مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

امروز مخابرات در استانها، شاهد تجمع گروهی از بازنشسته ها بود.

مخابرات ما – پس از انتشار گزارش تصویری اینک به جمع بندی خبرهای روز در مورد تجمع بازنشسته ها می پردازیم.

 

مخابرات ما- معمولا ما از بکار بردن کلمه تجمع در گردهمایی ها و حضور مخابراتی ها با انگیزه های صنفی خودداری می کنیم.چون معتقدیم این کلمه بار منفی دارد و نیروهای امنیتی شهر و استان را بر علیه حاضران برمی انگیزد. تجمع با بار منفی تحرکات خاص خود را دارد و حاضران سعی در ایجاد تنش و ناآرامی هستند اما مخابراتی ها تاکنون هرگز چنین نبوده اند.آرام حرفشان را زده اند گفتگوها را انجام داده اند و رفته اند.اگر به حرفشان توجهی شده رفته اند اگر هم نشده دوباره بازگشته اند.

اما برخی از همکاران و بازنشستگان و شرکتی ها با ما موافق نیستند آنها فقط دنبال همین تجمع و ذکر آن در خبر هستند ما نیز به اجبار از آن استفاده می کنیم.

.

به هر حال امروز ۵ شهریور طبق اعلام قبلی در برخی استانها، بازنشستگان مخابراتی برای رسیدن به بخشی از مطالبات گذشته خود دست به تجمع زدند.این افراد در استانهای اصفهان، آذربایجان شرقی، مازندران، خراسان رضوی، فارس، گیلان و ایلام در مناطق مخابراتی حاضر بودند و انتظارات صنفی خود را اعلام کردند.

در استان تهران نیز تعداد اندکی از همکاران در سردار جنگل حاضر شدند.

بطور خلاصه بازنشستگان خواستار اجرای مصوبه سال ۱۳۸۹- هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران هستند. پس از دو سال پرداخت انواع رفاهیات و حقوق با آن مصوبه شرکت مخابرات ایران در هیئت مدیره اش طبق مصوبه ای این اقلام را کاهش داد.بازنشستگان می گویند شرکت مخابرات نباید یک جانبه و بدون حضور نماینده آنان این موارد را کاهش می داد.

پس از آن شرکت مخابرات ایران حکمی از دیوان عدالت اداری گرفت که مورد مناقشه بازنشستگان، شاغلین و مخابرات است.

بازنشستگان امروز که در سالهای ۸۸ تا ۹۷ شاغل بوده اند اعتقاد دارند برخی از امتیازات آنان -که در زمان دولتی پرداخت می شده- طبق قانون باید ادامه پیدا می کرد اما پس از خصوصی سازی پرداختش قطع شده است.

به هر حال به جزئیات آن فعلا کاری نداریم اما زا بازنشستگان مخابراتی می خواهیم در بخش کامنتها دلایل و نظرات خود را بطور کامل بنویسند و صرفا به متن خبر اکتفا نکرده و از آن اشکال نگیرند.

تجمعات مخابراتی ها ظهر امروز با رسیدن به وقت نماز پایان یافت و همه در صف نماز ظهر حاضر شدند.

 

1093890cookie-checkامروز مخابرات در استانها، شاهد تجمع گروهی از بازنشسته ها بود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. بازنشسته می گوید

    هدف برگزار کنندگان این تجمع ادای فریضه نماز جماعت ظهر بوده که می خواستند با خواندن نماز جماعت کلیه بازنشستگان فیض و بهره فراوان ببرند.مگر بالاتر از نماز وعبادت چیز دیگری هست .خدا اجرشان دهد انشالله.

نظرات بسته شده است.