مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بروجرد از شاهرگ‌های مخابراتی کشور است

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: شهرستان بروجرد یکی از شاهرگ‌های حیاتی مخابرات لرستان و کشور به شمار می‌رود.

مخابرات ما ( محمد -فارس) – هومان محمودی ظهر دیروز در جلسه هماهنگی و بررسی پروژه‌های مخابراتی این شهرستان اظهار کرد: بروجرد از جمله شاهرگ‌های حیاتی مخابرات کشور است که در بُعد امکاناتی هم تراز با خرم‌آباد مرکز لرستان قرار دارد.

وی از بروجرد به عنوان یکی از شهرستان‌های مهم لرستان و کشور در حوزه ارتباطی یاد و عنوان کرد: بروجرد پشتیبانی راه دور سه شهرستان دورود، ازنا و الیگودرز را انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با تاکید بر اینکه در زمینه فیبر نوری به عنوان یکی از زیرساخت‌های مخابراتی مشکلی در بروجرد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این شهرستان یکی از شاهرگ‌های حیاتی مخابرات کشور و لرستان است.

محمودی بیان کرد: هم اکنون دو مسیر مخابراتی از سمت سپیدشت، شول‌آباد، الیگودرز، دورود و از سمت بیرانشهر به بروجرد متصل می‌شود، البته به دنبال ایجاد مسیر سوم ارتباطی هستیم تا از این طریق شهرستان‌های سلسله و دلفان را به بروجرد متصل کنیم.

وی افزود: اجرای مسیر سوم از بروجرد به سمت اشترینان بوده و سپس با عبور از مسیر همدان به شهرستان دلفان متصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان از این پروژه به عنوان یک رینگ استانی یاد و تاکید کرد: باید بستر و شرایط به نحوی فراهم شود که پروژه در بازه زمانی سه ماهه اجرایی شود.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای فاز نخست طرح پایش تصویری در ۱۷ نقطه در بروجرد ادامه داد: با توجه به اهمیت اجرای این طرح در حوزه‌های ترافیکی و امنیتی آمادگی داریم در صورت همکاری شهرداری طرح را به اتمام برسانیم، تا بروجرد نخستین شهرستان لرستان باشد که طرح پایش تصویری به طور کامل در آن اجرا می‌شود.

***

1031380cookie-checkبروجرد از شاهرگ‌های مخابراتی کشور است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.