیست نه سرش را داخل برف کند !!!!!! خواهشا بگذار سردبیر ما چیزی واسه از دست دادن نداریم.

  6. ناشناس می گوید

    آقای سر دبیر
    دیگر اعتباری به گفتهای آقای صدری نیست !!!!!

  7. ناشناس می گوید

    سلام همکاران محترم
    از طرح بازنشستگی تشویقی سال ۹۸ چه خبر

    1. امید می گوید

      سلام،احتمالا بزودی بیاد و مشابه سال قبل خواهد بود.

  8. بازنشسته سال 97 از گیلان می گوید

    بعله با فریاد وفغان از سوی بازنشستگان طلب شان پرداخت شد سر دبیر محترم لطفا پی گیری بفر ماید پول ۶در صدرا کی وچطور پرداخت می کنند .تشکر

  9. ناشناس می گوید

    لطفا به آقای مهندس صدری بفرمایید چرا مطالبات کارکنان شاغل مانند بهره وری و…………پرداخت نمی کنید !!کارمندانی که فقط یک حقوق خشک و خالی دریافت میکنند نه خبری از پاداش نه خبری از اضافه کار و…..فرقی ندارد کلیه کارکنان بازنسشته و شاغل اعم از رسمی و پیمانکاری ، همه مصوبات مخابرات ایران فقط در جهت تحقیر کارکنان و کاهش حقوق و مزایا و تسهیلات میباشد نمیدانم این نوع مدیریت که فقط تلاش میکند کارمند را مانند یک برده ببیند در دنیا نامش چیست ؟

    1. مریم می گوید

      پرداخت نمیکنه. میخواد پاداش شش ماهه را در راه طبقه بندی خرج کنه. !!! آخرش همه مزایای ما حذف میشه. فقط نگاه کن!!!

  10. همکار بازنشسته می گوید

    باسلام خدمت سردبیر
    اولا هنوز هم تعدادی پاداش دریافت نکرده اند تانیاهنوز هیچکدام تسویه نشدن چون صندوق پس انداز شش درصد به هیچکس پرداخت نشده ثالثا رسم بر این بود البته طبق قانون شرکت مخابرات که برای تکریم از بازنشستگان وخانواده های انها از ایشان دعوت وبه رسم و عرف مخابرات سکه ای هدیه میدادن که انهم به لطف مدیران جدید ظاهرا حذف شده رابعا صبق وعده اقای صدری قرار شد که تا اخر هفته گذشنه مابه تفاوت رفاهیات رو بدن که اون هم عملی نشد جناب سردبیر عزیز اگه بخوام بگم از اقایون مدیر تا صبح فردا حرف دارم که از حوصله شما وهمکارخارجه ببخشید,

  11. ناشناس می گوید

    سلام سر دبیر محترم از مهندس صدری مدیر عامل محترم و جنابعالی صمیمانه تشکر میکنم ولی لازم است مطلبی را یادآور شوم مگر نه این است که پرسنل تمام مناطق مخابراتی کشور کارکنان شرکت مخابرات ایران می باشند درست است یانه .؟ چرا پرسنل مخابرات ایران و تهران ذخیره صندوق ۶درصد و وام خود را همان روز اول می گیر ند ولی ما خوزستانی ها و سایر مناطق بعد از گذشت چند سال آنهم معلوم نیست چه کسی واسطه شود تا مشکل حل شود چرا؟…… خوزستان جنگ خوزستان عدم بازسازی شهرهای آبادان و خرمشهر ودزفول خوزستان سیل و بدبختی خوزستان گرد و خاک خوزستان منبع درامد کل کشور خوزستان فقر و فلاکت وگرم سر دبیر محترم چرا آین همه ظلم ؟؟

  12. ناشناس می گوید

    همین روزهاس که مخابرات درگیر تجمعات متعدد کارمندان شود و رو به ریل سقوط برود و بالاخره یا به دولت یا به بورس عمومی برگردد و دیگر سهامدار عمده ای در کار نباشد.
    آن روز هاست که مدیران مخابرات هر کدام کنج گوشه ای از خانه مینشینند و چایی با قند میخورند.
    نوش باد

  13. ناشناس می گوید

    با سلام
    چرا مخابرات ایران خجالت نمیکشد واین مطالبات بازنشستگان ۳/۴ خدمت سربازی که بخشنامه آن سال ۱۳۹۷ به استانها ابلاغ شده وتاکنون اجرایی نگردیده است ؟؟ پارسال برنج طارم فریدونکنار را با کیلویی ۱۰۰۰۰ هزارتومان میشد خرید ولی امسال همین برنج به کیلویی ۲۶۰۰۰ هزار تومان باید خرید این ضرر وزیان را کی جبران میکند ؟؟؟ آیا از سال ۱۳۹۷ تاکنون به مطالبات بازنشستگان سودی تعلق میگیرد به کجا شکایت کنیم ؟؟؟؟آقای صدری شما سید بزگوار هستید چرا حق ما را نمیدهید حق الناس ؟؟؟؟؟

  14. ناشناس می گوید

    با سلام
    آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ تصویب شده وبه تائید وزارت کار رسیده است وباید از سال ۱۳۸۸ اجرایی گردد دلیل این چند سال ندادن پول کارگر چیست میدانید دراین مدت ده سال چقدر از ارزش این پول کم شده است ؟؟؟؟؟؟؟
    تصویب مجدد در هئیت مدیره دیگر چیست ؟چیزی جز زمان خریدن و……………….. چیز دیگری است ؟؟؟؟؟؟

  15. ناشناس می گوید

    این آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مخابرات مصوب سال ۱۳۸۹ باید از سال ۱۳۸۹ اجرایی گردد تا مابازنشستگان تامین اجتماعی از افزایش مستمری برخوردار شویم یعنی هرسال که حداقل دستمزد افزایش یافته ورفاهیات هم به تناسب آن افزایش یابد و۷درصد سهم کارمند به تامین اجتماعی پرداخت شود وبازنشستگانی که بعد از سال ۱۳۸۹ بازنشسته شده اند مستمری آنها افزایش یابد چونکه از رفاهیات مبلغ بیمه ماهانه کسر میشده وشامل حقوق ومزایا میباشد .در غیر اینصورت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش نمیابد.

  16. ناشناس می گوید

    با سلام خدمت سردبیر
    حتما این اقا توقع داره ازش بابت دیرکرد چهار ماه ازش تشکر کنیم؟
    کاش جرات داشتن حداقل معذرت خواهی می کردند.
    بازنشسته ۹۷

  17. ناشناس می گوید

    متأسفانه آنچه که مشاهده می‌کنیم اینه که مخابرات ما شده رسانه‌ی اطلاع‌رسانی اندک فعالیت‌های مثبت مدیران مخابرات و علی‌الخصوص شخص مدیرعامل! حتی فراتر از سایت مخابرات ایران! مشاهده می‌کنیم که به شکل بی‌سابقه‌ای اخبار ادعاهای مدیرعامل پوشش داده میشه، حتی وقتی که در پیچ اینستاگرامش مطلبی رو مدعی میشه، و به طرز عجیبی وقتی همون ادعا عملی نمیشه و انجام نمیشه سایت مطلقاً به اون نمی‌پردازه!!!! مثل قضیه‌هایی که در پایین صفحه براش زمان گذاشتید یا قضیه اجرای طبقه‌بندی یا در تازه‌ترین مورد قضیه افزایش ناچیز و توهین‌کننده‌ی ۲۰۰ تومنی خواروبار تا انتهای مهر!!!!! در حالیکه اخبار اداعاها با آب و تاب روی سایت قرار می‌گیره!!!! اخبار مربوط به نارضایتی‌ها و تجمع‌ها هم که به کل پوشش داده نمیشه در حالیکه اعلامیه‌های لغو تجمع به سرعت و به محض انتشار تیتر خبری میشه!!!!
    شاید سردبیر عزیز نیت خیری از این قضایا داشته باشه ولی همین برخوردها اعتبار سایت رو داره به شدت خدشه‌دار می‌کنه! سایت شده پوششی برای عیوب مدیرعامل!

  18. علی می گوید

    با سلام هنوز مبلغ صندوق ۶ درصد و وام آن پرداخت نشده بنابراین تسویه حساب کامل برای بازنشستگان ۹۷ صورت نگرفته است

  19. ناشناس می گوید

    انگاری شاهکار کردن…

  20. ناشناس می گوید

    سلام برسردبیرمحترم درودوسلام برمدیرعامل مخابرات ایران خسته نباشی قربان !خبرمسرت بخشی برای مخابراتی ها بودکه بالاخره خدابه بازنشسته ها رحم کرد.

نظرات بسته شده است.