مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شفاف سازی تمام در قزوین (۳)- برداشت شخصی من از حرفهای مهندس صدری- هیچ چیزی عوض نخواهد شد.

مخابرات ما- شفاف سازی تمام در قزوین ، امروز از سوی مهندس صدری انجام شد.(۳) این مطلب به برداشت شخصی من اختصاص دارد.می خواهم بی پرده با شما حرف بزنم.درست مثل سردبیر می خواهم شجاعت ابراز عقیده ام را داشته باشم.

 

مخابرات ما- از تمامی صحبت های امروز در جلسه پرسش و پاسخ من بعنوان یک کارمند-کارگر مخابراتی این مطالب را درک کردم.بی پرده و بدون پرده پوشی برای شما هم می گویم.

می دانم که خیلی ها از حرفهای ما ناراحت می شوند اما بنظر من ناراحتی آنها بخاطر همین واقعیت هاست نه بخاطر اینکه حرف من غلط است.

تا چه زمانی باید حرف ها را طور دیگری تفسیر کنیم؟

برداشت من از حرفهای مهندس صدری در قزوین این است.برداشت شما چیست؟

 

خلاصه تمامی حرف ها و تلاش ها این است که امروز دیگر چیزی در مخابرات برای کارکنان -از هر دسته ای- تغییر نخواهد کرد.هیچ چیزی. مگر اینکه درآمد مخابرات تغییر کند.مگر اینکه بتوانیم شرایط مالی را عوض کنیم

ساده شده اش این است  که شرکت مخابرات توان بیش از این را ندارد.توان پرداخت بیش از این را ندارد ….. اگر در درآمدها تغییری ایجاد شود وضع همه بهتر خواهد شد هم سهامدار هم کارکنان هم مردم هم … وگرنه دیگر نمی شود کاری کرد.

خلاصه اش این است که اگر هم چیزی از نظر مالی تغییر کند فقط به درآمد وابسته خواهد شد.مثلا درآمد بیشتر شد درصدی از آن به رفاهیات اضافه خواهد شد.درصدی به افزایش شرایط پیمانکاری و قراردادها اضافه می شود و …. 

از همه اینها مهمتر اینکه توسعه در شرایط امروز و تحریم ها بشدت محدود شده است پس باید با همین امکانات کاری کرد.

در شرایط فعلی نه می توان به رفاهیات  اضافه کرد نه به گروه و ردیف و افزایش حقوق و طبقه بندی فکر کرد.اگر شرایط را عوض کردید وضعتان عوض خواهد شد وگرنه از آسمان هرگز پول نمی بارد و هیچکس از جای دیگری -حتی همراه اول- پولی به مخابرات تزریق نخواهد کرد…. والسلام….

 

1075020cookie-checkشفاف سازی تمام در قزوین (۳)- برداشت شخصی من از حرفهای مهندس صدری- هیچ چیزی عوض نخواهد شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. شیپور چی.. می گوید

    جناب سردبیر صدای تریبون رو نبندید بی زحمت …
    نظر منو لطف کن بزار
    با تشکر

  2. جارچی... می گوید

    H… Ebi, [۰۴.۰۷.۱۹ ۰۸:۳۰]
    سلام
    این کلام را به مدیرعامل برسانید
    بله درست می فرمایید هیچ پولی از آسمان نمی بارد …بقولا هیچ معجزه ای هم روی نخواهد داد
    جناب مهندس صدری!
    نیروهای شرکتی مخابرات که به بدنه اصلی مخابرات تبدیل شده اند در پی قوانین ضد انسانی و خصولتی قرار گرفته اند …بهترین نیروها و مهمترین و زحمتکش ترین نیروهای مخابرات با بدترین شرایط در پایین ترین شرایط و با پایین ترین حقوق با قوانین استثمار ساخته اند .

    جناب آقای مهندس ابتدای کار که به مدیریت مخابرات تشریف اوردید خیلی چشم امید به شما داشتیم و به ما واقعا امید دادید …. چون حرف و صحبت ها و کلام خوبی داشتید …دیری نپایید که این چراغهای امید را از ما خاموش کردید

    جناب اقای صدری با این حرفهایتان که می فرمایید : نیروهای شرکتی نیروهای ما نیستند و نیروری بخش خصوصی هستند”
    برای ما چند برداشت را دارد :
    اینکه در مرحله اول شما که نمی خواهید سر بچه های دوم ابتدایی رو شیره بمالید ما انسانهای عاقل و بالغ و تحصیل کرده و صاحب فکر و ایده و برنامه هستیم و حتی اگر به یک بچه دوم ابتدایی بفرمایید که ما نیروی مخابرات نیستیم جواب ما رو می دهد و می گوید پس داخل مخابرات چکار می کنید ؟؟؟؟ جناب صدری خودتان جواب دهید ما داخل مخابرات چکار می کنیم ؟؟؟؟

    دوما شاید خودتان و همه می دانند که اصل ماجرا و حق چیست و می خواهید حرف خودتان را با قدرت سمت به کرسی بنشانید !!!!؟؟؟؟

    سوما ما مگر به غیر حق و حقوق خود چیز بیشتری رو از شما خواسته ایم …نیروهای شرکتی فقط حق خود که طبقه بندی هست رو میخوان نه بیشتر …بیشترش پیشکش شما …
    اخه وجدانن وقتی در یک واحد و یک اتاق مخابرات یک نیروی شرکتی از نیروی شرکتی شما برای اینکه مورد قبول واقع شود خبلی بیشتر از نیروی رسمی شما کار می کند ولی در حق وحقوق یک سوم حقوق رو بگیرد ایا این عدالت است ؟؟؟ ما بدنبال این حق گشده و طبقه بندی مخابرات هستیم

    چهارما با این کار و گفته های خودتان فقط باعث ناراحتی و منزجر شدن و افت راندمان کار و کاهش پیدا کردن اعتبار جایگاه خودتان پیش نیروهای شرکتی خواهید شد کاری نکنید این سرمایه های مخابرات علیه خودتان زبانشان و یا قلم شان بچرخد بگذار تاریخ مخابرات از شما به خوبی یاد کند و تداعی خوشی در اذهان نیروهای شرکتی را رقم بزنید

    پنچما
    ببینید جناب دکتر صدری عزیز …وقتی حق و حقوق برای همه هست از شما تا اون پایین پایینا و حتی برای کارگزار… چرا برای ما دم از نبود در امد و حقوق و سود و ورشکستگیو عدم اجرای طبقه بندی و ….می زنید شما وهیئت مدیره اگر می دانید واقعا مخابرات ضرر ده هست و در امد ندارد چرا به پُست و سمت های قبلی خود برنمی گردید چرا مخابرات رو مجددا به دولت برنمی گردانید …اصلا منطقی نیست که شما جا بمانید … همه می دانند که مخابرات از بزرگترین شرکتهای ایران هست که حتی از شرکت نفت هم سود و درامدش بیتشر هست … پس منطقی نیست که از زیر اجرای طبقه بندی در برید ….دو سال است کهقول دادید و فقط امروز به فردا کردید ونهایتا فرموید که همچین چیزی در هیئتمدیره تصویب نشده !!!!!!!!!؟؟؟
    وقتی نیروی کارگزار که در خارج از محیط اداری مخابرات قرارداد مستقیم و همه اون حقوق ومزایا براش میدید چرا برای ما که در داخل مخابرات که امورات تخصصی و سیاست های فنی و بازاریابی و … راانجام می دهیم نباشد ولی برای اونها باشه …اخر این نیروهای کارگزار با این سطح سواد و بدون بررسی اینکه اونجاست یا نه …به غیر از برداشتن یک نردبان و وصل نمودن چند سیم در روستا که الان هم این را هم انجام نمی دن چه کاری برای شما انجام میدن …چه معادله ای از سیاست های مخابرات رو حل می کنن به غیر از کور کردن امید های نیروهای شرکتی و دفن کردن آنها بصورت زنده ؟؟؟

    در اخر جناب دکتر عارضم اگر وجدان و حق و عدالتی هست اگر قبر و قیامتی هست پس یه کم به نیروهای شرکتی توجه بفرمایید دوست داریم خودتان اقدام کنید و پیش قدم باشید چون رضایت خاطر بیشتری خواهیم داشت ولی حق را اگر پای محکمه بگیریم رضایتی خاطری وجود ندارد چون این خواسته را حق خود دانسته ایم و یقین داشته باشید که ما از خواسته ها و حق حقوق خود دست بر نخواهیم داشت و عقب نشینی نخواهیم کرد حالا چه شما باشید و چه نباشید …ولی ما خواهیم ماند
    والسلام

  3. مسیح می گوید

    جراغها روشن شد صدری هم به تاریخ پوچ ما پیوست

  4. مهرداد می گوید

    با سلام
    سردبیر محترم فرمایشات مدیر عامل محترم مبنی بر تلاش همه همکاران اعم از رسمی قراردادی و شرکتی جهت افزایش درامدهای شرکت کاملا متین و صحیح می باشد ولی متاسفانه در هنگام افزایش رفاهیات و حقوق توسط شرکت مخابرات همانند سالهای گذشته نیروهای شرکتی جزو کارکنان مخابرات نبوده و هیچ حقی در این موارد ندارند.

  5. روشنگر می گوید

    سلام بر همه همکاران عزیز والا تا من یاد دارم نه وقتی دولتی بود مخابرات وما استخدام شدیم و نه هنگام تبدیل شدن به خصوصی به ما نگفتند اگر پول داشتیم قانون را رعایت می کنیم و اگر نداشتیم زیر پا می گذاریم .

  6. ناشناس می گوید

    خیلی جالبه سال گذشته تغییرات حقوقی برای همه انجام شده حالا که نوبت شرکتی ها شد باید منتظر افزایش درد آمد باشیم.مدیرعامل محترم هم فقط بین شرکتی ها دنبال حقوق نامتعارف میگرده یا به بهانه بیعدالتی کارانه ناچیزهمه شرکتیها رو کنسل میکنه چون زورشون فقط به ما میرسه.

  7. سجاد می گوید

    قربان تحلیل و گفتارتون سردبیر جان، با تغییر درآمد هیچ چیز برای کارکنان تغییر نخواهد کرد، در سطوح خیلی بالاتر دیدیم وقتی پولی وارد مملکت میشه برای مردم تغییری ایجاد نمیشه! صرفاً خوش به حال سهامداران عمده، خصوصاً ستاد، میشه. برداشت من اینه که سهامدار عمده خنجر از رو به کارکنان بسته، حالا چراش رو نمیدونم و با این بهونه ها میخواد به یه طریقی درآمدش رو افزایش بده و بعد با کارکنان دوباره همین رفتار رو کنه. توسعه هم که زیرساخت مملکته، نشد هم برای حکومت بد میشه که یه کشور توسعه نیافته رو اداره میکنه که دودش به چشم سهامدار عمده و دولت میره! ای کاش در این جلسات یکی از مدیرعامل در مورد عیدانه ای که قولش رو داده بود و طرحی که گفته بود میبره به هیئت مدیره که در صورت تصویب اوضاع خوب خواهد شد، سوال میکرد. از کجا مشخصه این سخنان مدیرعامل هم مثل همون سخنان دور و نزدیکش نباشه!؟

  8. بازنشسته می گوید

    خدا پدر ومادرت را بیامرزه.سفر خارجی تعطیل حق جذب مدیران حذف اضافه کاری مدیران حذف وام های کلان مدیران حذف کاراشاب منحل جبران خدمت مدیران حذف حق جلسات بی فایده حذف حق مدیریت حذف خرید صبحانه وناهار وشام میهمانی های دوره ای حذف و………..هزینه های پذیرایی حذف پاداش های موردی وتشویقی های بی مورد حذف طرح ۱۱۰ مدیر شایسته منحل و………..فکر کنم همینها بالای ۱۰۰ میلیارد میشه مهندس جان همینقدر که یه تکونی به هزینه خواربار دادی ممنون خدا خیرت بده منافذ نشت منابع درامدی شرکت به قدری زیاده که با یه مهره وزیر هم به تنهایی نمی توان فاتح شطرنج بود.

نظرات بسته شده است.