مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اخطار شدید مدیر عامل مخابرات به پیمانکاران و ناظرین.

مخابرات ما – اخطار شدید اللحن مدیر عامل به ناظرین و پیمانکاران در مرکز ۲۰۲۰ -قم

 

مخابرات ما- صفحه اینستاگرام مهندس صدری امروز حاوی یادداشتی شدیدالحن  برای دو گروه ناظرین مخابرات و دیگری پیمانکاران است.

ابتدا متن کامل مهندس صدری را در اینستاگرام برای شما منتشر می کنیم تا بتوانیم در بخش های بعدی پیرامون آن بیشتر گفتگو کنیم :

sm_sadri

sm_sadri's profile picture

.
در بازدیدی که در هفته گذشته از مخابرات منطقه قم داشتم مطلع شدم پیمانکاران پشتیبانی خدمات مشترکین طرف قرارداد مخابرات منطقه، حقوق و مزایای کارمندان خود را در سه سال اخیر بطور کامل پرداخت نکرده است.
موضوع را برای بررسی به دفتر مرکزی بازرسی شرکت مخابرات ایران سپردم و بر اساس گزارش دریافتی مشخص شد مبلغ بدهی پیمانکاران به پرسنل برای مدت هفت ماه حدود ۲۰۰ میلیون تومان است.
برای مثال از حقوق ۱/۷ میلیون، فقط حدود یک میلیون تومان به هر نفر پرداخت شده است و این تنها بخشی از عملکرد سه ساله پیمانکاران منطقه است که در حال بررسی کامل فعالیت آنها در این مدت هستیم.
به مدیر مخابرات منطقه دستور دادم مدیرانی که در انجام وظیفه نظارتی خود قصور کرده اند را خلع نموده و پیمانکاران را مکلف نماید تا هر چه سریعتر بدهی خود را به پرسنل مطابق قوانین پرداخت نماید.
به کلیه مدیرانی که مسئولیت نظارت بر فعالیت های پیمانکاران را بر عهده دارند تذکر می دهم که وظایف خود را در چارچوب ضوابط و مقررات به درستی انجام دهند تا بار دیگر شاهد این وضعیت اسفناک در شرکت مخابرات ایران نباشیم.
پرسنل زحمت کش بابت ادامه کارشان نگرانی نداشته باشند و اگر پرسنل عزیز در سراسر کشور به مورد مشابهی برخوردند حتما از طریق کانال‌های ارتباطی موضوع را به اطلاع من برسانند تا در اسرع وقت رسیدگی نمایم.
تاکید وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به رعایت حق‌الناس، مسئولیت مدیران این حوزه را دو چندان می‌کند.

1072340cookie-checkاخطار شدید مدیر عامل مخابرات به پیمانکاران و ناظرین.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. یک دوست می گوید

    تاکید خداوند متعال به موضوع حق الناس بالاتر از تاکید وزیر محترم است چطور تا الان ….!!!
    سودی که برای هرسهم به سهامدار بلوک مدیریتی مخابرات میپردازید با بدهی عظیمی که به پرسنل رسمی و قرارداری و شرکتی و بازنشسته دارید جای شبهه فراوان دارد.

  2. ناطق بیرجندی می گوید

    سلام سردبیر پرتلاش و ساعی مخابرات ما بگذارید مخابرات ما برای همه شرکتیها رسمیها و قراردادیها و حتی مشترکین مخابرات ما بماند نه اینکه مخابرات آنها که خود میدانید باشد .
    ما در خراسان جنوبی بعضی هارا بدرقه کردیم ، زخم های خاطراتشان را بستیم و دروغ و غرور و قضاوتشان را در چمدان نشان گذاشتیم و بعضی ها را تمام کردیم دست تکان داده و لبخند زدیم و به خواسته سرپرست جدید منطقهخودمان را ریست کردیم

    انتقادما شرکتیها از موضعگیری آقای صدری است که آیا میتوانی شرکتیها را از رسمیها جدا کنی ؟ولی میتوانی ما را از جامعه کارگری و شهروندی هم جدا کنی؟ . عملکرد شما عزیزان در میزان رضایتمندی جامعه و پشتیبانی نظام ارتباط مستقیم دارد هر کس در جامعه ای که دموکراسی دارد محترم است، اما واقعیت این است که ما هرگز در مقام مقایسه نبوده ایم که اگربودیم سالیان سال است که ما شرکتیها فرزندخوانده مخابرات هستیم.متأسفانه هرگز ما شرکتیها برسر سفره رنگین مخابرات حضور نداشتیم. اما  هر جا خواسته اند به عنوان یک بازو و اهرم و نیرویی که باید در راستای ادامه اهداف شرکت باشداز مااستفاده شده است و ما شرکتیها نیز لبیک گفتیم و برادریمان را ثابت کردیم

    آقایان مدیر عامل و سهامداران و سرداران اعتماد مبین ، چرا ما شرکتیها را جدا کردید؟

    ما در موفقیتهایتان تلاش های بسیار زیادی کردیم ولی هرگز از خوان پر برکت مخابرات استفاده نکرده ایم . همیشه شرکتیها از سفره ای که مخابرات برای کارمندان خود پهن کرده بود بهره نبرده ایم. اگر قرار بود، همه را با هم مقایسه کنیم، که از خیلی موارد محروم هستیم. در سیستم اداری مخابرات تمام کارمندان بدون آنکه یک ثانیه اضافه کار بمانند، یک اضافه کار ثابت بهره وری کارانه و عیدانه و مناسبتها را دارند. بسته به سلسله مراتب و جایگاه خود متفاوت است. کسی نیست بگوید که آقای مدیر چرا در این بخش شرکتیها با رسمیها مقایسه نشدند؟چرا در این بخش کارگران لحاظ نشده اند؟ کدام یک از شرکتیها حق شرایط بدی آب و هوا دریافت می کنند؟ اما کارمندان این مورد را می گیرند. حق مسکن چندین برابر کارگر وحق ایاب و ذهاب  حق عائله مندی را دریافت می کنند. کارمندان حق خود را می گیرند و ما مخالف آن نیستیم. اما زمانی که ما را در مقایسه با کارمندان قرار می دهند، دیگر با چوب اینکه شرکتیها از بقیه جدا نیستند نکوبید ما از بقیه جدا هستیم. چرا که هیچگاه دیده نشده ایم. من اعتقاد دارم،ما از بقیه جدا هستیم چرا که هیچ گاه خواسته  های به حقمان دیده نشده است. شرکتیها سفره رنگین خود را ندیده اند. هر آنچه داریم با تلاش خود داریم و همیشه حقمان پرداخت نشده است. ما نمی خواهیم ما را از بقیه جدا کنید. ما حق خود را می خواهیم. دولت و سهام داران هر جوری که می توانستند نفع برده اند. . مرغ کیلویی ۱۸ هزارتومان را چه کسی می تواند خریداری کند؟ گوشت کیلویی ۱۲۰ هزار تومان را چه کسی می تواند بخرد؟خواهش ما شرکتیها این است به جای اینکه زمان بخریم، به جای اینکه در رسانه فرافکنی کنید.به وجدانتان مراجعه کنید شاید کور سوی نوری داشته باشد به خدا ما شرکتیها کارگرانی که با این میزان سختی زندگی می کنیم جایی برای اینگونه توهین ها نداریم. صادقانه بگوییم شما مخابرات را را به رعیت و برده ،دبیر،مستوفی، وزرا و وکلا تقسیم کردید . واقعاً ما شرکتیها عضو مخابرات نیستیم؟ ما یک عده آدم هستیم که باید همیشه رنج و و عذاب بکشیم . حالا دیگر خصولتی سازی را با اتمام اقساط خرید مخابرات ملی که خود معامله ای حرام بود را پرداخت کردید.حالا طمع زیادی نکنید و حال ما شرکتیها را دریابید. ما اگر امید به آینده داشته باشیم خیلی به نفع همه ما ست.قلب مخابرات با گامهای استوار من و شما میتپد بیایید همدیگر را درک کنیم ما منتظر تغییر رفتا رو سیاستهای جناب صدری در مورد شرکتیها هستیم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      حرف دل شماست و من به خودم اجازه نمیدم نظر بدم.
      فقط اون تصویری که بصورت شب نامه گذاشته بودین حذف کردم
      اجازه بدین بخونم جداگانه یه فکری براش میکنم
      من دقیقا مشکلات شما رو میدونم

  3. همکار بازنشسته می گوید

    کاشکه جناب صدری یک اخطار شدید هم به استان ها میدادند که پول صندوق شش درصد و وام آنرا به بازنشستگان ۱۳۹۷ پرداخت کنند.

    1. ناشناس می گوید

      سلام من بعنوانت یک ناظر طبق نامه اقای صدری گزارشی از صندوقهای منطقه را برای سال ۹۶ در سال ۹۷ تهیه کردم لکن مدیریت منطقه انرا به تهران ارسال نکرده است.وقتی اقایان از بالا همه راهها را فیلتر کردند چطور گزارش ارسال شود تا بدانند؟ اگر راستگو هستند راهای ارتباطی حسابرسان داخلی را با تهران در سیستم اتوماسیون باز کنند تا گزارشات بدون واسطه ارسال شود و از ماوقع زودتر اگاه شوند.

  4. ناشناس می گوید

    حق الناس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات بسته شده است.