مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پروژه های قابل افتتاح در مخابرات منطقه اصفهان روی آنتن رفت.

مخابرات ما- در هفته دولت ، در اصفهان پروژه هایی به ارزش ۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد و روی آنتن های خبری رفت.

 

مخابرات ما (سایت مخابرات منطقه اصفهان) – همزمان با هفته دولت و  باحضور استاندار اصفهان ۳۳۶ طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر۶۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دکتر عباس رضایی صبح امروز در حاشیه ی بهره برداری از این طرح ها، سرمایه گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد ریالی در طرح های هفته دولت را مربوط به بخش خصوصی دانست و  گفت: این نشان از پویایی اقتصاد است.

رضایی با اشاره به تحسین برانگیز بودن تلاش مخابرات در جهت افزایش کیفیت و کمیت زیرساختهای مخابراتی استان افزود:  ۹۰۰روستای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات وصل است و این افتخاری برای استان است.

وی با بیان اینکه برجسته سازی طرح های مختلف برای مردم امید آفرین است افزود: افتتاح همه این طرح ها در راستای افزایش  نشاط عمومی بوده و در صورت رسانه ای شدن مناسب، بسیاری از فضاسازی های مسموم دشمن را خنثی می کند.

مهندس حیدری زاده مدیر مخابرات منطقه اصفهان نیز  با تشریح طرح های قابل بهره برداری بیان کرد: این طرح ها شامل ۲۹۰ طرح مخابراتی شهری و ۴۶ طرح روستایی بوده و مربوط به حوزه های PTN، WIFI، ظرفیت سازی و توسعه پورت پرسرعت دیتا (.G و ADSL )، تاسیس و توسعه ظرفیت سوئیچ مراکز تلفن، کانالسازی، تاسیس و توسعه تلفن ثابت از طریق کافوی نوری (DLC)، تاسیس و توسعه تلفن ثابت از طریق GPON، توسعه شبکه تلفن همراه (سایت  BTS)، افزایش ظرفیت ارتباط بین مراکز مخابراتی (ترانسمیشن)، OLT، افزایش ظرفیت باطری و اجرای تغذیه نیروی مراکز و سایتها، FTTH، فیبرنوری، اجرای پروژه ASON و توسعه و تقویت شبکه کابل بوده و با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید،کلیه ی این طرح ها با تکیه بر توان متخصصان  داخلی و با استفاده

از  محصولات ایرانی به مرحله اجرا در آمده اند.

وی ادامه داد: افتتاح این طرح ها می تواند علاوه بر توسعه بیش از پیش زیرساختهای مخابراتی ،زمینه ساز گسترش کسب و کار در حوزه ICT  در سطح استان باشد.

 

1094470cookie-checkپروژه های قابل افتتاح در مخابرات منطقه اصفهان روی آنتن رفت.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    اقای سردبیر از شما بعیده اول میاین موضوع ” اصفهان ۱” رو مطرح میکنید بعدا شما رو میخرن و شما خبر ” انجام پروژه های مخابراتی استان” رو درج می کنید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام اولا
      دوم نازنین اقلا قیمت هم می گفتید.
      سوم قربون شکل ماهت برادر یا خواهر خوبم اگر خواننده سایت باشی می بینی که در آخر صفحه اول بخش جدیدی باز کردم.هر ده روز یک بار به سایت استانی سر می زنیم و خبرهاشونو میاریم اینجا.
      این خبرها عینا منتقل میشه.بدون هیچ تغییری.دلیلش هم همین کاری است که شما کردین.میخوام استانها رو ببرم زیر ذره بین.تا الان هر چی خواستن در سایتهاشون نوشتن چون همکارا نمی خونن اتفاقی هم نیفتاده
      اما اینجوری مجبور میشن با دقت و ملاحظه بنویسن اگر هم خبر اشکالی داشته باشه صدای همه در میاد.
      حالا شما میتونی بگی با شیوه من مخالفی نه اینکه حرف بی ربط بزنی.

  2. ناشناس می گوید

    کدوم طرح!!؟ همونایی که ۲ ۳ سال پیش انجام شد!!؟ و هنوز هم مشترکان خط ثابت ندارن! و پیمانکاران هنوز به دنبال مطالباتشون پشت دفتر عسگری هستن!!؟؟
    میشه ریز طرح ها رو عنوان کنید

نظرات بسته شده است.