مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اماکن رفاهی اگر پول هتلداری می گیرند نامش را عوض کنید.

مخابرات ما – چندی قبل نمونه ای از قیمت های اماکن رفاهی مخابرات را در سراسر کشور اعلام کردیم.

این مبالغ بازای هر یک نفر کمی متعادل بود اما وقتی تعداد مثلا ۴ نفر می شد معادل خانه های اجاری و هتل های منطقه در می آمد.

تا پایان سال ۹۷ برای تامین بخشی از هزینه های نگداری و تمیز کاری این واحدهای مسافرتی مبلغی اندک تا ۲۰-۳۰ هزار تومان گرفته می شد این عدد برای هم قابل درک بود.اما عددهای بعدی واقعا زیاد بود.

بسیاری از ا ستانها پس از فروش اماکن قابل فروش مخابرات واقعا جایی برای مسافران نداشتند.برخی از آنها با ذوق و سلیقه مدیر رفاهشان همین اتاق های معمولی را به مناطقی قابل سکونت برای خانواده ها تبدیل کردند.هزینه اندکی که از مسافران می گرفتند خرج همانجا می شد.

اما از ابتدای سال ۹۸ مخابرات ایران خط و چوب خطی اساسی برای استانها کشید و از آنها خواسته همه واحدهای مسافرتی خود را اعلام کنند.پس از آن نیز مدیریت واگذاریرا خود بعهده می گیرد.اما هنوز تکلیف هزینه هایش روشن نشده.

اینجا با استانها مشکل پیدا می کنند.استانهایی که با امکانات ناچیز استان, بدون کمک مالی شرکت و یا منطقه فضا و اتاق هایی را برای سکونت همکاران مسافر آماده کرده اند چرا باید حالا همه چیز را واگذار کنند بدون آنکه امتیازی بگیرند.

این شیوه به جایی نمی رسد.

با درست یا غلط آن کاری ندارم.درست و غلطش آن روزی قابل محاسبه بود که مخابرات ایران خیر و شر همه چیز را به استانها واگذار کرد و کمکشان هم نکرد.

اما امروز مخابرات ایران از راه نرسیده نمی تواند سند مالکیت تمام املاکی را بنام خودش بزند که واقعا فقط با برنامه ریزی مسئولان رفاه استانها فراهم شده است. (سند مالکیت که بنام مخابرات ایران است ولی اینجا اصطلاحا منظور اجازه کامل استفاده از آن است)

هنوز رفاه کشور در ابتدای راه است لذا می تواند با همفکری استانها برنامه ای بچیند که نه سیخ بسوزد نه کباب!

 

1063810cookie-checkاماکن رفاهی اگر پول هتلداری می گیرند نامش را عوض کنید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. محمد ازادی می گوید

    سلام ازادیم بازنشسته تربت جام در تاریخ ۹۸٫۰۳٫۰۴ مسافرت باتفاق ۴ نفر ودامادم که همراه بود سه شب سنندج بودم هر شب ۷۲۰۰۰۰ که جمعا ۲۱۶۰۰۰۰ شد . متاسفانه با این بخشنامه مسافرت همکاران گرفته میشود ما تنها امید مان رفاهیات بود حد اقل سالی یکبارمیرفتیم اینرو هم از ما گرفتند رفتم املاک قیمت کردم سوییت کامل شبی ۸۰۰۰۰۰ ریال بود هیچ فرقی با بیرون نداشت اصلا با هیچ منطقی سازگار نیست از میر عامل عامل محترم خواهش میکنم که تجدید نظر کند ممنون

  2. saba می گوید

    این هزینه ها رو گذاشتن تا این سوسک کده هاشونم بفروشند بره پی کارش

نظرات بسته شده است.