مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بازنشستگانی که ۵۰ میلیون تومان را نگرفته اند به این سوال ما پاسخ بدهند.

مخابرات ما- یک موضوع شبهه برانگیز این است که برخی از بازنشستگان پول سال قبل را نگرفته اند اما بنظر من واقعا مشکل از مخابرات ایران نیست!

 

مخابرات ما- درست بعد از پایان تعطیلات، تعداد اندکی از بازنشستگان از هر استان اعلام کرده اند که سهم ۵۰ میلیون تومان خودشان را نگرفته اند

این گروه به هیچ جواب روشنی نرسیده اند بعدا هم نخواهند رسید فقط هر بار سر و صدایی بلند می شود تا اسامی آنان دوباره به بانک برود و پولشان را کامل بگیرند.

 

داستان چیست و چرا ما از آن خبر درایم؟

در روزهای پایانی سال ۹۷ دو نفر از همکاران اخیرا بازنشسته شده به من مراجعه کردند.آنها می گفتند تاریخ بازنشستگی شان بعد از ۱۵ اسفند است و امور اداری اعلام کرده اسامی این گروه را برای گرفتن ۵۰ میلیون تومان به تهران اعلام نمی کند.

چرا؟ چونکه ممکن است این افراد ۵۰ میلیون تومان را دریافت کنند ولی از بازنشستگی پشیمان شوند! آنگاه از امور اداری کاری برنمی آید!

انگار مخابرات نیز یک شرکت پیمانکاری است  و …

 

این موضوع حل شده بود!

همان زمان یادداشتی برای معاونت توسعه نیروی انسانی فرستادیم و از ایشان خواهش کردیم در موضوع ورود کند تا بی جهت حق این افراد ضایع نشود.

حتی از مدیر منطقه خودمان هم خواهش کردیم راهی پیدا کند تا اسام این افراد مثل بقیه به تهران اعلام شود.

خوشبختانه همه این تلاش های هر دو نفر باعث شد مشکل همکاران ما استان با امور اداری حل شود.یک فرم تعهد گرفتند و تمام!

.

در سایت هم اعلام کردیم.

این موضوع را سریعا در سایت نیز اعلام کردیم تا اگر همکاران استانها این مشکل را دارند حتما با ما در ارتباط باشند یااینکه حداقل بدانند راه حلش پیدا شده.

.

هیچکسی اعلام نارضایتی نکرد.

بله هیچکسی اعلام نارضایتی نکرد.تا اینکه پس از تعطیلات دیدیم همکارانی متاسفانه پولشان را نگرفته اند.ضمن اینکه گمان می کنند مشکلشان بزودی حل می شود.

.

با امور بازنشستگی مخابرات ایران تماس گرفتیم.

این همکاران کاملا منطقی به مسئله نگاه می کردند.چرا که همه اسامی را به مالی داده اند.مالی نیز مسئول پرداخت بوده.

آیا بنظر شما دلیلی دارد مالی تعدادی را جدا کند و پولشان را ندهد؟

چنین چیزی اصلا منطقی نیست.نتیجه اینکه گمان می کنم همه داریم دور خودمان می چرخیم و اصلا نمیدانیم مشکل چیست.

 

پس چه کسی میداند؟

امور اداری استانها! آنها می دانند که اسامی افرادی را به تهران نداده اند که بعد از ۱۵ اسفند بازنشسته شده اند! دلیلش را هم بالا توضیح داده ام.

جالب اینکه سری دوم هم هنوز اسمی به مخابرات ایران داده نشده. یعنی اگر مدتی بعد این افراد پولشان را نگرفتند یقه مخابرات ایران را می گیرند بدون اینکه مخابرات ایران تقصیری داشته باشد و حتی بداند موضوع چیست.

.

چرا اینقدر توضیح می دهیم؟

می خواهیم بازنشستگان عزیز دقیقا به چند سوال ما پاسخ دهند تا با جمع بندی همانها بتوانیم راه حلی پیدا کنیم.

۱- تاریخ دقیق بازنشستگی

۲- آیا بعد از ۱۵ اسفند است؟

۳-آیا نامشان در سری اول اسامی استان که به مخابرات ایران اعلام کرده اند بوده است؟ حتما خودشان لیست را ببینند.

۴- اگر نبوده (که به احتمال زیاد نبوده) آیا تا بحال لیست جدیدی به مخابرات ایران ارسال کرده اند؟

۵-در این لیست جدید نامشان هست یا خیر؟

.

مسئله روشن می شود.

با پاسخ دادن به این سوالات است که مسئله و مشکل روشن می شود.وقتی مشکل تعریف شد راه حلش هم بدنبالش می آید.

 

1041470cookie-checkبازنشستگانی که ۵۰ میلیون تومان را نگرفته اند به این سوال ما پاسخ بدهند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. علیرضا بازنشسته ۹۷ می گوید

    سلام، من از مشهد و در سری دوم یعنی ۱۹ اسفند در اچ آر درخواست دادم و تاریخ بازنشستگی هم ۲۷ اسفند ۹۷ است. قبل سال هم تمام کارهای اداری بازنشستکی و همچنین تامین اجتماعی را انجام دادم و تکمیل شد.

    در ۱۸ فروردین ۹۸ از طریق واحد بازنشستگی پیگیر ۵۰ میلیون شدم. با واحد مربوطه در تهران تماس گرفتند و آنها پاسخ دادند برای درخواستهای سری دوم، امیدوارند تا پایان فروردین واریز شود!

    اول اینکه «امیدوارند» یعنی قطعی نیست. اگر اندکی شرایط همکاران در این شرایط که حقوق قطع شده و تا پایان اردیبهشت هم دریافتی مستمری تامین اجتماعی ندارند را در نظر می‌گرفتند، برای این ۱۸۳ نفر در سطح کشور که سری دوم بودند و در مقابل ۳۵۰۰ نفر عددی نبود، ساز جداگانه نمی‌زدند. اکثر بازنشستگان سری اول و با تاخیر حدود ۱۰ روز ۵۰ میلیون را گرفته‌اند. برای ما قول فروردین ۹۸ را دادند که قبول، امروز ۲۴ روز از فروردین گذشته و ما هنوز نمی‌دانیم بالاخره در این ۷ روز باقیمانده پولی خواهیم گرفت یا خیر؟

    از سردبیر محترم خواهش می‌کنیم، اگر کانال ارتباطی دارند که حتما دارند، خبری برای ما هم بیاورند و امیدواریم از این پس، دیگر سری اول و سری دوم نداشته باشیم و همه زیر عنوان بازنشستگان ۹۷ در لیست پرداختها قرار بگیرند و به موقع پرداخت‌ها صورت پذیرد. متشکرم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      انشا الله
      ما کانال ارتباطی مون سایت و انتشاراتشه
      و یه کمی اعتبار به مقداری کم
      خواسته شما هم اجرا شد

  2. علیرضا صالحیه می گوید

    عرض سلام وادب بنده بازنشسته سری دوم در مخابرات منطقه سمنان هستم که از تاریخ بازنشستگیم نیز یکماه گذشته ولی بر خلاف وعده داده شده در بخشنامه تا کنون ۵۰ تومان برای من واریز نشده.شما را به خدا با توجه به مشکلات اقتصادی وزمان بر بودن تعیین وپرداخت حقوق باز نشستگی موضوع را پی گیری ونتیجه را اعلام فرمایید

  3. محسن می گوید

    این موارد که شما سئوال کردید وبرخی همکاران پاسخ دادند همه اش شاخ و برگ مسئله هست . واینکه شما مقصر اصلی را (که مخابرات ایران می باشد)تبرئه کردید جای تعجب دارد. ریشه ومسئلۀ اصلی این است که: مخابرات ایران طی بخشنامه ای روشن شرایطی را برای بازنشستگی تشویقی اعلام کرده وهمکاران براساس مفاد آن متأسفانه با خوش بینی واعتماد به مراجع تصمیم گیری واجرایی صادر کننده درخواست ارائه کرده اند.کجای بخشنامه گفته که اگراستان تا فلان تاریخ لیست ندهد پرداخت نمی شود ؟مگر استان جزیره ای وخارج از سلسله مراتبی مخابرات ایران کار می کند؟ یا تاریخ بازنشستگی بهمان باشد پرداخت نمی شود.یا فرد بدهی بانکی داشته باشد پرداخت نمی شود. یا نامشان در سری اول نباشد پرداخت نمی شود. اصلا” کجای بخشنامه گفته که سری اول اینه وسری دوم آنه ؟پس مطلب این است که هر همکاری در دایرۀ شمول بخشنامه بوده ودرخواست داده چه در وقت مقرر وچه در یک روزۀ تمدید بعدی بایستی طبق تصریح بخشنامه قبل از پایان سال مبلغ ۵۰ میلیون تومان را دریافت می کرد که بعضی ها از جمله خود بنده دریافت نکرده ایم ودلیلش فقط و فقط کم توانی شخص مدیرعامل مخابرات ایران می باشد .والسلام.
    چون هرکس هرتصمیمی را بگیرد یا بخشنامه ای را صادر بکند باید تمام جزئیات اجرایی ومشکلات و موانع حصول نتیجۀ مطلوب وچگونگی مرتفع کردن آن را پیش بینی بکند.بالاخره ما هم در سی واندی سال سابقه در مشاغل کارشناسی ومدیریتی کارهای سخت تر وپیچیده تر از این مسئله را انجام داده ایم ومشکلات این چنینی را نداشتیم .
    لذا خواهشمند است سردبیر محترم ویا همکارانی که این مطلب را می خوانند هر کجای عرایض بنده غیر منطقی یا خارج از چهارچوب بخشنامه هست بفرمایند تا بنده نیز با برداشت نادرست خودم مشمول ذمه نباشم. برای حل مسائل لازم نیست که توجیه کنیم. کافی است به شاخص مربوطه که در این موضوع خاص بخشنامۀ مربوطه هست مراجعه کنیم.

  4. بازنشسته ۹۷ می گوید

    سلام سردبیرگرامی
    خبری ازپرداخت ۵۰میلیون بازنشستگان نشد لطفا پیگیری کنید

  5. رستمی مخابرات ایلام می گوید

    من تاریخ یکم اسفند۹۷ بازنشسته شدم اسم من طی لیست ۵نفره به موقع به مخابرات ایران توسط منابع انسانی ایلام اعلام شده اما کد پرسنلی بنده را اشتباه اعلام کردند مالی مخابرات ایران اسم من را حدف میکند پیگیری کردم همان روزها اول منابع انسانی کد پرسنلی صحیخ به مالی مخابزات ایران فرستاد خودم باخانم عمادی قسمت حقوق دستمزد مخابرات ایران تماس گرفتم گفت لیست اصلاح شده دریافت کرده اند ولی آقای احمدوند دستور پرداخت بدهند باسری بعدی که اسم انها دیر اعلام شده پرداخت شود از طریق مخابرات ایلام وخودم هرچه با آقای احمدوند واقای راسخ تماس گرفته شد جواب ندادند برای اقای راسخ پیام گداشتم اقدامی نشد الان ۲۰فروردین۹۸ هنوز پاداش ۵۰ میلیون رادریافت نکردم حقوق اسفند ۹۷ وفروردین واردیبهشت۹۸ هم تاآخراردیبهشت توسط تامین اجتماعی پرداخت نمیشه چه کسی پاسخگو تامین مالی خانواده من هست خانواده من عید خونه بودن هیچ جایی نرفتیم ولی مسئولین خدمتگزا ر خود وخانواده به سفر نوروزی تشریف بردند حداقل حال پولمان بدید که به یک زخم کاری بزنیم چرا کس پاسخگو نیست لطفا سردبیر عزیز پی گیری
    کنید قبل از سال به خود شمااز همین طریق پیام دادم جواب دادی چرا زودتر نگفتی حال اگه می تونی کاری بکن ممنون میشم

  6. محمد می گوید

    سلام من ۱۰ اسفند از منطقه ۴ استان تهران بازنشسته شدم ولی ۵۰ تومان را نگرفتم.اطلاع دارم خیلی از همکارانم هم نگرفته اند. فقط بدهی بابت وام بانک رسالت دارم.

  7. محمد می گوید

    سلام من ۱۰ اسفند بازنشسته شدم و در لیستم بودم ولی تاکنون هیچ پولی نگرفتم!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      محمد جان استان؟
      آیا به بانک ها بدهی نداشته ای؟

  8. محمد می گوید

    سلام بازنشستگی۲۳ اسفند دراچ ار۱۹ اسفند درلیست اول نبودم وتا حالا پولی نگرفته ام ۱۹ فروردین

  9. رساگو می گوید

    سلام باتشکراز مخابرات ما که کاملا دقیق وصحیح توضیح دادند فقط یک نکته ای ازقلم افتاده وآن این است که اگر فرد به سیستم بانکی بدهی داشته باشد ،مبلغی واریز نمیگرددتاموضوع مرتفع گردد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این هم خیلی جالب بود
      من نمیدونستم

نظرات بسته شده است.