مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نوکیا ۸ رسما معرفی شد !

مخابرات ما-مالکی

شب گذشته بالاخره نوکیا از یک تلفن جدید پرچمدار به نام نوکیا ۸ رونمایی کرد تلفن مذکور از جمله تلفن هایی است که  شرکت HMDبا برند نوکیا رونمایی میکند.

مدتی است که دیگر تلفن هایی با برند نوکیا  در بازار وجود ندارد و این اتفاق از زمان خریده شدن نوکیا توسط مایکروسافت به وجود آمده است،مایکروسافت با خرید نوکیا اقدام به فروش تلفن های ویندوزی نمود پس از مدتی برند نوکیا را نیز از محصولات ویندوزی حذف کرده و تلفن های ویندوزی را با برند مایکروسافت عرضه کرد.

پس از تمام شدن مدت قرار داد فی مابین مایکروسافت و نوکیا این شرکت دوباره اقدام به تولید تلفن های هوشمند نمود این شرکت با همکاری شرکت HMD Global  تلفن های اندرویدی و با برند نوکیا عرضه میکند.این شرکت شب گذشته تلفن پرچمداری با نام نوکیا ۸ را که دارای جدیدترین سخت افزار هاست را معرفی کرد.

نوکیا ۸ از یک صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی با رزلوشن QHD در کنار دوربینی دوگانه که رزلوشن ۱۳ مگاپیکسل دارد معرفی شد از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی دوربینی جلو ۱۳ مگاپیکسل ،باتری ۳۰۹۰ میلی آمپری وپردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۸۳۵ میتوان اشاره کرد،این پردازنده را ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه امکان ارتقا از طریق درگاه میکرو اس دی را همراهی میکند.

اندرویدی که دستگاه با آن عرضه میشود نسخه ۷٫۱٫۱ میباشد که مدتی دیگر با معرفی اندروید۸ به طور رسمی امکان ارتقا به آن را این تلفن خواهد داشت.

 

1112820cookie-checkنوکیا ۸ رسما معرفی شد !

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.