مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- آیا این اجرای اتوبوسی نهایت هدف مهندس صدری از عزل مدیران ۳۰ ساله بوده است؟

مخابرات ما- برخی استانها طرح جابجایی و یا عزل مدیران بالای ۳۰ سال سابقه و ۴ سال مدیریت در یک نقطه را دور زده اند.آنها می خواهند مدیر عامل و هیئت مدیره را بفریبند.

 

مخابرات ما (سردبیر)- برخی امور برای یک مدیر یا یک هیئت مدیره حکم پرجم – یا flag-  را پیدا می کند.در حقیقت سالهای آینده دوره حاضر به نام همان امور یا دستورات اجرائی نامیده خواهد شد اگر تغییراتی اساسی در سیستم ایجاداد کند.

.

مثلا دوران حاضر قطعا  دورانی نامیده خواهد شد که مدیران بالای ۳۰ سال سابقه و یا بالای ۴ سال مدیریت در یک نقطه جابجا خواهند شد.

البته اگر جابجا بشوند! البته باشرایط امروز بنظر می رسد اجرائی نشود! ما می خواهیم در یکی دو استان طرح را آسیب شناسی کنیم.

.

حرف اول اینکه، باید متولی امامزاده حرمت آن را نگه دارد.یعنی باید از مخابرات ایران این طرح اجرائی شود سپس به استانها برویم.

حرف دوم اینکه در استانها هم مدیران مناطق باید تکلیف خود را با طرح روشن کنند.یا می توانند اجرایش کنند یا …. مدیریت را می بوسند و می روند.چرا که  مخابرات ایران بر این نظریه اصرار دارد.

.

نکته ای که باعث شده امشب به این موضوع بپردازیم قدرت مدیران استانی در عدم اجرای این طرح است.تا بحال تعداد اندکی از استانها بخش کوچکی از آن را اجرا کرده اند.

حتی همین گروه هم  بنظر می رسد دنبال دور زدن طرح هستند چرا که طرح را بصورت اتوبوسی پیاده کرده اند! من نام این اجرا را (اجرای اتوبوسی ) می گذارم.

یعنی در  یک روز در ستاد و مخابرات  مرکز این استان، یک اتوبوس راه انداخته اند.سپس در مسیر تمام مدیران بالای ۳۰ سال سابقه و بالای ۴ سال مدیریت را سوار اتوبوس کرده اند.  در هر ایستگاه  هم عده ای از مدیران سوار  و عده ای دیگر پیاده می شوند بدون توجه به توانائی ها!

فقط یک شرط ساده گذاشته اند! نباید هیچکس در جای قبلی پیاده شود!

.

فعلا نمی خواهم نام هیچ استانی را ببرم تا شاید خودشان شیوه را تغییر دهند.

در این استانها صرفا مدیران را با هم جابجا کرده اند!

مدیر تجاری به عنوان مدیر شبکه منصوب شده.مدیر شبکه به  تجاری رفته!

مدیر مرکز استان به ستاد آمده! از ستاد مدیر معادلش به مرکز استان رفته.

می توانم همین الان نام مدیران و مدیریت ها را نیز ذکر کنم اما از آنجا که واقعا اجرای طرح را راه نجات مخابرات می دانم می خواهم مدیران استانها بدون دغدغه و فشاری از جانب رسانه ها، خود سر فرصت و با تامل جابجایی را انجام دهند.

 

راه درست جابجایی همان هدف نهایی طرح است.

این طرح اجرا می شود  :

  • تا مدیران جوان بیایند و خون تازه ای در رگ های مخابرات جریان پیدا کند.
  •  تا مدیران فسیل شده بروند.
  •  تا افراد بالای سی سال بازنشسته شوند.
  • تا مدیران شایسته به مدیریت های بالاتر منتقل شوند.

 

چگونه بایداجرا شود؟

در دستور العمل اجرائی به ابهامات پاسخ داده شده است.

مدیران باید ارزیابی شوند.سپس بر اساس نتایج ارزیابی مدیران شایسته به رتبه های بالاتر بروند و مدیران ناشایست از دور خارج شوند.

استانی که به شکل اتوبوسی مدیرانش را فقط جابجا کرده و حکم زده است امروز باید بیاید و نتایج ارزیابی مدیرانش را نشان بدهد.

ضمن اینکه  اگر قرار باشد برای مدیری با سابقه بالاتر از ۴ سال دوباره حکم بخورد باید کمیته ارزشیابی شامل دو نفر از  اعضای هیئت مدیره ویک معاون مدیر عامل (یافتیان- جباری و فرقانی) این انتصاب را تایید کنند!

در حال حاضر هم همین کمیته  برای صدور احکام جدید بطور مستقیم نظر می دهد.

برای صدور هر حکمی برای شاغلین بالای ۳۰ سال سابقه، این کمیته نظر می دهد.

پس چرا نباید برای این انتصابات نظر نهایی این کمیته مهم باشد.

البته این کمیته نیز باید بر اساس نتایج ارزیابی تصمیم بگیرد و لاغیر.

 

آقایان!

آیا شفاف صریح و روشن نظر داده ایم؟

آیا برای هر ابهامی یک نور مستقیم تابانده ایم یا خیر؟

از این صریحتر نمی توان حرف زد.

اما حالا مدیر عامل شرکت مخابرات ایران که یک سال است ما را منتظر اجرای این طرح گذاشته  باید  صراحتا نظرات ما را نقد کند.

او باید بگوید برداشت ما از حرفهای ایشان درست است یا خیر!

اگر درست است پس چرا مدیرانش در استانها طور دیگری عمل می کنند؟ اگر هم غلط است شیوه درستش چیست؟

او باید بگوید این شیوه اتوبوسی جدید و مدرن، نهایت هدفش از این طرح بوده است؟

.

منتظر می مانیم تا مهندس صدری اینستاگرامش را روشن کند!

.

اولین روز پاییز ۹۸- 

سردبیر

 

 

 

1109690cookie-checkسردبیر- آیا این اجرای اتوبوسی نهایت هدف مهندس صدری از عزل مدیران ۳۰ ساله بوده است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
33 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام انطور که استنباط می شود بخشی از مدیران و روسای شرکت در ماههای اخیر انتقاداتی نسبت به سازمان مخابرات وارد نموده ولی با عدم استقبال اثای مهندس صدری مواحه گردیده است . انچه مشخص است با انتقادات مدیران و روسا از سازمان میدان کار برای اقای صدری با توجه به اینکه ایشان هیچ استقبال مفیدی از انتقادات ندارند تنگ تر می شود هر چند ایشان در ظاهر تمایل خویش را به انتقادات اعلام کرده اند ولی قلبا و عملا تمایلی به عملی شدن و استفاده از این تجربیات ندارند . امروز ما شاهدیم نه تنها بهبودی در ساز و کارهای شرکت مشاهده نمی شود بلکه از انجام امور روزمره هم عاحز و درمانده شده اند بطوریکه دایره نارضایتی از مخابرات در بین مشتریان روز بروز گسترش می یابد . اثرات عدم استفاده از تکنولوژی ها ی روز بماند که حتی در روستاهها قادر به تامین پوشش مکالمه نبوده و تامین ان را به عهده وزارت نهاده اند بنده سالها شاهد بوده ام در اثنای انتخابات گروههای سیار نسبت به بررسی و گزارش پوشش اقدام ولی اندک بهبودی در این موارد حاصل نگردیده در حالی که وزیر محترم در این باب ادعا هایی دارند غیر قابل قبول .اماری از تعداد روستا های تحت پوشش !!!!! حداقل این امار باید برای ما کارشناسان قابل قبول باشد.

  2. ناشناس می گوید

    بیمه SOS امکاناتشو قطع کرده
    من برای بستری شدن ۸ تومن ازم گرفتند برای فردا
    گفتند قراردادتون لغو شده
    پیگیری کردم . گفتنذ مخابرات حق بیمه هایی که از کارمندان کم کرده است را برای خودش نگه داشته و بحساب بیمه معلم نریخته است

    آخه بی انصافها ، شما که برای جان کارمندان ارزشی قایل نیستید ، چطور توقع دارید ما برای شرکت شما و سوددهی شرکت شما ، کار کنیم.

    1. ناشناس می گوید

      دقیقا .
      کاهش لاوصولی،افزایش درآمد،مدیریت انرژی،جذب مشتری از این به بعد یعنی کششششششک . من یکی که فقط به اندازه حقوقم کار میکنم ۸ ساعت حضور در اداره . مثل برده کار کردیم براتون این شد آخرش… بهره وری . رفاهیات . اضافه کاری ماموریت و حالا هم بیمه ……
      بگردید تا بگردیم

  3. کارمند کوچک شرکت می گوید

    یک زمانی جابجایی و یا برکناری یکنفر به عنوان یک تنبیه برای شخص و درس عبرت برای دیگران بود تا آن اشتباه را تکرار نکنند.
    الان نفر را جابجا میکنند وقتی علت را جویا میشویم میگویند محرمانه است . تا اینجا رو میشود گفت این صحبت ممکن است برای حفظ آبروی شخص باشد . اما موضوع وقتی جالب میشود که وقتی خود شخص جابجا شده هم علت را جویا میشود به خود او هم میگویند که موضوع محرمانه است.
    به نظر شما اگر این بنده خدا اشتباهی هم کرده باشد چطور باید اشتباه خود را متوجه شود تا دیگر آن را تکرار نکند؟ ضمنا یک شخص چه کاری میتواند انجام داده باشد که برای خودش هم محرمانه است؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جواب کامنت شما محرمانه است!@
      نمی تونم بنویسم!!!!
      .
      بنظر من که همه رو از سر باز کردن.دلیلشون کاملا شخصی بوده نمیخوان سر و صداش در بیاد یه چیزی گفتن
      این حرفها چیه؟ مگه میشه بخود طرف نگن!

  4. کارمند کوچک شرکت می گوید

    بنده از ابتدای ساختار جدید اعلا کردم که این ساختار با سازمان خصوصی همخوانی ندارد. ساختار خصوصی باید چابک باشد.پرداختی سازمان خصوصی باید بر اساس توانمندی باشد نه پست و رده . در ابتدای خصوصی سازی استانهای بزرگ یک معاونت شبکه داشتند با ۳ مدیریت .الان که بیش از نصف سازمان بازنشسته شده است همان معاونت ۵ مدیریت دارد با ۱۵ رئیس اداره . هروقت هم ساختار مناسب پیشنهاد میشود غیر مستقیم میگویند میخواهی نان یک عده را آجر کنی . این کارها به شما ربطی ندارد
    . یکنفر بگوید فرق معاونت بازاریابی – معاونت کسب و کار و معاونت امور مشتریان چیست؟ آیا بهتر نبود این سه مدیریت و زیر نظر یک معاونت میبودنند؟
    اصلا به من کارمند کوچلو چی که بخواهم نان یک عده را آجر کنم

  5. روشنگر می گوید

    سلام
    صلا دوستان بحث شایستگی و صلاحیت را فراموش کنید در اصفهان صحبت از جابجایی صرف است یعنی فقط سابقه در پست را تغییر بدهند و به ریش آقای صدری و البته همکاران …………

  6. ali می گوید

    اینجا هم مدیر عامل بالای ۳۰ سال خدمت هم رییس ادارمون
    تازه خنده دارتر اینکه رییسمون بالای ۲۵ ساله که رییسه
    واقعا تاسف اوره
    حرفم میزنیم کله پامون میکنن

  7. همکار می گوید

    این طرح ناشی از یک مغز زنگ زده است که صاحبش نه با تخصص و شایستگی که با رابطه و وابستگی در جایگاهی قرار گرفته که زیبنده اش نیست و این کلاه بس گشادتر از آن سر است.
    نتیجه بعد دؤ سال این وضعیت حقوق و سود سهام و آن وضعیت شرکت به گل نشسته

  8. ناشناس می گوید

    گویا این اتوبوس وسط راه پنچر کرده وکسی هم خبر نداره ومسافرا هم سرگردان کنار جاده نشستند ودارند باهم شطرنج بازی می کنند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سرگردان کنار جاده موندن؟ یا اینکه دارن شطرنج بازی میکنن؟

    2. ناشناس می گوید

      فعلا اونی که پنچر کرده ما شرکتیهاییم مدیران با تکیه بر تختشون حالشون توپه توپه. خیال رفتن هم ندارن گاهی که از رفتارهای رئیس خسته میشیم میگم اگه شکایت مدیر شهرستان رو به حضرت عزرائیل هم ببریم این مدیر ظالمی که من میبینم عزرائیل هم حریفش نمیشه. چی براشون بهتر از میز و جایگاهشونه. در تمام پروژه ها بی دروغ پیمانکار اصلی رئیسمونه و فقط با فردی بصورت صوری قرارداد میبندن. همه اینو کاملا واضح میدونن ولی کسی راه به جایی نمیبره. و اصلا مدیران رده بالاتر براشون این مسائل مهم نیست که پیگیر بشن رئیس ما کاملا قانونی سود کلان میبره و کاملا با صراحت و جسورانه شعار میده که هر کی تو کشور دزدی میکنه باید دستش کوتاه بشه و به خیالش همه نمیفهمند. نمیدونم اینهمه جسارت رو از کجا میاره. یه شرکتی جرات نداره حرفی بزنه و باید چشم و گوششو ببنده. کاری که رئیس انجام میده اونقدر قانونیه که اثباتش محاله در حالی که تمام پروژه ها مال خودشه. خیلی ناامید کننده ست که مخابرات رو در وضعیتی ببینی و هیچ روزنه ای برای حل مشکل پیدا نکنی گاهی مسائل رو نفهمیدن خیلی بهتر از دونستن حقایقه. دردناکتر اینکه بالاییها مدعی اند همه چیز رو راستی آزمایی میکنیم در حالی که فردی که در این مورد بررسی انجام میده احتمالا خودش قابل اعتماد نبوده که به چنین مدیرانی مهر تایید زده. به قول سردبیر، از رئیس شهرستانی برشون دارن سمت معاونت بهشون میدن فرقی نکرده کسی دستشونو از فساد کوتاه نمیکنه فقط نوع کارشون عوض میشه.

  9. کیوان می گوید

    هزاران لایک برشما درود برحقایق پنهانی که بیان نمودید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم

    2. محمد می گوید

      سر دبیر عزیز ! یه دونه ای

      پیشنهاد می کنم اگر این مدیران خود را محق می دانند با شما مصاحبه کنند و شما هم منتشر کنید

      این مدیران اکثرا با رابطه دوستی بر سر کار آمده اند

      تعجب من به مهندس صدریست که چرا اینها را نگه داشته است

      از دو حالت خارج نیست یا اطلاعی ندارد که این یک عیب است و اگر اطلاع دارد چرا اقدام نمی کند

      باور کنید در استانها نیروهای با پتانسیل بسیار زیاد است صدری لازم است که اینها را شناسایی کند

  10. حسین می گوید

    جوان گرایی برای مخابرات معنی ندارد بااینکه مکررا رهبر انقلاب از جوانان همیشه سخن بمیان می اورندامروز جوانان مخابرات هستند که چرخ صنعت را به گردش در می اورند همانگونه که در ۸سال دفاع مقدس جوانان از خود گذشتگی کردند البته ناگفته نماند جوانان امروز را “مدیران غریبه می پندارندمتاسفانه تاکنون مدیران مناطق هنوز نتوانستند سخنان اقای صدری را تفسیر کنند تاکی باید بنشینیم وببینیم که روسای بالای سی سال هنوز سکاندار ریاست باشند

  11. ناشناس می گوید

    بنده رفتم بیمارستان بستری شم
    میگن بیمه تکمیلی ات قبول نمیکنه
    رفتم بیمه SOS میگن مخابرات پول بیمه تکمیلی رو به بیمه معلم نداده و بیمه معلم هم شانه خالی کرده .تمامی هزینه های شهریور رو ندادند چون مخابرات حق بیمه رو پرداخت نکرده است.
    لطفا پیگیری نمائید که موضوع چیست . و من کی باید بستری شوم؟درد دارم . پدرم درآمده است

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کاش می نوشتید کجا هستید
      شاید می شد پاسخ دقیق تری بهتون بدم

      1. همکارشما می گوید

        سلام سردبیر جان استان خودمون هم این مشکل رو داره امروز چندنفر ازهمکاران این مشکل رو گفتند ورفاه هم گفتند بله مخابرات پول بیمه رو نداده ومتاسفانه همکاران بامشکل مواجه شدند فکرکنم کل کشور این مشکل رو داره چون خود ایران پرداخت کننده حق بیمه به بیمه معلم هست ببخشید طولانی شد

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          بله حرفتون متاسفانه درسته
          دلیلش هم میدونم

          1. اکبر می گوید

            با سلام خدمت شما سردبیر عزیز
            راستش برای من خبر عدم همکاری بیمه معلم خبر خیلی بدی هست از آنجایی که فرزند من برای نیمه آبان عمل قلب باز داره ، این خبر منو مشوش کرده به لحاظ تامین هزینه عمل . با توجه به اطلاعاتتون میشه بفرمایید این مشکل و عدم همکاری در پرداخت حق بیمه تا اون زمان حل میشه یا نه ؟ ممنون میشم از پاسختون.

            1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

              اکبر آقا
              برادر خوبم
              من واقعا الان فرصت پیگیری ندارم
              برای شما هم دیر نمیشه
              من هفته دیگه برمیگردم روی چشمم برات پیگیری میکنم
              باور کن الان نمی تونم

            2. ناشناس می گوید

              سپاس از شما

      2. ناشناس می گوید

        با سلام
        سردبیر محترم
        همانطور که عرض کردم سازمان اکثر استانها مشابه بوده و دستور مدیر عامل نیز برای همه استانها یکی است. پس فرقی ندارد که از کدام استان هستم . لطفا در صورت امکان اصل ابهام را توضیح فرمائید.
        به دنبال مطلب نوشته شده روز قبل به شوخی به مدیر مجموعه خود گفتم که امسال شما و ما سه رئیس اداره زیر مجموعه شما ۴ سالمان تمام است و با توجه به ارزیابی سالهای قبل الان یکی از ما باید بیاید جای شما و ۲ نفر دیگر مان کارشناش شود . شما هم یا باید معاون شوید و یا کارشناس . راه میانه ( ابقا در پست فعلی ) وجود ندارد

  12. کارمند کوچک شرکت می گوید

    با سلام
    در خصوص طرح مهندس صدری که فرموده اند مدیرانی که بالای ۴ سال از حکم آنها میگذرد یا باید ارتقاء پیدا کنند یا عوض بشوند یک ابهام دارم.لطفا راهنمایی فرمائید.
    در استان ما ( البته اکثر استانها) تقریبا ۴ معاونت وجود دارد – حدود ۹ تا ۱۰ مدیریت و تقریبا بالای ۲۰ نفر رئیس اداره ستادی ( به غیر از روسای شهرستانها) . حالا فرض کنید از ۰۲ نفر رئیس اداره حداقل نصف آنها به صورت مطلوب کار کرده باشد پس طبق طرح باید ارتقاء پیدا کرده و جای مدیران خود را بگیرند. حالا اگر مدیران هم در کارشان خوب عمل کرده باشند باید جای معاونین رابگیرند.
    در این میان میبینیم که تعدادی باقی میمانند که هم کارشان خوب بوده و هم جایی برای ارتقاء ندارند پس اجبارا باید کارشناس شوند . چون طبق طرح کسی نباید سرجای خودش ثابت بماند .
    حالا وضع زمانی بدتر میشود که روسای شهرستان را هم به روسای ستادی اضافه کنیم.

    1. ناشناس می گوید

      مدیران بد فقط از شهر ما برن، اصلا یه سمت رو بدن به ۳ نفر. هر سه با هم از معاونت لذت ببرن. فقط از شهرستان و از کارکنان بدبخت دست بردارن

  13. ناشناس می گوید

    اگرچه توضیحاتتون اولین و منطقی ترین برداشت از بیان و اجرای چنین طرحی به نظر میرسه، ولی با توجه به روال جاری مخابرات ایران و شرایط زیر به نظر میرسه اهداف دیگری پشت چنین طرحی باشه:
    ۱) چنانچه منظور شما از جوانگرایی و مدیران جوان مطابق منظور وزیر باشه، که خود وزیر با انتخاب آقای صدری به عنوان مدیرعامل گفته هاش رو زیر سوال برده!
    ۲) مخابرات یک شرکت شبه دولتی و حکومتی است، بلااستثنا در تمام ارگان های حکومتی مدیران رده میانی به بالا نیروهای رسمیه اون ارگان میباشند. ۹۵ درصد نیروهای رسمی در مخابرات (حداکثر ورودی ۷۱) الان ۲۷ سال سابقه خدمتی دارند و مسلماً انتخاب اونها جوانگرایی محسوب نمیشه! (البته با احتساب خدمت برای آقایون، اکثریت مطلق همین افراد هم نزدیک به سی سال سابقه دارند!) میمونه حداکثر ۵ درصد ورودی های سال های ۷۵ و ۷۶ و ۸۰ که رسمی شدند، به جز ۸۰ ی ها که فکر نکنم در کل کشور ۱۰۰ نفر هم باشند، مابقی همچنان مدیر جوان محسوب نمیشن ولی از گروه اول بهترند، به طور کلی برای جایگزینی مدیران ارشد فعلی در شرکت تمام ۵ درصد هم کفایت نمیکنند، ضمن اینکه شاید برخی صلاحیت هم نداشته باشند! انتخاب مدیر میانی و ارشد از میان قراردادی ها هم، اگرچه به صورت نانوشته است، منوط به تبدیل وضعیت این افراده که شرکت به شکلی غیرقانونی از اون سرباز میزنه! (حتی همراه اول هم که دیگه عملاً از مخابرات ایران جدا شده و اصول خصوصی سازی خیلی بیشتر در اون رعایت میشه هم مدیران میانی و ارشدش از کارکنان رسمی ای دولتی هستند که در آستانه ی بازنشستگی هستند!)
    با توجه به دو نکته بالا به نظر میرسه که هدف از این طرح، صرفاً، حذف تعدادی از پست و جایگاه های مدیریتی است، که البته با توجه به تغییر تکنولوژی و حجم کار شرکت، منطقی به نظر میرسه، که از اون طریق هزینه های حقوق و دستمزد رو کاهش بدن، ضمن اینکه مدیران میانی و ارشد شرکت مخابرات ایران تنها گروهی هستند که از نظر حقوق و دستمزد در حاشیه ی امنی به سر میبرند و از رنجی که کارکنان بابت عملکرد درخشان سهامدار عمده متقبل میشن، بی بهره اند و به تفسیری یک مانع در اجرای ایده های …. ی سهامدار عمده محسوب میشن.

    1. امیدوار می گوید

      اگر اون مدیران مد نظر شما واقعا خوب بدون چرا شرکت ی استارتی نخورده! واقعا چرا ی عده مادام العمر مدیر و ریس باید باشن! اصلا خوب عالم در فرض محال واسه هر کدومشون ۴ یا ۵ سال بشه برن استراحت کنن، این چه تفسیریه که مدیران میانی حتما باید سنشان بالای ۲۵ سال باشه در سیستم های دولتی‌. مدیر باید اهل پیشنهاد و تجزیه و تحلیل باشد کدوم مدیر تو مخابرات کلاسش محفوظ داره و سالی دو پیشنهاد داده. اصلا تو مخابرات نه تو سیستم ایران ما ۸۰ درصد پست های مدیری و ریسی دکوری هست چون کار رو اون سنگ زیرین انجام می ده. فقط پاراف چند کلمه جهت اقدام و … باز هم همان حرف اول: اصلا خوبای عالم مدیران فعلی مخابرات ” به نظر سهم هر کسی باید باشه هر چند سال ی استراحتی بکنن

  14. ناشناس می گوید

    سالها پشت میز نشستن مدیران و روسای شهرها بر رفتار و روانشان تاثیر خرابکارانه ای داشته. رئیسی که ۱۵ سال با هر زبانی جایگاه خود را حفظ کرده این سالها در نحوه برخوردش با کارکنان بسیار توهین آمیز عمل می کند خدا میدونه که در ذهن ایشان چه میگذره که فکر کرده حفظ این جایگاه حتمیه. در جلساتی که خصوصا با شرکتیها برگزار میکنه خیلی بی ادبانه صحبت می کنه سری قبل به کسانی که در توزیع اخطار بدهی تلفن کوتاهی کنند گفت: به یکی چک، به یکی اخطار و به یکی اخراج میدم. در بخشی از صحبتهاشون در خصوص افراد معترض به طرح طبقه بندی گفتند اون دسته ای که اعتراض می کنند یه سری چلغوز ملغوزند که کار نمی کنند و ادعا هم دارند. و این قبیل بی ادبیها هر روز بیشتر و بیشتر میشه و باید مدیرعامل راه حلی اساسی برایش پیدا کنند

  15. ناشناس می گوید

    درود بر سردبیر محترم

    خدا قوت

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      زنده باشین

  16. کارشناس می گوید

    نمونه استان گلستان
    معاونت هاش سالهاست پست های مدیریتی رو گرفتن و کسی جرات جابجایی رو نداره چون وابسته به مقامات سیاسی هستند و هیچوقت هم این طرح برای استان گلستان اجرایی نخواهد شد
    در روسای ادارات هم همچنین مواردی وجود دارد
    هیچ احدی نمیتواند آنها را جابجا کند

  17. همکار می گوید

    با سلام
    ساده انگارانه است اگر بخواهیم بپذیریم درفرهنگی که شایسته سالاری، دانش سالاری، تعهد سالاری، و… جایگاهی برای تصدی امور ندارد (در هر اورگان و مکتب و مکانی) بتوانیم با طرح موضوعاتی از قبیل تغییر سالی فصلی به نتیجه رسید
    برادر عزیز! هدف همیشه جلب رضایت مرئوسین بوده که خود همین مرئوسین! منتصبین افرادی هستند که هیچ تعهدی به کارگاه و کارگر نداشته و ندارند
    بیایید بپذیریم در این شرایط بزن در رویی های متداولِ موجود، دنبال کلاف های سر در گم نباشیم
    خداوند کند که هدایت شویم و بپذیریم این امانتی ست برای نسل های بعد

نظرات بسته شده است.