مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اعلام شکایت دریافت پیامک تبلیغاتی برای تلفن ثابت از این مسیر.

پیامک تبلیغاتی مزاحم و مشکلاتش

مخابرات ما- در یک بعد از ظهر گرم تابستانی خسته از یک فعالیت به خانه برگشته اید تا کمی استراحت کنیدناگاه تلفن زنگ می خورد.آن سوی تلفن یک صدای آرام می گوید :”ما از نمایندگی ایران خودرو برای بیمه … خودروی شما زنگ زده ایم …آیا می خواهید خدمات ….”

یک هفته بعد ۱۰۰ هزار تومان از شما می گیرند و یک کارت امداد خودرویی به شما می دهند که با هر شماره اش تماس بگیرید کسی جواب نمی دهد.

.

از این کاسبی ها زیاد دیده ایم.کاسبی بی سرانجامی که فقط سر مردم کلاه می گذارند.

اگر تبلیغات موبایل به پیامک محدود باشد در مورد تلفن ثابت از این فراتر می روند.مدت زیادی با شما حرف می زنند تا وادار به خرید شوید.

حتی اگر این شیوه معامله و مشتری یابی درست باشد باز هم نباید از آن استفاده شود.

این شیوه منحصر به دیگران نیست.خودمان -مخابرات- هم برای فروش اینترنت و … از آن استفاده می کند.وقتی طرح اشتراک شما تمام می شود یک باره تمام فروشنده ها مثل مور وملخ دور تلفن شما جمع می شوند و برای فروش اینترنت و طرح جدید مسابقه می گذارند.

کار خوبی نیست.

اخیرا شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است :

شرکت مخابرات ایران با توجه به لزوم رعایت مشتری مداری و حفظ حریم شخصی کاربران همواره فعالیت‌های خود را با تکیه‌بر برقراری ارتباطات  پایدار به همراه اقدامات حرفه‌ای برای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به تمام مشتریان اعم از تجاری، خانگی و غیره پایه‌گذاری کرده و تمامی شهروندان می‌توانند جهت پیگیری این‌گونه موارد  از طریق سامانه ارتباط مردمی(۲۰۲۱) اقدام نمایند.

حرف نهایی روابط عمومی مخابرات ایران این است که:

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از طریق تلفن ثابت چه به‌صورت متنی و چه به‌صورت صدا (voice) در صورت نداشتن مجوز، تخلف محسوب شده و برابر مقررات با آنان برخورد قانونی می‌شود.

پیامک تبلیغاتی هم بصورت صدا و هم بصورت پیامک کتنی غیر قانونی است مخابرات می گوید :

… مگر اینکه مجوز گرفته باشند.این امور باید همراه با توافق اولیه و جلب رضایت صاحب خط  باشد،  اطلاعات مربوط به صاحبان خطوط تلفن، محرمانه بوده و در صورت شکایت کاربران از طریق درگاه‌های ذکر شده   در اسرع وقت از طریق درگاه های ارتباطی شرکت مخابرات ایران، پیگیری و ترتیب اثر داده می‌شود

بنظر می رسد اگر پیگیری های شخصی وزیر ارتباطات نبود تا امروز تبلیغات نلفنی همه زندگی ما را فلج می کرد.

 

1063850cookie-checkاعلام شکایت دریافت پیامک تبلیغاتی برای تلفن ثابت از این مسیر.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.