مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تاکید وزیر ارتباطات بر توسعه ارتباطات در روستاهای بالای ۲۰ خانوار

مخابرات ما- مهندس آذری جهرمی به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.در این سفر گرچه وی کمتر از مخابرات و ارتباطات صحبت به میان آورد اما انعکاس جملات اندک ایشان نیز خالی از لطف نیست.

مهندس جهرمی  به ارائه و واگذاری نامناسب تلفن ثابت در برخی از مناطق کشور و استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: یکی از دلایل این مساله عدم سرمایه گذاری مناسب بعد از واگذاری مخابرات است.

اما آنچه که مخابرات ایران در اجرایش شرکت دارد طرحی است که توسعه فیبر نوری در سطح روستاهای بالای ۲۰ خانوار  را در برمی گردد.

این طرح مزایای مفیدی برای مردم دارداما پیش از مردم برای مخابرات مفید است.این شرکت با اندکی هزینه ها تمام مراکزش را با فیبر به هم متصل می کند!

وزیر ارتباطات از آغاز انجام پوشش ۳۰۰ روستا تا پایان سال خبر داد و گفت: این برنامه در حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته است و با اتمام آن پوشش روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان به ۸۰ درصد می رسد.
آذری جهرمی، به برنامه هوشمند سازی مدارس اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه، مدارس شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت باید به صورت رایگان به شبکه اتصال داشته باشند که وظیفه اتصال آنها با وزارت ارتباطات است.

مخابرات ما : امیدواریم بحث کشیدن فیبر تا روستاهای بالای ۲۰ خانوار بخوبی امکان سنجی شده باشد وگرنه سرنوشت آن همان نوشتی می شود که بر سر فیبرهای خیابانی در زمان دکتر سرائیان رفت! 

1083970cookie-checkتاکید وزیر ارتباطات بر توسعه ارتباطات در روستاهای بالای ۲۰ خانوار

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. بازنشسته مخابرات می گوید

    با سلام خدمت وزیر محترم ارتباطات..و سردبیر محترم که مطالب را منعکس میکنند..جناب وزیر محترم همانطور که خواستید.روستاهای بالای ۲۰ خانواراز امکانات مخابرات باید بهره مند شوند..جلوتر خدمت شما و سردبیر عرض کردم..که شاید در شان شرکت مخابرات نباشد که خدمتتان توضیح میدهیم…روستای نعمت اباد دربخش..خشت..شهرستان کازرون..استان فارس..درسال ۹۱ دارای تلفن ثابت بوده..که مقداری از کابل شبکه هوایی ان دزدیده شد..بجای اینکه مخابرات کابل ان خاکی کند..به انها خط GSM..واگذار کرد.اما دراین منظقه جواب نداد و مردم این روستا GSM را کنار گذاشتنند.چون نیاز به اینترنت داشتنند..و الان این روستای بالای ۲۰ خانواری.حدود ۶ الی ۷ سال است که از داشتن تلفن ثابت خودشان محروم هستند..وطی نامه های بسیاری گرفته از بخشداری.فرمانداری..اداره مخابرات شهرستان و استان فارس.ارسال شد و متاسفانه..بدون نتیجه مانده..جناب وزیر محترم خواهشمنداست دستور فرمائید.تا ازطرف شرکت مخابرات..این روستا مورد کارشناسی قرار گیرد و مردم محروم این روستا از نعمت تلفن و اینترنت بهره مند گردند..باسپاس..از استان فارس..

  2. قراردادي می گوید

    خلاصه اینکه باز هم مخابرات کارکنه و پوزش مال بقیه و سودش مال بقیه. ما هم که فعلا باید با این وضعیت حقوق و مزایا سیر کنیم

نظرات بسته شده است.