مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

واکنش وزیر همه را به زیر چتر قانون کشاند. لغو حکم رایتل.

مخابرات ما- روز گذشته بنظر می رسید با برگزاری مراسم معارفه مدیر عامل جدید رایتل، دعوای سازما تنظیم مقررات و اعضای هیئت مدیره رایتل به جاهای باریک بکشد اما یک نفر با تیزهوشی همه چیز را در هیئت دولت حل کرد.

صبح چهارشنبه مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات اعلام کرد:

?امروز با آقای شریعتمداری صحبت کردم، از مصوبه کمیسیون تنظیم مطلع نبودند، ایشان مصوبه را لازم‌الاجرا دانستند و با توجه به همراهی و حمایتی که همواره از وزارت ارتباطات داشته‌اند بنا شد که اولا؛ تمام انتصابهای صورت گرفته همین امروز کان لم یکن شود و با مدیرانی که در زیر مجموعه با اطلاع از مصوبه کمیسیون این انتصابها را انجام داده‌اند برخورد کنند. در مرحله بعد، شستا ظرف همین یکی دو روز گزینه‌های پیشنهادی را برای بررسی صلاحیت فنی به سازمان تنظیم ارائه نمایند.من هم از سازمان تنظیم خواسته‌ام سریعا اعلام نظر کند.

وزیر ارتباطات با این رفتار می توانست  سازمان تنظیم را روی سر اپراتورها همچنان پرقدرت نگه دارد اگر شرکت رایتل از حکم سازمان تنظیم  تبعیت می کرد.

ایت اتفاق افتاد.ساعتی بعد در خبرها داشتیم:

وزیر کار انتصاب مدیرعامل رایتل را ملغی کرد.▪امروز و در حاشیه هیات دولت وزیر کار با در جریان قرار گرفتن از مصوبه اخیر رگولاتوری در مورد «انتصاب مدیرعامل اپراتورها تنها با مجوز رگولاتوری» دستور لغو انتصاب مدیرعامل جدید رایتل را صادر کرد.

به این ترتیب اتفاقی که می رفت کل سازمان تنظیم مقررات را زیر سوال ببرد با  سیاست مناسب وزیر به نقطه قوت آن تبدیل شد.

 

1107990cookie-checkواکنش وزیر همه را به زیر چتر قانون کشاند. لغو حکم رایتل.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. از تبريز می گوید

    بله معلومه ساخت وپاخت هایی که کرده بودند لو می رفت خدا به همه چیز اگاه است انشالله همه چیز معلوم خواهد شد

نظرات بسته شده است.