مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر شما- آقای مدیر عامل! در ستاد مخابرات ایران چه خبر است؟

مخابرات ما- در واقع شرکت مخابرات ایران از ازدیاد نفر در حال انفجار است.از زمان دو مدیر عامل قبلی ورود نفرات جدید غیر قانونی و بر خلاف دستورات قبلی مدیران عامل است.

اما راستش امشب با خواندن این خبر بسیار تعجب کردم.خبری که از دل یک کامنت (دیدگاه خوانندگان) درآمده است!

براستی در ستاد مخابرات ایران چه خبر است در حالی که در استانها قطره چکان ورود نفرات جدید هم سالهاست بسته شده؟!

 

یکی از قراردادی های ۱۳۹۲

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ در ۶:۴۱ ب.ظ

در پاسخ به ناشناس.

…. .ما همه برادریم.همه مشکل داریم.همه شرکتی ها پارتی دار نیستند که الکی وارد شرکت شده باشند و شوند.خیلی ها سالهاست دارند با بد و خوب این شرکت می سازند.

من سالها یکی از شرکتی ها بودم.

متاسفم که الان هم دارند سفارشی ها وارد مخابرات می شوند.

دارم هر روز آنها را در مخابرات ایران می بینم که با سفارش وارد می شوندالبته با تعلق گرفتن طبقه بندی وارد می شوند. بعد همکارانی داریم که سالها چرخ این شرکت را چرخوندند و هنوز چشمشون به این طرح ها است…..

 

یعنی باز هم سفارشی ها وارد مخابرات ایران می شوند؟ آن هم بیخ گوش مدیر عاملی که خود شرایط امروز مخابرات را بهتر از هر کسی می داند؟

منتظر یک پاسخیم آقای مدیر عامل!

 

1107500cookie-checkخبر شما- آقای مدیر عامل! در ستاد مخابرات ایران چه خبر است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    باسلام
    بله دارن نیروی جدید وارد ادارات میکنن اول بیان تکلیف ماروروشن کنن بعد نیروی جدید بیارن اگه پول ندارن حقوق این نیروها رو از کجا پرداخت میکنن اگرم پول هست طرح طبقه بندیو رو اجرا کنن

  2. ناشناس می گوید

    قبلا هم اعتراض بوده مشکل پارتی بازی است وگرنه حال وروز مخابرات به این شکل نبوده روسای فسیل شده امروز پارتی نگه داشته مدیر عامل نتوانست به وعدهاش عمل کند چونکه مدیران سی ساله بحدی لابیگری دارند که بلدوزر هم نمی تواند تکانشان بدهد جالب اینکه مدیران منطقه زمزمه می کنند بغیر از اینها مدیر کارامد نداریم وباید گفت دستمزیزا

  3. همکار از اصفهان می گوید

    با سلام… توی منطقه اصفهان و مخصوصا ساختمان های ستادی هم هر روز یکی دو نفر اضافه میشوند…

  4. ناشناس می گوید

    سر دبیر سلام
    همین یکی دو ماه گذشته یک نیروی جدید وارد مخابرات یکی از شهرستانهای استان ……شده

  5. ناشناس می گوید

    می گه به شتر گفتن چرا گردنت کجه ؟ پاسخ داد: کجام راسته که گردنم راست باشه . حالا حکایت مخابرات شده تنها چیزی که براشون اهمبت نداره وظیفه اصلی شونه

  6. ناشناس می گوید

    سلام. از سال ۹۳ جذب نیروی پیمانکاری ممنوع شد ولی من خودم دارم با چشم خودم میبینم که تعداد خیلی زیادی بعد از سال ۹۳ جذب شدند و همچنان جذب ادامه داره.چرا اول تکلیف این عده ای که بالای ۱۵ سال سابقه دارند و هر جایی دیگه کار کرده بودند الان بالاخره یه ارتقایی پیدا کرده بودند را روشن نمیکنند ؟چرا در این شرکت همه کارها به صورت روابطی انجام میشود؟ چرا؟چرا ؟چرا ؟

نظرات بسته شده است.