مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اینجا مخابرات است! ورود مدیران نا آشنا ممنوع!

مخابرات ما- ساده است! هر بار تعدادی مدیر غیر مخابراتی و نا آشنا با مخابرات وارد می شوند و در ازای آن تعدادی از مدیران جا افتاده مخابراتی باید خارج شوند!

 

در طی دهه اخیر دقت کنید! مدیرانی که در کسوت مدیر عامل مخابرات ایران و معاونینش، همچنین مدیر عاملی ارتباطات سیار و معاونینش، اعضای هیئت مدیره این دو  مسئولیت داشته اند، پس از آمدن جانشینان جدید دیگر نباید در شرکت باقی می ماندند. به چند دلیل:

  • جایگاهی متناسب با سمت قبلی آنان در شرکتها وجود ندارد تا از تجربه آنان استفاده کرد.
  • مدیران جدید آنها را مزاحم خود می دانند.
  • مدیران قبلی کسر شان خود می دانند در سمتی دیگر و زیر نظر مدیران جدید کار کنند.

دلایل دیگری هم وجود دارد اما دلایل اصلی همین هاست.

اگر سمت های  کلیدی مانند حضور در هیئت مدیره، از سیاسی کاری جدا می شد باید این مدیران پس از مدیر عاملی یا …. حداقل در هیئت مدیره عضو می شدند تا از تجربه آنان استفاده شود.

اما حالا که این سمت ها کلیدی و سیاسی شده است باید کاری کرد تا شرکت مخابرات ایران و استانها از مدیران قبلی بطور کامل محروم نشود.

نگاهی ساده نشان می دهد مخابرات و مدیران جدید تحمل دیدن مدیران سابق را در کنار خود ندارند.

زیان وارده وقتی دو برابر می شود که افراد وارد شده اصلا مخابراتی نباشند و سابقه مخابراتی بودن نداشته باشند. به لیست اعضای جدید هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار نگاه کنید.کدامیک در جامعه مخابراتی افرادی شناخته شده هستند.نمی خواهم بگویم این افراد باید تمام رده های مخابراتی را طی کرده باشند، بلکه حداقل اصطلاحات بین مخابراتی ها را باید بشناسند تا در یک مکالمه معمولی جا نمانند!

سه نفری وارد جمع مدیران مخابراتی شده اند که مخابراتی نیستند.یک نفر از جمع مخابراتی ها جدا می شود که سال ها تجربه مخابراتی بودن داشته است!آیا این منطقی است؟

وقتی دانش کارکنان ارزشی نداشته باشد، دانش مدیران نیز ارزشی پیدا نخواهد کرد.

هر مدیری وارد مخابرات می شود باید از صفر شروع کند!

باید تمامی اطلاعات و لوازم مدیریت را در اختیار او قرار دهیم، سپس به او بگوییم “حالا بفرمایید بر ما مدیریت کنید!!”

1115480cookie-checkاینجا مخابرات است! ورود مدیران نا آشنا ممنوع!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    این آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مخابرات مصوب سال ۱۳۸۹ باید از سال ۱۳۸۹ اجرایی گردد تا مابازنشستگان تامین اجتماعی از افزایش مستمری برخوردار شویم یعنی هرسال که حداقل دستمزد افزایش یافته ورفاهیات هم به تناسب آن افزایش یابد و۷درصد سهم کارمند به تامین اجتماعی پرداخت شود وبازنشستگانی که بعد از سال ۱۳۸۹ بازنشسته شده اند مستمری آنها افزایش یابد چونکه از رفاهیات مبلغ بیمه ماهانه کسر میشده وشامل حقوق ومزایا میباشد .در غیر اینصورت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش نمیابد.

  2. سوشیانس می گوید

    سلام
    اتفاقاً الان سالهاست که در هیئت مدیره مخابرات روی هر کسی باز است ، الا مدیران دلسوز و کار بلد
    پشت پرده ای ها مدیران ناکارآمد می خواهند که این گنجینه عظیم را غارت کنن
    هریک از ما از بخشی از زد و بندهای آقایون آگاهیم و این مطالب را باید جمع بندی و به قوه قضائیه ارائه دهیم تا به دادمان برسند
    تا زمانی که ریشه های فساد در مخابرات نخشکد هیچ یک از ما به حق و حقوقمان نمی رسد

  3. رحمت می گوید

    باسلام افرادی مثل دکترعلی مطهری باآنهمه سابقه مخابراتی (ازکارشناس_ریس مرکز_ رئیس اداره ومدیرتبریز_ مدیرعامل استانها نماینده مجلس ورئیس گروه ارتباطات مجلس_ قائم مقام ومعاون مدیرعامل مخابرات ایران )
    الان کجاهستند میدونم که هنوزبازنشسته نشده اند واقعن حیف به این مخابرات

  4. ناشناس می گوید

    با سلام
    مخابرات بخاطر اینکه حق وحقوق کارکنان وبازنشستگان را ندهد استراتژی تغییرمدیر عامل را مطرح میکند وبعدا میگوید این قولها را آقای صدری داده است ؟؟
    ما که در جریان قولهای مدیریت قبلی نیستیم وباید صبر کنید تاما بررسی کنیم ؟؟ به این ترتیب زمان میخرند وهمه را سرکار میگذارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. ناشناس می گوید

    مدیران نا آشنا؟؟؟!! اینا اصلا مدیر نیستن..

  6. چی بگم والا می گوید

    سردبیر محترم تمام حرف من هم همین بود، اگر خاطرتون باشه اون روز که من مطلب اعتراضیم رو در مورد معاونت راهبرد شرکت مخابرات ایران برای شما ارسال کردم و شما با سانسور( که ایکاش این کار رو نمیکردین ) انتشارش دادین
    واقعا هنوز هم دارم فکر میکنم آیا واقعا در مخابرات قحطی مدیر داریم. نفری راهبرد سازمان رو باید در دست بگیر که گذشته از نداشتن سابقه درست و درمون به راحتی میتونه در آینده با استخدام در شرکت های رقیب پته مخابرات رو …

    1. رصدگر می گوید

      سلام. اگر کلمات نابه جا و دارای بار قانونی منفی در کامنتی باشه کلمه حذف میشه

  7. مهنا می گوید

    سر دبیر عزیز سلام
    خدا خوت
    انشا اله که رو به راه باشی
    عزیز چرا شما هم دیگه پیگیر طبقه بندی نیستید یعنی اصلا قرار نبوده اجرا بشه ؟
    چیه انگار نه انگار که قولی به بچه ها دادن و هیچکی سر قولش نیست لا اقل شما ما رو یکدله کنید که دیگه تکلیف خودمون رو بدونیم بخدا دو ساله زندگی نداریم خدا شاهده ناراحتی عصبی و معده درد امانمون رو بردیده به دادمون برسید

  8. بانوی شرکتی می گوید

    سردبیر خدایی چه فرقی میکنه کی چکاره اس وقتی کاره مثبتی انجام نمیشه…. گیر دادیا

نظرات بسته شده است.