مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

باند سارقان تجهیزات مخابرات در محلات متلاشی شد

مخابرات ما –فرمانده انتظامی محلات از دستگیری باند سارقان تجهیزات و دکل های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

مخابرات ما ( محمد – ایرنا) -«سرهنگ جعفر شمس بیرانوند» افزود: با چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان و نیز شهرستان های همجوار، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در مراحل تحقیقات مشترک مأموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی باقرآباد شهرستان و در بررسی صحنه های سرقت و استفاده از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، سرانجام خودرو سارقان شناسایی و تمهیدات لازم برای دستگیری سارقان آغاز شد.
سرهنگ بیرانوند بیان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به توقیف خودرو سواری سارقان و دستگیری هر ۲ سارق شدند.
وی تصریح کرد:‌ در بازرسی از این خودرو آلات و ابزار سرقت و تعدادی از اموال مسروقه از جمله هشت عدد باطری متعلق به دکل های مخابراتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: متهمان در بازجویی به تعداد سه فقره سرقت تجهیزات و دکل های مخابراتی در سطح شهرستان محلات و نیز شهرستان های همجوار اعتراف کردند.
شهرستان محلات ازتوابع استان مرکزی دارای ۵۵ هزار نفر جمعیت است.

*** ۱۴۴ معتاد و سارق در خمین دستگیر شدند
فرمانده انتظامی خمین گفت: با اجرای طرح های پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان، ۱۴۴ نفر سارق و معتاد متجاهر در یک ماه گذشته دستگیر و به مراجع قضائی و یا کمپ های درمانی معرفی شدند.
به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «عزیز عزیزی» افزود: طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز طی فروردین ماه امسال توسط پلیس شهرستان با یک برنامه ریزی کارشناسی، اجرا شد.
وی اظهار داشت: ۹۷ نفر در حوزه جرایم مرتبط با مواد مخدر و ۴۷ نفر سارق دستگیر شدند که از این تعداد پنج نفر در حین سرقت دستگیر و برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به افزایش ۳۷ درصدی کشف سرقت از سارقان دستگیر شده در فرودین ماه امسال، اضافه کرد: در اجرای این عملیات ها یک کیلو و ۶۸۹ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.
سرهنگ عزیزی بیان داشت: ۱۰۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و سه هزار و ۱۵۰ خودروی متخلف نیز اعمال قانون شدند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارای ۲ شهر، ۲ بخش و هفت دهستان است.

***

1052130cookie-checkباند سارقان تجهیزات مخابرات در محلات متلاشی شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.