مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ایجاد عدالت بین تمام کارکنان و تحقق رضایت حداکثری

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اجرای طرح ساماندهی قرارداد کارکنان شرکت خدمات اول اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده با شرکت خدمات اول، از اول مهرماه سال جاری، اطلاعات تمام پرسنل شاغل در استان‏ها، تجمیع شده و ساماندهی وضعیت این کارکنان با کامل شدن اطلاعات پرسنلی در کلیه مناطق مخابراتی اجرا می شود.

مخابرات ما ( محمد -شرکت مخابرات ایران) – مهندس سیدمجید صدری با بیان اینکه موضوع ساماندهی قراردادهای پرسنل شرکت خدمات اول در استان‏های کشور از اوایل سال ۱۳۹۶ مطرح شده است، افزود: طرح ساماندهی در آن سال برای تعدادی از کارکنان در استان‏های اردبیل، سمنان و بخشی از استان تهران انجام شد، اما به دلیل اشکالات اساسی که در پیاده ‏سازی طرح وجود داشت متوقف گردید.

وی افزود: گروه ‏های کارشناسی در حوزه‏ ی منابع انسانی در زمانی که طرح متوقف شده بود، تشکیل و تمام اشکالات موجود، برطرف و با اطلاعات پرسنل شاغل در یکی از استان‏های کشور راستی‏ آزمایی شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تاکید مجدد بر لزوم تکریم تمام کارکنان خاطرنشان کرد: شناسایی مشاغلی که نیاز به تحصیلات دانشگاهی دارد، ارتباط رشته‏‌ی تحصیلی دانشگاهی با شغل فرد، و کارسنجی فعالیت‏های مربوط به شغل، از جمله مهم ترین مواردی است که در اجرای نهایی طرح کارشناس حرفه ای برای کارکنان شرکت خدمات اول مورد تاکید قرار گرفته است.

وی همچنین یادآور شد: کمیته ‏ای تشکیل شده از معاونت توسعه سرمایه انسانی، دفتر مرکزی بازرسی و نظارت و دفتر مرکزی حراست در شرکت مخابرات ایران بر اجرای صحیح و بدون نقص طرح در شرکت خدمات اول نظارت مستمر خواهند داشت.

مهندس صدری در پایان گفت: یکی از اولویت های مهم مدیران شرکت مخابرات ایران، علاوه بر تلاش در توسعه زیرساخت ها و افزایش کیفیت خدمت رسانی، ایجاد عدالت بین تمام کارکنان و تحقق رضایت حداکثری است و امیدواریم اجرای دقیق این طرح، در ارتقاء شغلی پرسنل شرکت خدمات اول و افزایش رضایت مندی کارکنان، مفید و موثر باشد.

***

1107890cookie-checkایجاد عدالت بین تمام کارکنان و تحقق رضایت حداکثری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
27 نظرات
  1. تحلیلگر می گوید

    سلام مدیرعامل محترم رعایت عدالت به همین سادگی نیست که شعار بدیم. تنها دو مورد رو بررسی کنیم: ۱- به فرض که بخوان بر اساس ملاکهای مشخصی افراد را در شرایط کار یکسان و مشابه ارزیابی کنن. باز هم روسای شهرستانها زودتر چون پیش بینی کرده بودند در این مورد نگران نیستند و افراد مد نظرشون باز هم میرن تو طرح. به این خاطر که رئیس شهر ما این افراد رو در بخشهایی قرار داده که تک افتادن. یکی پشتیبانی دیتا، یکی رایانه، یکی پشتیبانی نیرو . و دقیقا فرد دومی نیست که با اونا مقایسه بشن همونهایی که قبلا رئیس گذاشتشون تو طرح و صد البته شایسته تر از اونها رو داریم که ناعادلانه حذف شدن. رئیس از یکی دو سال قبل همه نورچشمیهاشو به ستاد منتقل کرد. بعد هم که به افراد منتخب در طرح اعتراض کردیم تنها فرد مورد دار منتخب رو که اونم تو یکی از مراکز بود کشوند ستاد اونم با وجودی که در مرکز به وجود اون کارشناس نیاز بود و رئیس حاضر شد مرکز بدون کارشناس بمونه اما کارش پیش بره. و به احتمال زیاد این افراد با هر ملاکی که مدیرعامل محترم مطرح کنه انتخاب میشن و این عدالتیه که مد نظر شرکتیها نیست.۲- شما فرمودید طی ۶ ماه کار کارشناسی طرح رو راستی آزمایی کرده اید و قراره عادلانه رفتار بشه پس چطور چنین طرح زمانبری که ۶ ماه برنامه ریزیش زمان برده در عرض یک ماه عادلانه اجرا خواهد شد. فرمودید کار مرتبط با رشته. چه کسی قراره بررسی کنه که کار و رشته افراد مرتبطه؟ آیا کسی از مخابرات ایران یا استان وقت میگذارند و تک تک افراد را بررسی میکنند یا از رئیس اداره تحقیق میشه که مسلما تایید میکنه ایشان فردی با رشته کامپیوتر را در واحد لاوصولی دارند که قطعا عین سری قبل تو طرح انتخاب میشن. فکر میکنید ملاک و معیاری تعیین میشه که مانع چنین ظلم هایی بشه جناب مدیرعامل؟ شخصا فکر میکنم رعایت عدالت آنهم در مخابرات کار راحتی نیست. ما شرکتیها قلبا موافقیم با اینکه فردی انتخاب بشه که سابقه بیشتر داشته باشه آنهم بطور یکسان از هر مرکزی نه اینکه فقط افرادی که در ستادند جزو منتخبین باشند. لطفا در رعایت عدالت سختگیر و نکته بین عمل کنید تا شاید از نگرانیهای من و همکاران مظلومم بکاهید.

  2. مازنی می گوید

    رعایت عدالت به همین سادگی نیست که مدیر عامل شعارشو میده. به فرض که بخوان بر اساس ملاکهای مشخصی افراد در شرایط کار یکسان و مشابه ارزیابی کنن. باز هم روسای شهرستانها زودتر چون پیش بینی کرده بودند در این مورد نگران نیستند و افراد مد نظرشون میرن تو طرح. به این خاطر که رئیس شهر ما این افراد رو در بخشهایی قرار داده که تک افتادن. یکی پشتیبانی دیتا، یکی رایانه، یکی پشتیبانی نیرو . و دقیقا فرد دومی نیست که با اونا مقایسه بشن همونهایی که قبلا رئیس گذاشتشون تو طرح. از یکی دو سال قبل همه رو به ستاد منتقل کرد. بعد هم که اعتراض کردیم تنها فرد مورد دار منتخب رو که اونم تو مراکز بود کشوند ستاد. و به احتمال زیاد این افراد با هر ملاکی که مدیرعامل مطرح کنه انتخاب میشن و این عدالتیه که مد نظر شرکتیها نیست.

  3. فرشید می گوید

    با سلام
    لطفا به سوال بنده پاسخ بفرمایید

    بنده به مدت یازده سال در یک قسمت فنی مشغول به به کار بوده ام.
    در ابتدای امسال با توجه به سیاست های شرکت مخابرات و واگذاری امور فنی به شرکت شسکام بنده هم به عنوان نیروی شسکام شروع به کار نمودم بعد از گذشت سه ماه به علت انچه که نیاز اداره وتشخیص ریاست اداره گفته شدبا توجیح شرایط مدرک تحصیلی بنده ویک سری فاکتورهای شخصیتی اقدام به جابجایی بنده به قسمت اداری کرده اند
    ازهمین باب دچار یک سری مشکلات گشته ام و با درخواست بنده برای جابجایی از شرکت شسکام به شرکت خدمات اول بخاطر موانع قانونی موافقت نکرده اند
    حال بنده این سوال را از شما دارم که آیا امکان این جابجایی وجود دارد یا یا مطرح کردن موانع قانونی یک بهانه است.
    پیشاپیش از حسن عنایت شما کمال تشکر را دارم.

  4. ناشناس می گوید

    ای عادل بزرگوار، عدالت این نیست که حقوق همه تو مجموعه که مدیریش هستی یکسان بشه، نه الان زیرساخت هم بین کارکنان رسمی و قراردادیش فرق هست، عدالت اینه که حقوق درست پرداخت کنی، ای عادل بزرگوار یعنی نمیدونی که حقوق کارشناسهای مجموعه ای که مدیرعاملیش هستی در حد شرکتی های دستگاه های دولتیه!؟ با ۶ یا ۱۸ یا ۲۶ یا ۳۰ سال سابقه! با تخصص مرتبط! ای عادل بزرگوار یعنی نمیدونی حقوق رئیس اداره های مجموعه ت از کارشناس های رسمی زیرساخت کمتره!؟ میتونی از دوست بزرگوارت، وزیر محترم یه پرس و جوی ساده کنی! میتونی از یکی از مدیران یا معاونین ارشد یا وزرا و نماینده های مجلس سوال کنی که حقوق پرداختی به کارشناسان رسمیشون چقدره و چه اندازه با عدل تو متفاوته! ای عادل بزرگوار میدونی که شرکتی های زیرساخت و سایر ارگان های دولتی و حتی نگهبانانشون شرایط بهتری از رئیس اداره های مخابرات دارند!؟ طبیعیه که حتی طرح طبقه بندیت هم نمیتونه دردی از شرکتی بی نوا درمان کنه، چون مقیاس عدل تو با مقیاس عدل ما و عدل جامعه و فروشنده ها متفاوته!
    پی نوشت: مهندس صدری، مدیرعامل محترم مخابرات ایران
    تمامی کارکنان مخابرات با قراردادهای متفاوت.

  5. ناشناس می گوید

    سلام اقای صدری چرا گروهای معوق ومعوقات مدرک تحصیلی کارکنان رسمی رااجریی نمیکنید بفکر همه هستیدبجزمن رسمی. چی بگم اگه ماهم مثل بعضیا هرروزمیرفتیم اعتراض درب ادارکل یامجلس خوب بودالان این حال وروز نداشتیم

  6. ناشناس می گوید

    نمی خوام منفی باشم ولی فکر نمیکنم در اجرای طرح طبقه بندی به عدالتی که مد نظر شرکتیها و مدیرعامله برسیم. باید دید ۶ ماهی که اجرای طرح رو کارشناسی کردن خروجیش چیه. چه ایده ای رو قراره ملاک ارزیابی و سنجش افراد قرار بدن تا عادلانه باشه. سابقه؟ معدل؟ اینکه مدیرعامل میگه رشته و مدرک مرتبط باشن راستی آزمایی در این مورد خودش سخته. همکاری داریم با مدرک کامپیوتر در بخش مالی کار میکنه و قطعا مدیر شهرستان اونو میزاره تو طرح. چه کسی ارتباط مدرک و کار این فرد رو بررسی میکنه؟ احتمالا به شهرستان واگذار میشه که رئیس تاییدش میکنه وگرنه استان یا مخابرات ایران که تک تک افراد رو نمیرن بررسی کنن میرن؟؟؟ عدالت یعنی بین دو فرد با کار مشابه اونی رو برداریم که سابقش بیشتره. هممون هم قلبا راضییم حتی اگه باعث بشه که تو طرح نباشیم

  7. خىمات أخر می گوید

    سردبیر محترم سلام این ساماندهی نیروهای کارشناس شامل همه میشه یا خیر؟ممنون

    1. ناشناس می گوید

      شخصا فکر میکنم همه شرکتیها ارزیابی بشن اما تعداد منتخبین همان ارقام قبلی اعلامی و محدوده. فقط روش ارزیابی هنوز مشخص نیست

  8. ناشناس می گوید

    سلام مهندس شامل شسکام هم میشه

  9. روشنگر می گوید

    سلام
    آقای صدری مدیر عامل محترم عدالت دردادن مطالبات رفاهیات کارکنان و اجرای آیین نامه استخدامی شرکت است کاری کردید امسال که که تقریبا اکثر کارکنان شاغل دیگر امیدی به وعده های شما ندارند . شش ماه از سال می گذرد . وهنوز نه رفاهیات امسال را افزایش دادید و نه مطالبات دیگر امسال را پرداخت کردید .دادن حق و حقوق همکاران بخش خصوصی بسیار خوب است .اما ما عمرمان را در خدمت این سازمان بودیم و حالا که آواخر خدمت ما هست باید اینچنین با ما رفتار شود .

  10. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر گرامی. میشه از آقای صدری بپرسین در مورد عدالت و رضایت یه توضیحی بدن ؟ حقوق ها دیر واریز میشه . حق و حقوقات واریز نمیشه ….. این کارها از نظر بنده هیچ ارتباطی با عدالت و رضایت نداره. نمی دونم شاید با تعریف اونا همخونی داشته باشه.

  11. ناشناس می گوید

    البته عدالت وقتی بود که حقوق‌ها به سطح زیرساخت می‌رسید و برای همه! جالبه برای ایجاد عدالت حقوق شرکتی‌ها رو به رسمی‌ها نمی‌رسونن بلکه حقوق رسمی‌ها رو میارن پایین تا به یه سطح برسن! به این میگن عدالت!؟ آیا!؟

  12. پرنیان می گوید

    مهندس صدری عزیز سلام
    اینها رو مخابرات باید انجام بده منو باید جایی مشغول بکار کنند که به رشته من میخوره من چه گناهی کردم با مدرک مهندسی و یا حسابداری بخاطر نبود نفر دارم تو مور مشترکین جون می کنم خودمم دوست ندارم اینجا کار کنم فقط چون نفر نیست توی امور مشترکین هستم و همه کاره می باشم

  13. ناشناس می گوید

    سلام
    متاسفانه آقای مدیر عامل ازچیزی حرف میزنی که حداقل برخلاف عملکرد شما می باشد از چیزی صحبت می کند که تاکنون به آنها عمل نکردید آیا شما اصلا مفهوم عدالت را می دانید
    بازنشسته۹۷ مورد ظلم واقع شده

  14. کارشناس خدمات اول می گوید

    امیدوارم این طرح شامل همه افراد که لیاقت و شامل طرح وعلم واقعی دارند اجرایی شود بدون نقص

  15. ناشناس می گوید

    هیچ عدالتی وجود ندارد…

    1. ناشناس می گوید

      درسته. مدیرعامل باید قبل اجرا شرایطی که موجب شده کار کارشناسی ۶ ماهشون عادلانه به نظر بیاد و معیارهای ارزیابی عادلانه هر فرد رو بیان کنن و به نوعی شفاف سازی کنند. وگرنه منم میتونم یه ایده واسه اجرا بدم و مصرانه بگم داره عدالت اجرا میشه و غیر این نیست. ۶ ماه کار کارشناسی کردند ولی یه ماهه اجراش میکنن طرح ریزی اینهمه طول میکشه و پیاده سازی چنین طرح زمانبری یه ماهه و عادلانه ست! صحبت از انتقاد نیست صحبت از بررسی منطقی طرحه. من به خودم و همکارام این حق رو میدم که در مورد مسائلی که قراره سرنوشت بعضیهامونو تعیین کنه و بطور محتمل ناعادلانه اجرا بشه که در مخابرات قطعیه، بحث کرده و همه چیز رو واکاوی کنیم و این قضاوت قبل اجرا نیست

  16. نیروی شسکام می گوید

    سلام
    والا به این صحبت و گزارش باز بین نیروهای شسکام و خدمات اول فرق و بی عدالتی است

  17. ناشناس می گوید

    کارکنان رسمی هم دریاب! مردیم از این همه عدالت . به نظرم شما مدیر عامل شرکت های پیمانکاری شسکام و خدمات اول هستی نه مدیر عامل شرکت مخابرات
    موفق باشی

  18. همکارشما می گوید

    اول بیاید طرح طبقه بندی واسه همکاران شرکتی اجرا کنید
    دوم معوقات همکاران رسمی
    سوم معوقات بازنشستگان
    اینجوری عدالت برقرار میشه نه اینکه بیائید حقوق شرکتی ها رو دیرتر پرداخت کنید بعد بگید حقو ق رسمی ها رو بعدازاون پرداخت بشه این کار عین بی عدالتی والبته زرنگی هست باید حقوق همه دقیقا دریک تاریخ مشخص واریز بشه شما احتمال زیاد واسه مدرسه بچه تون چک نمیدید که بخواهید نگران برگشت چکتون باشید یا نگران دیرکرداقساط وام هاتون باشید اولین سالی که اومدید بعنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و عملکردتون درهمون چند ماه اول دیدیم گفتیم خداراشکر یک نفراومد که بفکر کارکنان باشه ولی بعدازگذشت این مدت فهمیدیم اینا همش خواب وخیال بود بااین نوع پرداختها که همش شده معوقه معوقه دیگه حالمون ازاین کلمه معوقه بهم میخوره

  19. همکارشما می گوید

    آقای صدری الان درحال حاضر هیچ عدالتی بین کارکنان رسمی نیست شما میگید میخواهید عدالت بین تمام کارکنان شرکتی ایجاد کنید شما باکدوم منطق قبول میکنید که کار باید کارشناس انجام بده ولی تمام پاداش ومزایا واضافه کاربه رئیس ومدیر ومعاون پرداخت بشه هرزمان دراین موارد عدالت برقرارکردید دربقیه موارد هم موفق میشد

  20. ناشناس می گوید

    با سلام جناب سردبیر
    جناب آقای مهندس صدری در صحبتهاشون
    درمورد طرح طبقه بندی فقط در مورد نیروهای
    خدمات اول صحبت میکنن هیچ اشاره ای به نیروهای شسکام ندارند

نظرات بسته شده است.