مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری در قم؛ در جلسه پرسش و پاسخ چه گفت.

مخابرات ما- همه می دانید که امروز مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به همراه مدیران ستادی به استان قم رفت.

پس از جلسات ستادی با مدیران, نوبت به حضور مدیر عامل در جمع کارکنان بود.برگزاری یک جلسه پرسش و پاسخ در برنامه قرار گرفته بود.

مدیران عامل شرکتهای شسکام و خدمات اول مخابرات نیز مهندس صدری را همراهی می کردند تا چنانچه کارکنان شرکتی سوالی داشتند به پاسخ برسد.

 

قراردادهای کارگزاران روستایی

ابتدا کارگزاران سوال کرد ند آنها می خواستند قرارداد مستقیمی با مخابرات ببندند درست مثل نیروهای قراردادی. و  مثل آنها از همان امتیازات استافده کنند.

مهندس صدری در پاسخ گفت این قرارداد بر اساس توافق قبلی با کمیسیون کارگری مجلس تنظیم شده است.نمایندگان کارگزاران هم حاضر بوده اند.نوع قرارداد نیز کارگری است همه چیز بر اساس همان جلسه است و ما چیزی را تغییر نداده ایم.

 

رفاهیات, گروه, مزد رتبه

مدیر عامل در پاسخ به سوالی در باره رفاهیات سالانه و برقراری گروه و مزد رتبه  گفت آیین نامه سال ۱۳۸۹ و حکم دیر اختیان عدالت اداری در همین رابطه در اختیار ماست.بر اساس حکم دیوان عدالت اداری این موارد در اختیار هیئت مدیره است تا بر اساس توان مالی شرکت امکانات جانبی از جمله رفاهیات را پرداخت کند در حال حاضر شرکت  محدودیت های مالی فراوانی دارد بهمین دلیل در سال ۹۸ رفاهیات را افزایش نداده است.

در حقیقت این لطف تیم اجرائی شرکت است پس از سالها رفاهیات را افزایش داد و به مبالغ مورد انتظار کارکنان تغییر داد اما برای سال ۹۸ منتظر منابع مالی جدیدی هستیم.باید سعی  و همت  و تلاش شما کارکنان این باشد که درآمد را بیشتر کنید تا ما بتوانیم پرداخت کنیم.

 

مطالبات بازنشستگان ۹۷

کلیه مطالبات بازنشستگان سال گذشته را اوایل تیر ماه تسویه خواهیم کرد.

 

برای تبدیل ۹ درصد به ۷ درصد

آن بخش از وظایف که مربوط به دولت است باید آنها پولش را بدهند اما بعد از سال ۸۸ , هزینه هایش بعهده مخابرات است و ما پولش را ی دهیم.

 

طبقه بندی مشاغل

در بیشتر استانها اجرا شده اگر جایی وجود دارد که مشکلی هست به ما بگویید تا پیگیری کنیم.این شرکتها طبقه بندی خودشان را دارند و آن را اجرا می کنند.

 

قرارداد شسکام و پیمانکاران محلی

شرکت شسکام در کل کشور کارهای mdf  وشبکه و مشترکین را انجام می دهد.کم کم با پیمانکاران محلی تسویه حساب می کنیم تا این فعالیت هابصورت یک پارچه در اختیار شرکت شسکام  بگیرد.

 

نکات پایانی

با توجه به فضای فشرده رقابتی تمرکز ما روی  افزایش درآمد مخابرات بوده است.

ما تمامی سامانه های نرم افزاری را یک جا جمع کرده ایم تا بصورت متمرکز و یکپارچه عمل کند.

حسابهای مالی را در مخابرات ایارن جمع کردیم.پیش از این بیش از ۱۱۰حساب مختلف در تهران و استانها داشتیم ما اینها را تبدیل کردیه ایم به ۵ یا ۶ تا حساب.

 

وام بانکی 

در بازدید اخیر مدیر عامل بانک ملت از مخابرات, تفاهمنامه ای با بانک ملت امضا کردیم تا بر اساس ضوابطی کارکنان مخابرات را  برای دریافت وام به این بانک معرفی کنیم .سعی می کنیم این امتیاز را به استانها هم بدهیم.

 

1070250cookie-checkمهندس صدری در قم؛ در جلسه پرسش و پاسخ چه گفت.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. الیاس می گوید

    جناب سردبیر که هر روز پیام میدادی هیچ مدیری جلوی طبقهبندی رو نگرفته و در حال اجراست برای این حرف مهندس هم جواب داری شما هم در سر کار گزاشتن بچه ها سهیم هستی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      نطر شما برای من قابل احترامه.
      اگر من باعث این کار شدم عذر میخوام
      از زمستان گذشته تا دو ماه پیش که صراحتا مخابرات گفته انجام نمیده به فرض محال به خساب من بذارین
      بقیه شو به حساب کی میذارین؟
      خودتون کجای داستان هستین؟
      بجای پیله کردن به دیگران خودتون برای زندگیتون تصمیم بگیرین تا یقه دیگران رو نگیرین.
      از این لحظه ببینم شما چه میکنید؟
      ایا اخر یال باز میایید یقه دیگران رو میگیرید؟

  2. بازنشسته تنها می گوید

    با سلام خدمت جناب آقای مهندس صدری مدیر عامل محبوب سهامداران عمده و چناب مهندس صدری مدیر عامل …. کارکنان شرکت مخابرات ایران ( نقطه ها را بدهید خود جناب مهندس صدری جایشان کلمات مناسب بگذارند )
    این دو نفر فرقشان از زمین تا آسمان است .مهندس عزیز مثل دو کفه ترازو که فقط در یک نقطه در تعادل قرار میگیرند سعی کن آن نقطه را بیابی و گر نه سعی کن شغل آبرومندانه تری که نفرین خلق در آن نباشد برای خودت پیدا کنی و یا مثل من به همون حقوق بازنشستگیت قانع باش و با نون و پنیر لبنه بساز .

    1. ناشناس می گوید

      حالا تو عکس کدومشون مهندس است؟

      1. ناشناس می گوید

        خوب معلومه اون …. و احتمالا اپراتور بقیه فکر نکنم بدونن مخابرات را با چه خ یی مینویسن .

  3. saba می گوید

    واقعا انقدر واضح زدند زیر حرفا و قولاشون در مورد طبقه بندی؟؟؟؟

    بگو خوب ادم عاقل چرا این بنده های خدا رو امیدوار میکنی خدا خودش جوابتو بده

  4. ناشناس می گوید

    منظور از طبقه بندی همون گروه شش هست که به کارشناسان با ۱۵ سال سابقه میدن ؟

  5. احمد می گوید

    من نمیدونم این چه حرفی هست که طبقه بندی رو باید شرکتها انجام بدن، انگار شرکت ها درامد دارند، شرکتها یه واسط هستند پول و از یه دست میگیرن و بخشی رو تو جیب شون میریزند و بقیه رو میدن به نیرو، این حرف فقط انگار دارند بچه گول میزنند،
    تنها راهش اینه که مخابرات با توجه به سابقه بالا و مدرک تحصیلی قرارداد مستقیم ببنده، مثل خیلی ادارات

  6. روشنگر می گوید

    سلام جناب صدری شما رای دیوان را دارید وما کل مایملک و آبرو وحیثیت و حال و آینده مخابرات و سود وزیان آن را در دست داریم کدام با ارزشتر است و کدام مهمتر است.

  7. روشنگر می گوید

    سلام دو سه سالی مارا آقای سراییان سر کار گذاشت ومهلت خرید حالا امیدی که به آقای صدری داشتبم هم نقش بر آب شد. دوستان در انجمنهای صنفی لطف کنید پیگیری کنید ما پشتیبان شما هستیم.

  8. ناشناس می گوید

    سلام خسته نباشید منظور از پرداخت مطالبات ۹۷بازنشستگان همان رفائیات هست

  9. احمد می گوید

    تا جایی که ما میدونیم فقط در ۲ استان و مخابرات ایران طبقه بندی اجرا شده

  10. پرنده آبی می گوید

    جناب مهندس صدری در آمد مخابرات هرچه افزایش پیدا بکند شما چیزی به پرسنل نخواهید داد چون تفکر مدیران ارشد در مخابرات اینگونه هست، شما و مدیران قبلی و حتی بعدی فقط و فقط به دنبال صرفه جویی از طریق عدم پرداخت حق و حقوق پرسنل خود هستید حتی به وعده های خودتون هم عمل نمیکنید، اگر نمی توانید چیزی نگویید وعده ای ندهید ( عیدانه ) شاید در ابتدای ورود هدف دیگری داشته اید اما الان کرامت نیروی انسانی که از آن دم میزدید در شما رنگ باخته است.
    الان در مناطق به دلیل عدم توانایی در خرید ضروری ترین لوازم مخابراتی ضررهای هنگفتی به شبکه وارد شده و خواهد شد، شما فکر میکنید صرفه جویی میکنید با این کار، در صورتیکه سرمایه های مادی شرکت را به فنا میدهید ( چه تجهیزات و چه نیروی انسانی)
    چطور آب و برق و گاز هر سال افزایش پیدا می کند اما مخابرات نمی تواند تعرفه های خود را ( به خصوص در تلفن ثابت ) افزایش دهد این موضوع کاری به پرسنل ندارد ضعف در مدیریت شما و هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران است که توانایی قانع کردن مجلس را ندارید.
    سیاستهای غلط در واگذاری امکانات خوب ( ftth) هم یکی از بلاهایی است که در آینده گریبانگیر مخابرات خواهد شد. عدم رعایت استاندارد ها در کشیدن فیبر و عدم نظارت در این کار باعث خواهد شد در آیند مخابرات هزینه سنگینی در این خصوص بپردازد ( در واگذاری ftth بجای سرعت در واگذاری به فکر واگذاری و رعایت استانداردها باشیم تا بعدها نخواهیم مجددا هزینه بکنیم)

    انتظار برداشت محصول خوب از زمینی که در آن چیزی نکاشته ایم انتظار بی موردی است…..
    ده سال از خصوصی شدن مخابرات گذشت چکار با آن کردیم؟ چه بلائی سر نیروهای وفادار آن آوردیم؟ زیر ساختهای آن را چگونه نگهداری کردیم؟
    آیا کسی هست پاسخی در خور به سوالات بالا و سوالاتی از این دست دهد؟

  11. ناشناس می گوید

    «««آیین نامه سال ۱۳۸۹ و حکم دیر اختیان عدالت اداری در همین رابطه در اختیار ماست.بر اساس حکم دیوان عدالت اداری این موارد در اختیار هیئت مدیره است تا بر اساس توان مالی شرکت امکانات جانبی از جمله رفاهیات را پرداخت کند در حال حاضر شرکت محدودیت های مالی فراوانی دارد بهمین دلیل در سال ۹۸ رفاهیات را افزایش نداده است.»»»
    کاملاً مشخص بود این حکم دیوان به اصطلاح عدالت که مشخصاً تحت فشار ستاد اجرایی صادر شده و حقیقتاً چند قانون مملکت رو نقض می‌کنه، مورد استفاده یا بهتر بگم سوءاستفاده ی مخابرات و ستاد قرار می‌گیره، حالا که رسماً مخابرات از جانب مدیرعاملش نظر و قصدش رو اعلام کرده باید ببینیم تشکل‌ها چه برنامه‌ای دارند! سردبیر جان یه خبری از تشکل‌ها بگیرید، ما رو هم در جریان اقداماتشون قرار بدید، اعتراض به حکم دیوان به کجا رسید؟ واسط قدرتمندی که ازش صحبت می‌کردند چی شد، چه کار کرد؟
    مدیرعامل مخابرات هم شخصیتی بسیار قابل توجه و شگفت‌انگیزی داره، داعیه‌دار مسائلی میشه که دقیقاً داره خودش رو زیر سوال می‌بره! قطعاً همکاران اگرچه دیگه سخنان مدیرعامل رو جدی نمی‌گیرند اما سخنان آتشین سال گذشته‌ی ایشون رو فراموش نکردند!
    سردبیر جان لطفاً لینکی با تشکل‌ها‌ برقرار کنید ببینیم به کجا رسیدیم!

  12. ناشناس می گوید

    منظور طبقه بندی شرکت پیمان دهنده هست چه خوب مدیرعامل خودشان را به کوچه علی چپ زده اند و جه راحت حق و حقوق شرکتی ها پایمال می شود .

  13. خدمات اولی جان به لب رسیده می گوید

    سلام ، خیلی حرفه بعد از ۲ ساااال پیگیری و قولهای طبقه بندی، بخوایم یه همچین چیزی بشنویم که این شرکتها خودشون طرح طبقه بندی دارند!!!!!! مگه ما بیسواااد هستیم که بخوایم باور کنیم گروه ۶ برای یه فوق لیسانس طبقه بندی نیست و نخواهد بود، فعلا تو این سیستم داره به ما ظلم میشه و خواهد شد، خوب ای کااااش از همون اول بحث دیوانه کننده ی طبقه بندی اصلا مطرح نشده بود، تکلیف ما نیروهای کارشناس با این وعده های پوچ این دوسال چیه؟ کی جواب گو هست؟؟؟!!!!!

  14. امین حقیقت می گوید

    مگه زدن حرف بی سند کاری داره.!!!! این طرح طبقه بندی که توسط شرکتها در کل کشور اجرا شده کجا بو ه که بعد ۱۳ ۱۴ سال هنوز نامرئیه.
    از گروه ۶ میگی یا از پاداشها و بهره بری ها یا ….
    حیف عمر ما که تلف کردیم بی مزد و منت.
    اگر خدایی هست که ما هم روزی داریم اگر خدایی هم نیست که شما راست میگی جناب صدری،هر کاری دلت میخواد بکن

نظرات بسته شده است.