مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش مدیریتی از حضور مدیر عامل مخابرات ایران در قم

مخابرات ما- حضور مهندس صدری در قم با برگزاری دو جلسه کامل شد.یکی جلسه با مدیران مخابرات منطقه قم بودو دیگری نشست پرسش و پاسخ با کارکنان, اعم از شرکتی رسمی قراردادی و … در این مطلب به جلسه اول می پردازیم.

مخابرات ما- در نشست مهندس صدری با مدیران استان قم ابتدا   مهندس دهناد مدیر منطقه قم کلیاتی از شرایط امروز تلفن ثابت در قم ارائه کرد.جالب ترین بخش صحبت های او این بود که گفت:

در استان قم واگذاری تلفن ثابت به روز است و ما فیش مانده ای در نوبت نداریم.هر چه هست همین ثبت نام های روزانه است که به دایری منتهی می شود.

گزارش مدیر منطقه با وضعیت دیتا و همراه اول کامل شد.

در اینجا مهندس دهناد گفت: از مدیران استان می خواهم مستقیم و بدون واسطه من, هر چه می خواهند به مدیران ستادی مخابرات ایران بگویند.

بدنبال این پیشنهاد چهار نفر از مدیران استان از جمله معاون شبکه و معاون تجاری انتظارات خود را از مخابرات ایران و همچنین مشکلات فعلی استان را  بیان کردند.

مهندس صدری به تک تک نظرات پاسخ داد.

مدیر منطقه قم در ادامه نشست ویژه مدیر عامل مخابرات ایران و مدیران ستادی با مدیران استان قم به شرایط خاص و حساس قم اشاره کرد و گفت:

قم و مشهد هر دو جزو شهرهایی هستند که شرایط خاصی دارند.بدلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) و مراجع در قم و همچنین وجود مرکز تولید محتوا در این شهر و سکونت سران سه قوه و حساسیت رهبری به این شهر, در این محیط حساسیت های ویژه ای وجود دارد.در چنین محیطی جایگاه مخابرات بسیار حساس تر است.از نظر ارائه خدمات ارتباطی باید مخابرات حساس باشد و به بهترین شکل خدماتش را ارائه کند.

او در ادامه از مدیران مخابرات ایران و حوزه ستادی خواست نگاه ویژه ای به استان داشته باشند.

 

1070520cookie-checkگزارش مدیریتی از حضور مدیر عامل مخابرات ایران در قم

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.