مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کارگزاران روستایی و دیدار با مدیر منطقه خراسان رضوی

مخابرات ما- مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی  در دیدار  با کارگزاران روستائی گفت: همه ما در شرکت مخابرات ایران یک خانواده هستیم.

مخابرات ما – به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان،مهندس علی کارگزار در دیدار با  جمعی از کارگزاران روستائی ضمن اشاره به اینکه همه ما در مجموعه مخابرات منطقه خراسان رضوی باید در راستای تحقق اهداف مخابرات که منجر به ارائه خدمات شایسته به مردم می شود گام برداریم و نسبت به گذشته بیش از پیش تلاش داشته باشیم بیان کرد:خوشبتانه مدیر عامل شرکت مخابرات  ایران توجه بسیار زیادی به پرسنل شرکت دارند و به صورت مستمر در راستای تحقق خواسته های کارکنان گام های مثبتی را برمی دارند.

وی با اشاره به اینکه همه در شرکت مخابرات ایران یک خانواده هستیم افزود: باید همه ما باید  قانون شناس و به قانونی که توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصویب می شود احترام و باید با جدیت قانون را رعایت و اجرا کنیم  کنیم.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی همچنین به موضوع رعایت قانون بین کارگر و کارفرما از سوی مخابرات اشاره و گفت:بدون شک تمامی امورات مربوط به حق کارگزاران از سوی شرکت مخابرات دنبال شده و همه ما تلاش می کنیم تا هیچ حقی از هیچ کسی ضایع نشود.

1042470cookie-checkکارگزاران روستایی و دیدار با مدیر منطقه خراسان رضوی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. شرکتی مظلوم و بی دفاع می گوید

    سلام
    خیلی جالبه حالا که دیدن دیگه نمیتونن کارگزاران رو بیرون کنند حرف های الکی و بیرحمانه میزنند . جناب آقای کارگزار تا دیروز داشتید به درب مراکز روستایی قفل میزدید و انها رو بیرون کردید حالا که رفتند و شکایت کردند و به حقشون رسیدند اومدی … میگید(( ما تمام تلاشمون رو میکنیم تا حقی از کسی ضایع نشود )) . ….اگر اینطوره چرا پاسخگوی حقوق ضایع شده کارکنان شرکتی نیستید ؟!!! من لیسانس حسابداری با ۲۰ سال سابقه کار باید از یک کارگزار روستایی که مدرک دیپلم داره کمتر بگیرم و کمتر توجه شوم و کمتر امنیت شغلی داشته باشم و اونوقت شما … میگید تلاش میکنید حق کسی ضایع نشود . به خدا شما تمام تلاش اتون رو کردید که حق اینها رو پایمال کنید و نتونستید . ……. خدا پدر مهندس صدری رو بیامرزه که از وقتی آمدن دارن با افکار … که به نیروی بخش خصوصی به صورت مستعمره نگاه میکنید مبارزه میکنه . … ولی بدونید تا ابد در این پست نیستید !!!!!!! سر دبیر دوست دارم مطلبم بدون کمی و کاست ارسال شود وگرنه عین این مطلب و عکس گرفته شده از صفحه رو برای همه رسانه ها میفرستم ….

نظرات بسته شده است.