مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شفاف سازی تمام در قزوین (۴)- سخنان مهندس صدری پیش از پرسش و پاسخ

خبر اختصاصی خبرنگار و دبیر بخش رسانه ها ی مخابرات ما از سفر مدیر عامل به استان قزوین

مخابرات ما (محمد)-  در استان قزوین و د رجلسه پرسش و پاسخی که با حضور انبوه همکاران از همه دسته ها برگزار شد ابتدا مهندس صدری شروع به صحبت کرد.

او با تاکید بر اینکه کار شرکت مخابرات ارائه خدمات به مردم است ولی ما در حوزه مشتری مداری هنوز کار زیادی داریم.ما باید تلاش کنیم رضایت مشتریان را جلب کنیم.در بازای که بیش از  سی میلیون تلفن ثابت و پنج میلیون سیم کارت به مردم داده ایم باید بتوانیم تعامل خوبی با مردم  یعنی مشتریان داشته باشیم.

مهندس صدری به ضرورت توسعه پرداخت و گفت :  توسعه نیز باید انجام شود.ما سالها در این شرکت  توسعه نداشته ایم اما می خواهیم در سال ۹۸ و در سال رونق اقتصادی با استفاده از توان داخلی   بنحو مناسبی شبکه را توسعهدهیم.

سپس او به اهمیت و جایگاه نیروی انسانی در فرآیند فعالیت های شرکت مخابرات اشاره کرد و پایه تمامی این اهداف را نیروی انسانی دانست. و کفت : نیروی انسانی پایه گذار توسعه و ارائه خدمت است تلاش ما هم در این شرکت این است که بتوانیم بنحو احسن در خدمت این نیروی انسانی  باشیم.

مدیر عامل با برشمردن دسته های مختلف نیروی انسانی از نیروهای رسمی قراردادی پیمانکار محلی شسکام خدمات اول و بازنشستگان  بعنوان سرمایه های اصلی شرکت یاد کرد.

او پذیرفت که در همه حوزه ها مشکلاتی داریم اما گفت: من و هیئت مدیره تلاش داریم مشکلات را حل کنیم توقع ما هم از شما تلاش بیشتر با انگیزه بیشتر است.

او ضمن انتقاد از استان قزوین برای تحقق فقط ۶۸ درصد از برنامه اش در سه ماهه اول سال در قزوین  گفت : این درصد برای منطقه ای مثل قزوین خیلی کم است توقع ما از استان این است که حداقل تا سفر بعدی این آمار دو برابر شده باشد.

او به پتانسیل این منطقه و وجود شهرک های صنعتی و کارخانجات بزرگ در این منطقه اشاره کرد و گفت : ما به راحتی می توانیم در تحقق برنامه به  اعداد بالاتری برسیم این هم محقق نمی شود مگر با تلاش شما.

حرف آخر مدیر عامل در این بخش  این بود :”واقعیت این است که در مقابل خدمت شما , حق و حقوقتان هم باید  بنحو احسن و بدون دغدغه برسد.

در ادامه میکروفون در اختیار حاضرین قرار گرفت تا سوالاتشان را مطرح کنند.

 

 

 

1075040cookie-checkشفاف سازی تمام در قزوین (۴)- سخنان مهندس صدری پیش از پرسش و پاسخ

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    با سلام لطفا به مسولین بفرمایید به عمل کار براید به سخندانی نیست. باحرف کار درست نمیشود عمل کنید.وعده خیلی داده شده ولی هنوز عملی نشده.همیشه خدا را ناظر اعمال ورفتارو کردار خود بدانید.

نظرات بسته شده است.