مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مطالبات کارکنان مخابرات اعم از بازنشسته و شاغل برآورده شود/ «تعدیل سود سنواتی» یک راهکار است

مخابرات ما – شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری مخابرات در بیانیه‌ای بر لزوم پرداخت مطالبات کارکنان مخابرات و تحقق وعده‌ها تاکید کرد.

مخابرات ما ( محمد – ایلنا) –  شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری مخابرات ایران پس از برگزاری مجمع عمومی خود در تاریخ ۲۹ فروردین ماه در شهر تبریز، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد بایستی مطالبات قانونی کارکنان اعم از بازنشسته، رسمی، قراردادی، شرکتی و کارگزار محقق شود.

اعضای شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری در بیانیه خود با اشاره به مصوبه ۸۵/۱۲/۰۸ هیئت وزیران و بند دال ماده۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین آیین‌نامه استخدامی و پرسنلی مخابرات ایران مصوب سال ۸۹ به عنوان میثاق سازمانی، تاکید کرده‌اند همچون گذشته نسبت به پیگیری حقوق مصرح کارکنان اقدام می‌کنند.

اتحاد صنفی تشکل‌های کارگری مخابرات ایران در بیانیه خود با بیان سیاست‌هایش در تعامل سازنده با مدیریت ارشد مخابرات در جهت رفع معضلات کارکنان و پیگیری حقوق معوقه آنها، به مدیریت ارشد مخابرات ایران توصیه کرده است تا نسبت به اجرا درآوردن تعهدات، قول‌ها و مفاد صورتجلسات فی‌مابین اقدام نماید و از ایجاد هرگونه تنش و زمینه ایجاد اختلاف سازمانی که منجر به کاهش اثربخشی و کارایی نیروی انسانی می‌شود، خودداری نماید.

تشکل‌های کارگری مخابرات ایران، با اشاره به تعهد تخصص و نجابت پرسنل شریف مخابرات ایران در خدمت‌رسانی به هموطنان به ویژه در حادثه سیل اخیر و با وجود ناملایمات سازمانی انجام گرفته، به سهامداران عمده مخابرات متذکر شده نسبت به شناسایی‌ شان و جایگاه و قدردانی از این قشر زحمتکش متعهد باشد و زمینه را برای احقاق حقوق حقه پرسنل از طریق تعدیل سود سنواتی سال ۹۷ در جهت پرداخت معوقات چند ساله فراهم آورد.

***

1047100cookie-checkمطالبات کارکنان مخابرات اعم از بازنشسته و شاغل برآورده شود/ «تعدیل سود سنواتی» یک راهکار است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.