مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وزیر ارتباطات و خاطراتی که از فروش مخابرات به یاد دارد.

مخابرات ما- آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی خاطراتش را مرور کرده است خاطره فروش مجانی مخابرات و پول های مردم که دست خریدار مانده!

 

مخابرات ما- سالها گفتیم و خودمان شنیدیم! داستان ما هم مثل تمام داستانهای خصوصی سازی است که مخابرات ایران را، محل کار و زندگی ما را، طوری فروختند که آب از آب تکان نخورد.

مخابرات جایی رفت که پول های مردم رفت!

این بار اما ظاهرا هم صدایی پیدا کرده ایم.وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فرصت استفاده کرده و به صحرای مخابرات زده است.بخوانید:

 محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی در خصوص هدیه ۲۰۰ لپ تاپ توسط وزارت ارتباطات به نهاد ریاست جمهوری، گفت: من یادم نمی‌آید که ۲۰۰ لپ تاپ هدیه داده باشم، اما خوب یادم می‌آید برادری که از مشهد به تهران آمده و اخیرا این فعالیت‌ها را می‌کند در سال ۸۸ مخابرات را به ثمن بخس واگذار کردند و از محل درآمد‌های خودش قسط هایش را دادند.

وی افزود: یادم می‌آید که هنوز پنج هزار میلیارد تومان از پول‌های مردم آنجاست و هنوز تعیین تکلیف نشده، اگر موضوعاتی باید بررسی شود اینهاست.

بنظر می رسد این وزارتخانه با مشکلاتی درگیر شود  اما حرفهایی که می زند حرف سالهای سال ماست! هر چند دیر! اما حرف دل صد هزار مخابراتی است!

 

 

1110400cookie-checkوزیر ارتباطات و خاطراتی که از فروش مخابرات به یاد دارد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام
    این وزیر محترم ومدیر عامل مخابرات ایران مهندس صدری فقط وقت کشی میکنند ؟؟؟ وکاری انجام نمیدهند.
    بنظر می آید فقط تجمع صنفی درد را دوا خواهد کرد.
    مثل معروف : مرگ یکبار شیون یکبار ……………………………………

  2. ناشناس می گوید

    با سلام
    دیشب خبر ساعت ۲۱ را از شبکه یک سیما می دیدم که میگفت مدیرعامل شرکت رایتل که یک خانمی بود استعفا داده بود از مدیرعاملی شرکت وقتی که از آن خانم محترم مصاحبه میکردند میگفت در زمان مدیریت قبلی رایتل (جناب آقای مهندس صدری ) شرکت رایتل ۱۷۰۰ (یک میلیارد وهفتصد میلیون تومان ) بدهی ببار آوردند ودر آخر از مهندس صدری مصاحبه میکردند میگفت در زمان مدیریت من در رایتل (یک میلیارد تومان ) شرکت بدهی داشته است
    منظور من از این مطلب اینست که حالا حساب کنید وقتی که مهندس صدری به مخابرات آمدند علیرغم ندادن هیچگونه مزایا تاکنون چقدر شرکت مخابرات بدهی ببار آورده باشد ؟؟؟!!! اینست مدیریت جناب آقای صدری؟؟
    به زمین وزمان مخابرات بدهکار است خدا آخر مخابرات را بخیر کند ؟
    معوقه رفاهیات کارکنان ووبازنشستگان از سال ۱۳۸۸ تاکنون ؟
    بدهی به سازمان تامین اجتماعی و…..
    من تعجب میکنم بااین بدهکاریهای که مخابرات دارد سهام مخابرات در بورس ۴۰۰ تومان به بالاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. ناشناس می گوید

    باسلام
    سردبیر محترم
    یا در این مخابرات ایران راگل بگیرند یا معوقات مارا پرداخت کنند (معوقات رفاهیات-بیمه تکمیلی دانا که یکسال است معوقات آن پرداخت نشده -بیمه تکمیلی معلم و……………………….)
    بنظر میرسد فقط با تجمع میشود حق خود را گرفت وگرنه این مخابرات ایران به هیچ صراطی مستقیم نیست ؟؟!!!!

  4. حسین می گوید

    اینگونه که می فرمایید اقای صدری رفتنی است رییس ۳۴ساله ما ذوق تودلش افتاده که اورا از ریاست برنمی دارند واقعا افسوسسسسس

  5. ناشناس می گوید

    هر کسی باید پاسخگوی اعمال خود باشد جناب وزیر هم باید پاسخگوی اهدای بدون ضابطه ۲۰۰ دستگاه لپ تاب به نهاد ریاست جمهوری باشند ایشان بر چه مبنایی همراه اول را وادار کردند ۲۰۰ دستگاه لپ تاب به ریاست جمهوری بدهند مگر ریاست جمهوری مستحق است و صدقه بگیر مگر همراه اول کمیته امداد است ؟

  6. ناشناس می گوید

    به نظر مساله چیز دیگریست.در پایتخت شایعه شده آقای صدری رفتنی شده است.حال وزیر در این شرایط این صحبت ها می فرمایند شاید تفاهمی بر سر ماندن مهندس صدری حاصل نشده است و رفتن ایشان قطعی است که شمشیر را از رو بسته اند .در پایتخت شایعات در این زمینه بسیار است .گروهی تاکید بر ابقا جناب صدریو تیم همراه ایشان دارند و گروهی تاکید دارند تا ده روز آینده و یا کمتر اتفاقاتی می افتد والله اعلم.

  7. ناشناس می گوید

    حق ما قراردادی های سال ۹۲که بعد از گذشت ۳سال رسمی میشدیم را ضایع کردن.
    لعنت الله علیه قوم ظالمین

  8. علی می گوید

    اکنون که این کلام برزبان یک مدیر ارشد نظام (وزیر محترم) جاری شده قوه قضائیه رسیدگی کند . صحت و سقم مطلب روشن و اقدام حقوقی لازم صورت گیرد . اگر قوه قضائیه در این موضوع کوتاهی کند خیانت کرده است.

نظرات بسته شده است.