مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سهام ترجیحی تعداد هزار نفر کارکنان مخابرات آزاد شد.

مخابرات ما (شرکت مخابرات ایران) – آزادسازی سهام ترجیحی  هزارو ۱۲۹ نفر از کارکنان مخابرات مناطق کشور و شرکت ارتباطات سیار انجام شد. 

به دنبال اطلاعیه های قبلی مبنی بر آزادسازی سهام ترجیحی آن دسته از کارکنانی که در افزایش سرمایه از حق تقدم استفاده نکرده بودند، اکنون سهام ترجیحی  هزار و  ۱۲۹ نفر از آنان (مخابرات مناطق کشور و شرکت ارتباطات سیار) که نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت و ارایه کد رهگیری اقدام کرده بودند، انجام شد.

بر اساس این اعلام، واجدین شرایط فوق الذکر می توانند برای دریافت گواهینامه های سهام خود به نشانی هایی که قبلا اعلام شدبه نشانی

https://www.tci.ir/index.html#!/service/news/details/۲۸۰   

 اعلام شده بودمراجعه کنند

سهام ترجیحی چهارده هزارو ۵۹۷ نفر از کارکنانی که از حق تقدم استفاده کرده و در سامانه سجام ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده اند نیز طی روزهای آتی، آزادسازی سهام آنان انجام خواهد شد.

1044130cookie-checkسهام ترجیحی تعداد هزار نفر کارکنان مخابرات آزاد شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. فریدون می گوید

    سلام سردبیر گرامی ودست اندرکاران سایت
    اینجانب بازنشته سال ۹۶ هستم باتوجه به اینکه در خارج از کشور بودم از جریان ازادسازی سهام ترجبحی بی اطلاع هستم چگونه وکجا مراجعه کنم کد رهگیری بگیرم تاسهام ازادبشه ضمنا بنده افزایش سهام ندادم .باتشکر از لطفتان.خسته نباشید.

  2. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم مخابرات ما
    همانطوریکه مستحضرید کارکنان مخابرات بایستی بر اساس ماده ۶ هرآنچه که زمان دولتی میگرفتند در زمان خصوصی هم بگیرند ما بازنشسته هستیم در زمان دولتی به جهت اینکه بسیج فعال بودیم یک گروه به ما داده بودند ودر سال ۱۳۸۸ این گروه بسیج فعال را از ما گرفتند یعنی یک گروه کمتر شدیم حالا بر اساس ماده ۶ این گروه را از سال ۱۳۸۹ باید به ما بدهند چطوری باید اقدام کرد ؟ لطفا راهنمایی بفرمائید متشکرم.

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    سوال آیا کسانیکه درآخر سال ۱۳۹۷ سی سال خدمت آنها تکمیل بوده ومدیر یا رئیس اداره یا رئیس مرکز بوده اند ومیتوانستند بازنشسته شوند وبازنشسته نشده اند احکام آنها در ابتدای سال ۱۳۹۸ به کارشناس تنزل میابند یا خیر ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فکر میکنم طبق یک برنامه انجام بشه
      باید دید آقای صدری هنوز سر حرفش هست یا نه

    2. عبدا... می گوید

      باسلام
      برادر عزیز بهتراست بجای این حرفها خودتان را رشد بدهید هنوزپستهای زیادی نیازمند افرادکاردان وشایسته است

  4. ناشناس می گوید

    با سلام
    امروز ۲۷ فروردین حقوق بازنشستگان وشاغلین پرداخت نشده است ؟چرا؟
    امیدواریم این تاخیر خیر باشد وتفاوت بن خواربار بازنشستگان سنوات قبل عقب افتاده سال ۱۳۹۷ را پرداخت کنند وبن خواربار بازنشستگان از ۶۱۱ هزارارتومان به ۸۳۳ هزارتومان افزایش یابد .علی برکت ا….
    چونکه حداقل حقوق در سال ۱۳۹۸ مبلغ ۱۵۱۶۰۰۰۰ ریال میباشدواین مبلغ ضربدر ۵۵ درصد میشود بن خواربار بازنشستگان در سال ۱۳۹۸

  5. ناشناس می گوید

    با عرض سلام، حقوقی سهام همراه و اخابر به محض افزایش قیمت فورا اقدام به فروش میکنه و اجازه رشد قیمت به اونها نمیده، همه فعالان بازار بورس اظهار میکنند که سهام همراه و اخابر بنیادی ترین و بهترین سهام بازار میباشند که با این رفتار حقوقی در یک سوم قیمت درجا میزند.خواهشمند است از مدیران ارشد خواسته شود به این امر مهم رسیدگی گردد.

نظرات بسته شده است.