مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اصلاح یک روند توسط مخابرات ما

مخابرات ما – از زمانی که نامه معاونت توسعه نیروی انسانی شرکت مخابرات خطاب به استانها رسید, یک ابهام در متن وجود داشت که بهیچ وجه توضیح همکاران استانی قانع کننده نبود.

در نامه ذکر شده بود “تمامی ارفاق های ورود در صبح و خروج در آخر وقت حذف شده است.” سپس توضیح می دهد که <ارفاق زمانی >برای مادران دارای فرزندی زیر ۶ سال و یا مادران با شرایط خاص حذف می شود.

ذکر عبارت “کلیه ارفاق ها در زمان ورود و خرج” این شبهه را ایجاد کرده بود که یک ربع ارفاق اولیه در ورود و همچنین در زمان خروج نیز حذف شده است.تقریبا تمامی استان ها این مورد را به کارکنان ابلاغ کرده بودند که یک ربع ارفاق صبح نیز حذف شده است.

مخابرات ما بلافاصله با منابع موثق و دقیق در معاونت توسعه نیروی انسانی تماس گرفته و موضوع پیگیری شد. آنها صراحتا اعلام کردند که  یک ربع  ابتدا و انتهای کار حذف نشده بلکه به قوت خود باقی است.منظور از آن نامه ارفاق های غیر از این بوده است.

مخابرات ما موضوع را به سرعت اعلام کرد اما باز هم استان ها مقاومت کردند و کماکان کارکنان را از حق خود محروم کردند.در پایان وقت نیز همه یک ربع دیرتر رفتند.

مجدد موضوع ابهام به منابع موثق در توسعه نیروی انسانی منتقل شد .ایشان نیز معاونت نیروی انسانی مخابرات ایران را دقیقا در بطن ماجرا قرار داد.کار خوب معاونت توسعه نیروی انسانی تمامی شبهات را از بین برد.

او به همکاران مخابرات ایران دستور داد چنانچه استان ها یک ربع ارفاق را در ورود و خروج تعریف نکرده اند, خود مخابرات ایران آن را تعریف کند تا حقی از کارکنان ضایع نشود.

به این ترتیب با اطمینان به شما می گوییم صبح یک ربع و آخر وقت یک ربع ارفاق در ورود و خروج مثل گذشته همچنان به قوت خود باقی است.

 

1073650cookie-checkاصلاح یک روند توسط مخابرات ما

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. هرمزگانی می گوید

    جناب سر دبیر جان این مقاومت استان ها نیست اونها هم از دستورات معاونت نیروی انسانی تبعیت می کنند وقتی نامه ای میاد و تمامی ارفاق ها رو حذف میکنه و به صراحت میگه ارفاق ورود و خروج یعنی منظور همون ی ربع اول و اخر وقت هست و تا الان ۱۱تیر ماه و این ساعت هیچ تغییری در ارفاق ورود و خروج استان هرمزگان وارد نشده .
    نکته ی دیگه هم اینه که در تمامی استان ها غیر از این موارد ارفاقی وجود ندارد
    ممنون میشم شما پیگیری بفرمائید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من خودم وقتی نامه رو خوندم سوال برام ایجاد شد.
      دنبالش رفتم
      پرسیدم.
      خب چطور برای نیروی اسنانی استانها سوال پیش نمیاد؟
      اونا که باید حساس تر باشن.
      من به خبرم اعتماد دارم.ئیگه خود دانید. منبع خبرم هم کاملا موثقه
      کار دیگری نمی تونم بکنم!

  2. A.hosein.b می گوید

    سلام سردبیر عزیز فکر میکنم موضوع ما که بیش از ۷۰ ساعت اضافه میایم بدون اضافه کاری مهم تره ، کارمند رسمی هستم ، خوزستان از اول خرداد تایم اداری ها از ساعت ۷ تا ۱۳ شده ولی برای ما شیفتی ها گفتن باید طبق روال قبل بیایین ، الان مجموع ساعاتی که ما باید بیایم ۱۹۱ ساعت میشه ولی اداری ها ۱۱۸ ساعت در تیر ماه ، آخه این خیلی بی انصافیه که ما ۷۳ ساعت بیشتر بیایم سر کار ، مخابرات هم که اضافه کارری نمیده به ما ، لطفا ویژه پیگیری کنین تا تابستان تموم نشده . اینا فقط میگن شامل شیفت نمیشه ، آخه مگه نه اینکه تایم کاری ما و تایم اداری ها بر اساس قانون در طول ماه یکی میشه ، و حق شیفت فقط برای این بی نظمی در آمدن سر کاره ، متاسفانه اینجا میگن شما حق شیفت میگیرین ، لطفا بصورت خبر ویژه بزنین و پیگیری کنین ، ما داریم ماهانه نزدیک به ۹ روز بیشتر میایم سر کار و این از لحاظ مالی خیلی تفاوت داره .

نظرات بسته شده است.