مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حذف قبض‌های کاغذی از چرخه پرداخت آبونمان مخابرات همدان

مخابرات ما – مخابرات همدان در راستای توسعه مسؤولیت اجتماعی وحفاظت از محیط زیست چاپ قبض کاغذی را بزودی متوقف خواهد کرد | با طراحی و راه اندازی سامانه ۲۰۰۰ ،تمام مشترکین تلفن ثابت و همراه ،آب، برق، گاز و تلفن، می توانند قبوض خود را بدون پرداخت وجه و حتی بدون اینکه هزینه تلفن پرداخت کنند، در کمتر از ۳دقیقه پرداخت کنند.

مخابرات ما ( محمد – همدان پرس) – مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه همدان گفت: مخابرات همدان در راستای توسعه مسؤولیت اجتماعی و حفاظت از محیط زیست چاپ قبض کاغذی را بزودی متوقف خواهد کرد.

محمدعلی گرزین با اعلام این خبر اظهار داشت: با تصمیمات اتخاذ شده و با هدف پرهیز از مصرف بی رویه کاغذ و حدف کامل بروکراسی و جلوگیری از هدر رفتن وقت مشترکین، بزودی قبضهای کاغذی از چرخه پرداخت آبونمان حذف خواهدشد.

وی ضمن اشاره به اینکه تامین کاغذ، موجب خروج ارز از کشورشده و تامین آن از منابع داخلی نیز باعث نابودی درختان می شود، بیا کرد: با طراحی و راه اندازی سامانه ۲۰۰۰ ،تمام مشترکین تلفن ثابت و همراه ،آب، برق، گاز و تلفن، می توانند قبوض خود را بدون پرداخت وجه و حتی بدون اینکه هزینه تلفن پرداخت کنند، در کمتر از ۳دقیقه پرداخت کنند.

گرزین در پایان گفت: اگر خط تلفن مشترکی قطع و یا یکطرفه باشد،می تواند ازسامانه ۲۰۰۰استفاده کرد.

***

1055940cookie-checkحذف قبض‌های کاغذی از چرخه پرداخت آبونمان مخابرات همدان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.