مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیریت رسانه را باید به اهلش سپرد

مخابرات ما – رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات در ادامه دیدارهای رسانه ای خود عصر دیروز از تحریریه دو روزنامه جهان اقتصاد و شهروند دیدن کرد.

مخابرات ما ( محمد – وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) –  سید جمال هادیان با حضور در تحریریه روزنامه جهان اقتصاد با اشاره به اینکه باید مطبوعات را به اهلش سپرد، گفت: روزنامه جهان اقتصاد، روزنامه ای مستقل و اصیل با پشتوانه علمی است که در سه دهه گذشته در فضای رسانه ای کشور منشا اثر بوده است.

 

وی با تاکید بر ویژگی های این روزنامه افزود: تحلیل های این روزنامه دقیق، بدون جانبداری و به همین دلیل مورد استناد و استفاده کارشناسان اقتصادی است.
رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات با بیان اینکه باج نیوزها به معضل امروز رسانه های کشور تبدیل شده اند، گفت: باید حساب رسانه های اصیل و تاثیر گذار را از برخی رسانه نماهایی که با هدف تهدید و تخریب و جانبداری و انتشار اخبار فیک و سودار متولد شده اند و به دنبال حاشیه سازی در کشور هستند جدا کرد.
سعید تقی پور، مدیر مسوول روزنامه جهان اقتصاد نیز در این دیدار با تاکید بر اصل شفافیت و بی طرفی در روزنامه نگاری گفت: تولید خبر و گزارش توسط خبرنگاران باید منطبق بر اصل شفاف سازی و در عین حال رعایت بی طرفی باشد و مدیران نشریات در این خصوص مسئولند.
وی افزود: ما در جهان اقتصاد برای رعایت این اصل ساز و کار مشخصی داریم و اگر خبرنگاری خبر جانبدارانه تهیه کند حتما دلیل آن را جویا می شویم.
 تقی پور همچنین از راه اندازی بخش ویدیویی این روزنامه خبر داد و گفت:  بخش ویدیو زمانی تاثیر گذار است که محتوا تولید شده برای بیننده جذابیت داشته باشد.
روزنامه شهروند مقصد دوم هادیان به عنوان نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.
 وی پس از دیدار و گفت و گو با اعضای تحریریه این روزنامه افزود: شهروند رسانه ای است که خط مشی اطلاع رسانی اجتماعی را پیش می برد  و تحسین روزنامه نگاران پیش کسوت را نیز برانگیخته است.
وی تصریح کرد: بررسی مسائل اجتماعی و روزنامه نگاری تحقیقی نیاز امروز جامعه ماست و گزارش های خوب و دقیق این روزنامه مبین توجه به همین وجه روزنامه نگاری است.
رییس مرکز روابط عمومی با اشاره به علاقه مندی وزیر ارتباطات به رسانه و مسائل حوزه خبر، گفت: آذری جهرمی همواره با خبرنگاران مرتبط و پاسخگوی سوالات آنهاست و چون خبرنگاران را نمایندگان افکار عمومی می داند برای پیگیری نظرات و پاسخ دادن به پرسش های آنها وقت می گذارد.
اسماعیل رمضانی، مدیر مسئول روزنامه شهروند نیز در این دیدار گفت: شهروند سعی دارد علاوه بر مخاطب خاص، روزنامه ای برای مخاطب عام هم باشد.
وی با تاکید بر اینکه روزنامه شهروند در فضای مجازی بسیار فعال است، افزود: در همین زمینه شهروند آنلاین نیز راه اندازی شده که فضای متفاوتی از روزنامه دارد و تنها یک سایت خبری نیست بلکه یک سایت فعال و جذاب برای مخاطبان است.
بر اساس این گزارش، دیدارهای رسانه ای رییس مرکز روابط عمومی از دو ماه پیش آغاز شده و وی تاکنون در جمع تحریریه ۲۵ رسانه حضور یافته و با مدیران مسئول و خبرنگاران این رسانه ها دیدار کرده است.
***
1094180cookie-checkمدیریت رسانه را باید به اهلش سپرد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.